
Shachar Amsterdam
Experienced in Finance, Business Operations and Administration in a corporate environment
מחוז הצפון, ישראל
פרילנסר
אודותינו
Account Manager
Experienced in Finance, Business Operations and Administration in a corporate environment. Strong emphasis on budget management and financial analysis.
Reliable, dedicated and focused employee, enjoys working with people, solving problems and finding solutions.
With additional leadership experience as well as an ability to learn new ways of working and methodologies.
Marketing and Advertising
Experienced in Finance, Business Operations and Administration in a corporate environment. Strong emphasis on budget management and financial analysis.
Reliable, dedicated and focused employee, enjoys working with people, solving problems and finding solutions.
With additional leadership experience as well as an ability to learn new ways of working and methodologies.
Marketing and Advertising
שפות
עברית
שפת אם
אנגלית
שליטה קרובה לשפת אם
פולנית
רמת מתחילים
תחומי התמחות
פיננסים
אנליסטים
אדמיניסטרציה
בק אופיס
נציגי טלמיטינג
עזרה אדמיניסטרטיבית
נציגי שירות לקוחות
תיאום שיווק, תיאום מכירות ,תיאום פגישות
תרגום
תרגום אנגלית
כתיבה ועריכה
כתיבה יצירתית
קלדנות, תמלול, הזנת, הקלדת נתונים
עריכה לשונית, הגהה
נסיון תעסוקתי
2017
-
2018
Account Manager
Single Dream Media- ניהול קמפיינים בינלאומיים בתעשיית המובייל
- שימור לקוחות ועבודה מול מפתחים ושותפים עסקיים ברמה יומיומית
- ניתוח ובקרת אופטימיזציה של הקמפיינים
- (bizdev) רכישה, פיתוח וניהול שותפים עסקיים חדשים
- דווח, ניתוח תוצאות והשגים לפי מטרות החברה
- ניהול חשבוניות וגבייה
2013
-
2016
אנליסט פיננסי
IBM- אחריות על תקציב שנתי של 30-40 מליון דולר (בנייה, בקרה וניתוח)
- הכנת תחזית פיננסית מדי חודש והצגתה להנהלה
- בניית התקציב לשנה הבאה: סבב פגישות עם מנהלי פרוייקטים, בניית התקציב והצגתו להנהלה תוך עמידה
- ביעדים המוגדרים
- עבודה שוטפת עם מנהלי פרוייקטים לניתוח ההוצאות ומציאת הזדמנויות להוזלת עלויות
- הובלת פגישות מחלקה חודשיות, כולל הכנת מצגת, ניהול שיחות ועידה וכן רישום פרוטוקול
2009
-
2013
ראש צוות אדמינסיטרציה
IBM- ניהול העבודה השוטפת של צוות אדמיניסטרטורים (10 עובדים) בכל המטלות הנדרשות
- הכנת מצגות וחומר לימודי, מתן הדרכה וליווי עובדים חדשים במחלקה
- ראשי צוות אחרים ומנהלים לשיפור הנהלים, הידע המקצועי והתרבות הארגונית ,(SME) פגישות עם מומחים
- הכנת דוחו"ת ביצועיים לעמידה ביעדי המחלקה, השתתפות בפגישות ליישום נקודות לשיפור
- רישום חוזים עסקיים למערכת נתונים תוך עמידה בנהלים, עבודה מול איש מכירות ותמחירן אשר מסבירים את
- פרטי השירות והמרכיבים השונים בחוזה
- תמיכה ביישום הפרוייקט: פגישות סטטוס עם מנהל הפרוייקט, עבודה עם כלכלנים לדיווח כספי מדוייק, הפקת
- קוד דיווח לעובדים, רישום עלויות צפויות בפרוייקט, בניית תכנית חיובים לפי החוזה, חישוב הוצאות נסיעה של
- טכנאים
- הפקת חיובים והוצאת חשבוניות ללקוחות חיצוניים, וכן עבודה מול הגובה ולקוחות החברה שחוייבה לפתרון
- בעיות בגבייה
שירות צבאי
2001
-
2004
חיל האוויר
חוות דעת
