שיפור שביעות רצון הלקוח קשור הדוקות בשיפור שביעות רצון העובד. זאת מהסיבה הפשוטה שדרוש עובד מרוצה כדי להפוך לקוח למרוצה. לאור זאת, אין להסתפק בניטור שביעות רצון לקוחות אלא להרחיב זאת לעובדים עצמם.
בעולם שכזה חייב הארגון, יותר מאי פעם, להיות מצויד בחיישנים המתאימים לסביבתו העסקית. אחד התחומים המרכזיים בהם נדרשת יכולת זו הוא השרות ללקוח. מידע זמין ומקיף אודות האופן שבו תופס הלקוח את הארגון , מסייע לארגון לחוש את הסביבה בה נמצאים ופועלים מוצריו, להעריך חוזקות, חולשות, איומים והזדמנויות (SWOT) ולסייע למקבלי החלטות בארגון בקבלת החלטות מושכלות.
איסוף משוב מלקוחות הוא הליך שגרתי בארגונים רבים. המודל המשולב שלנו הולך צעד נוסף מעבר לכך. מחקרים עדכניים רבים מלמדים על כך שביעות רצון עובדי מערך השרות בארגון הוא גורם מפתח להשגת שביעות רצון ונאמנות לקוחות. לאור זה פותח מודל המשוב הכפול לניטור ובקרה שוטפים של תחושות הלקוחות ועובדי השרות בארגון.