חידת המוסכניק והקשר לSEO

בתאריך 26 נובמבר, 2018

איך מסבירים למי שלא מבין בקידום אתרים מה ההגיון של התחום? הכי טוב פשוט לתת דוגמא או משל וככה הכל מובן! קבלו טעימה!

חידת המוסכניק והקשר לSEO

עה 11 בבוקר ומשה פיהק ''משעמם אין לקוחות'' 

כבר שנה שזה ככה ,הפעם החליט לעשות מעשה והתקשר ליואב מומחה לשיווק 

תמורת סכום הגון הבטיח יואב אתה תהיה על המפה.

 

לאחר שבועיים התקשר אדם בשם יוסף ורצה לעשות טיפול במוסך.''ממי שמעת עליי?'' התעניין משה ויוסף הסביר ששמע המלצה מחבר שאין לו רכב ולא מבין כלום בתחום פשוט הוא ראה מודעה חמודה ונראה לו שאתה מאד מקצועי ואמין .

 

משה לא התרשם יותר מידי ואכן בשבועיים הקרובים לא היו לו טלפונים 

הוא התקשר בזעם ליואב ''ככה אתה משווק אותי?!''

חכה אמר, עוד מעט אתה תקרוס מעומס לקחות!

 

לא עבר יום ומאות טלפונים,ים עבודה,גיוס עובדים חדשים...

מה התברר??

 יואב הצליח לשווק נכון את משה בתור מומחה בתיקון מחשב הרכב וסוכנות ענקית של טויטה המליצה עליו לאלפי לקוחות

איך אמר לו מישהוא ''אם החבר'ה של טויטה אומרים מי אני שיתווכח?''

 

איזה מונח בSEO  מתאר הסיפור?

 

המונח הוא -קישור (באנגלית link)

 

 

 מה זה בעצם קישור?

הפנייה מאתר או בלוג אל האתר שלנו והוא בעצם סוג של המלצה שעוזרת לך בקלות להגיע את האתר המומלץ

 

 לנו כגולשים חשוב שהממליץ יבין בתחום וידע על מי להמליץ כמו כן ברור שהוא צריך להכיראותו היטב

 

בקידום אתרים יש סוגים שונים של לינקים 

 

לינק איכותי שמביא לתוצאות בקידום אתרים הוא לינק מבר סמכא בתחום 

לינק פחות איכותי זה סתם חבר או מכר שחושב שהאתר שלכם נחמד ושווה לקפוץ

 

ברור שגוגל יזניק אתכם קדימה אם יש לכם כמה שיותר קישורים איכותיים

 

במקרה שלנו יואב סיפק למשה המוסכניק 2 סוגים של קישורים:

 

יוסף -שהפנה אותו חבר שלא מבין כלום הרכבים

 

המומחים של טיוטה הנחשבים לברי סמכא בענף ברכב

 

וזה מה שהקפיץ את האתר של יוסף למקום הראשון בגוגל שיפר מאד את תנועת

 

 הגולשים אליוו בסופו של דבר הביא לו הרבה מאד כסף!

 

 

מאמרים נוספים...