מחפש פרילנסרים ב- שיווק ומכירות?

מאמרים בתחום שיווק ומכירות

פרילנסרים לשיווק ו/או מכירות יכולים להגדיל לכם את מעגל הלקוחות בעסק או בחברה שלכם. זקוקים לפרילנסרים בתחום השיווק והמכירות? אתר XPlace הינו זירת הפרילנסרים הגדולה בישראל, בו תוכלו למצוא פרילנסרים מקצועיים למכירות ו/או שיווק!

טיפים לעבודה מול ספקים (Outsourcing)

מאת: יעל לוטן
בעידן התקשורת והמידע, הצורך להתמקצע מחייב חברות עסקיות לעבוד עם ספקים חיצוניים (Outsourcing). ספק טוב הוא המושיע הכי גדול שלנו ואילו ספק גרוע הוא סוג של אויב אשר גורם להמון כאבי ראש....

כיצד תוכן נכון מסייע ליחס המרה באתר

כל מי שבונה אתר מחפש להרחיב את יחס ההמרה וליצור פניות רבות יותר דרך האתר. אחת הדרכים להגדיל המרה היא באמצעות תוכן. במאמר זה אפרוס לפניכם מספר טיפים כיצד ניתן להשתמש בתוכן על מנת ליצור היענות גדולה יותר.

ניהול פרויקטים - תפקיד או מקצוע

ניהול פרויקטים זהו אחד התפקידים הקשים ביותר לטעמי שקיימים בעולם ה- IT. לא משום ששאר התפקידים קלים יותר, אלא משום הגדרת התפקיד בעיני הנהלת הארגון. תפיסתו בעיני המנהלים שונה בהרבה מקרים ממהותו האמתית. מאמר זה בא לבחון האם "ניהול פרויקטים" בארץ נתפש כתפקיד זמני או כמקוצע לכל דבר ועניין, וההשלכות לכך.

עיצוב תדמית באינטרנט

מאת: yaniv dvir
הכל עניין של פרזנטציה הדרך שבה תציגו את חברתכם או את עצמכם, כך יתייחסו אליכם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. התדמית אותה אתם מעוניינים ליצור צריכה להיות מותאמת לקהל היעד שלכם וכן לשקף את האופי והפעילות של חברתכם.

שיווק ופרסום באינטרנט - על רגל אחת

מאת: yaniv dvir
מאמר זה יספק לכם מידע כללי על שיווק ופרסום ברשת האינטרנט. המאמר נכתב כתוצאה מהכרות עם אנשים שמסיבות כאלה ואחרות, לרוב זה חוסר יכולת ארגונית ויכולת נהולית לוקה בחסר, עשו הרבה טעויות ולרוב "זרקו כסף לפח". חלקם תלו יותר מידי תקוות ברשת האינטרנט וחלקם לא ידעו כיצד יש להשתמש בה...

5 משוכות שכיחות בעת הכנסת מערכת ERP לארגון וכיצד ניתן להימנע מהן:

מאמר זה דן באתגרים האופייניים לחברות רבות המתמודדות עם החלטה על בחירת מערכת ERP ומעלה צעדים מוכחים להתגבר עליהם. עם כל כך הרבה פתרונות שונים בשוק, כשכל אחד מציע מספר אין ספור של תכונות ייחודיות, ממיין אותם ובוחר את הפתרון הנכון לארגון שלך, הנושא יכול לשאוב הרבה מאוד זמן ואפילו להיחשב למשימה מרתיעה.

תדמיות לעיריות

מאת: יעל לוטן
עיר היא גוף לכל דבר אשר חייב אסטרטגיה כדי להמשיך לשרוד הן בקרב הציבור הישיר שלו והן בקרב מובילי הדעה אשר משפיעים לעיתים על עתידה. כמו כן, עיר היא מוצר לכל דבר, יש לה קהלי מטרה שונים החל ממקבלי החלטות בממשל, דרך תושבי העיר, מדיה, גופים עסקיים בהתאם למטרות של העיר.

סמכויות או לא להיות!

מאת: יעל לוטן
אם בעסק שלך נוצר מצב בו את כמנהלת מוצאת את עצמך " מבצעת מטלות כדי להיות בטוחה שיתבצעו על הצד הטוב ביותר" עצרי רגע זו לא הדרך לנהל עסק.

לא הכל תלוי במקום הבילוי!

מאת: יעל לוטן
מקומות הבילוי בארץ משנים גישה. המודעות למיצוב הולכת וגוברת וקהל הבליינים נהנה יותר ויותר מאיכות הבר או המסעדה אליהם הוא יוצא.

יחסי ציבור לנדל"ן - איך באמת עושים זאת?

מאת: יעל לוטן
תחום הנדל"ן הוא תחום מעניין במיוחד כיון שהוא מצביע על מגמות כלכליות של המשק. הוא מהוה מעין מדד לצמיחה. ומעמיד אתגר מיוחד לתחום של יחסי צבור.

יותר מוכשר – יותר תוצר

מאת: יעל לוטן
בתכנון לבנות עסק מצליח עולה על הפרק שאלת גיוס העובדים ויתרה מכך שאלת ההשקעה בהם. מעבר לשכר כספי שהוא מן הסתם התמורה לעבודתם חיוני ביותר ואם תשאלי אותי, הכרחי ביותר לדאוג להם להכשרה מקצועית.

אדריכלות ויחסי ציבור

מאת: יעל לוטן
אדריכלות מתחלקת למספר סגנונות ומכאן היופי בתחום. שיטות הבנייה המשתנות והתפיסה הייחודית של מגוון תרבויות יצרו עם הזמן קשת רחבה של צורות בנייה ועיצוב. אדריכלות מתחלקת לאדריכלות פנים, אדריכלות נוף, אדריכלות ערים ועוד.להבדיל מהעבר בו האדריכל עסק בכל התחום כיום ישנה נטייה להתמקצע בתחום ספציפי מה שמאפשר להוציא את המיטב בתחום האהוב והמעניין ביותר.

10 טעויות בבחירת חברה לבניית אתר שלך

10 טעויות נפוצות שאפשר לעשות כאשר בוחרים חברה לבניית אתר האינטרנט כאשר הטעות הראשונה היא לבחור לפי עיצוב.

יחסי ציבור ליזם המתחיל

הקמת עסק ואתה רוצה שכל העולם ידע עליו. הגיע הזמן לעשות יחסי ציבור, שכיום מהווים מרכיב חיוני להצלחת כל עסק. היתרון הוא שיחסי ציבור אינם כרוכים בהוצאות ניכרות.

מדריך לתוכן מותאם גוגל

בעזרת כתיבה נכונה של התכנים באתר ניתן לקדמו בצורה אורגנית. להלן מספר טיפים מסייעים שחשוב לקחת בחשבון כבר בשלב בניית האתר והכנת התכנים. מומלץ להיעזר באיש תוכן מקצועי

שיווק באמצעות תוכן המילים כחלק מתפיסה שיווקית

תוכן דינמי באתר עושה את ההבדל בין פלקט חסר ערך למכונת שיווק שמניבה תוצאות. מאמרים,כתבות, עדכונים, סיפורים זה מה שהגולש מחפש ,תוכן דינמי זאת הדרך.

כתבות תדמית דרך חדשה להגיע ללקוח

כתבות תדמית מאפשרות לך לפרסם מוצר או שירות באמצעות כתבה ולא באמצעות מודעת פרסום. בעולם השיווק של היום המשחק הוא איך להגיע ללקוח בלי לגרום לו להרגיש שדוחפים לו, מוכרים לו. כתבת תדמית זאת הדרך

תעמולה שחורה

מאת: יעל לוטן
תעמולה שחורה היא הפצה של הצהרות, רעיונות ומסרים שליליים כדי להרוס את המוניטין ואת שמם הטוב של אנשים, חברות ולהריסת אמון הציבור בהם.

תמיד יש "סיבה למסיבה"

מאת: יעל לוטן
לכל חברה אשר יש לה רעיון או מוצר שהיא רוצה לקדם יש צורך באירוע תדמיתי. הגדרה של אירוע תדמית ביחסי ציבור היא – אירוע תדמית הוא אירוע יצירתי המפגיש קהל מטרה מסוים סביב נושא המקדם את מטרותיו התדמיתיות והשיווקיות של הלקוח. כל אירוע נבנה סביב קונספט ומכיל תוכן בהתאם למטרות הלקוח.

תדמית לעיצוב היא עניין של מיצוב!

מאת: יעל לוטן
הרבה לפני שדנים בסוגיה זו מהיבט תקשורתי עלינו להיזכר לרגע בדעות הקדומות עליהם מבוסס תחום היח"צ, אותן דעות האומרות "להתפרסם בכל מחיר ובכל מקום" והטוענות ללא כל בסיס ש"כל חשיפה היא טובה ומתבקשת".זו חשיבה הסוברת שהעיקר שיהיה פרסום וכמה שיותר ולא משנה איפה.
תוצאות 1641 - 1660
« לעמוד הקודם 1 2 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 לעמוד הבא »