שלושת הסיבות העיקריות למה סרטון בדף הנחיתה שלכם, יעשה פלאים לשיווק, למכירות ובכללי לחווית הלקוח שלכם, עוד לפני שהוא בכלל קנה מכם.
אהלן,
קוראים לי מיכאל דנילוב,
ובשנים האחרונות (מעל 5 שנים) התעסקתי אך ורק בלייצר תכנים לרשת,
ללמד הרבה מאוד ישראלים וישראליות איך לשווק, איך לייצר תכנים איכותיים, איך לבנות קורסים דיגיטלי ולבנות אסטרטגיות שיווקיות שיזרימו אלפי שקלים לכיס שלהם.
אבל בכתבה הזו,
אני אתמקד איתכם בדבר אחד ספציפי.
משהו שעזר לאלפי משווקים להביא יותר לידים לעסקים,
להמיר יותר אנשים ללקוחות משלמים ולקוחות חוזרים,
ובכלל לייצר תחושת "ביטחון" ו "אמינות" אצל הקהל שלהם.
וזה בעצם, סרטון הכירות בדף הנחיתה הראשון של המשפך.
עכשיו בטח המון משווקים, בוני משפכים ובוני אתרים יתנפלו עלי,
ויגידו "אבל זה לא תמיד עובד" , "סרטון זה המון עבודה" , "זה לא הוכח"... וכו'...
ורוב הסיכויים שאני אסכים איתם, כי באמת לא כל אסטרטגיה שיווקית עובדת ב - COPY PASTE לכולם.
אבל...
תמיד יש את השורה התחתונה.
אם אני בעל עסק שלא מומחה באסטרטגיה שיווקית ואין לי מושג על משפכי שיווק,
יש דבר הגיוני אחד שאני עדיין חייב לדעת,
אם רואים ממי קונים - אז קונים
שם שומעים ממי קונים - אז קונים
אם מתחברים ונותנים אמון ממי שקונים - אז קונים
אז אלה חמשת הסיבות העיקריות למה כדאי שיהיה לכם סרטון בדף הנחיתה שלכם:
(לא חובה שהוא יהיה למעלה דרך אגב)
סיבה ראשונה - "בואו נכיר"
אם אין פעם יצא לכם לראות דפים עם המון טקסטים,
המון תיאורים והמון הסברים על המוצר, המותג ועל מי שעומד מאחוריו,
אז לפעמים (לא תמיד) סרטון ההכירות עם העסק שלכם יכול להעביר את כל האינפורמציה הזו,
בדקה או שתיים.
במקום להכריח מישהו לקרוא דף ארוך ומעייף של "פרט, נמק והסבר",
אתם יכולים לרכז לו את כל הנקודות הכי חשובות בתוך הסרטון,
וכל מה שישאר לו לעשות זה לעבור על נקודות חשובות שתדגישו בדף שלכם,
ואז בעצם תציגו לו את המחיר.
סיבה שניה - "אנשים קונים מאנשים"
אז נכון שבאמזון אין באמת "מישהו" או "מישהי" שאתם קונים מהם פיזית,
אלא אתם עושים את זה דרך מערכות ממוחשבות.
אבל אם אתם לא חברה גדולה וקהל הלקוחות שלכם חייב "טיפה שכנוע" כדי לבטוח בכם,
סרטון בדף נחיתה יעשה את העבודה.
בסופו של דבר זאת ה"הכירות" הראשונה איתכם, עם המותג שלכם והעסק שלכם.
ואיך אומרים "THERE IS NO SECOND CHANCE FOR FIRST IMPRESSION"
אז זה היופי בסרטון!
אפשר לעבוד על ה FIRST IMPRESSION כמה שבא לכם, עד שזה ייראה ממש טוב :)
סיבה שלישית - "אנשים קונים מרגש"
אם אין פעם שמעתם שיחה קטנה של איש מכירות מקצועי,
אז אתם בטח יודעים שהוא תמיד יפנה לרגש שבגללו החלטתם לקנות משהו.
אז עם בוא הטכנולוגיות והזמינות האינטרנטית,
הרגש די בצטמצם בגלל שאנחנו יושבים מרבית הזמן מול טקסטים,
מול תמונות ומול אובייקטים שאינם מונפשים בעצם.
אז איזו דרך כיפית זו להעביר רגש אמיתי דרך המסך
ועוד יותר טוב,
כשעושה את זה מישהו או מישהי שהיא חלק מהעסק או המותג,
כדי באמת להבליט את מרבית האיכות שהעסק שלכם או המוצר יכול להציע.
נסכם
סרטון בדף מכירה, נותן לאנשים הכירות ראשונית איתכם,
התרשמות ויצירת ביטחון במוצג שלכם,
ואת היכולת לייצר רגש אתצל קהל הלקוחות שלכם.
עכשיו רק נשאר,
לכתוב תסריט, לצלם, לערול ולהעלות לדף הנחיתה שלכם.
אבל זה כבר בכתבה אחרת... :)
שלכם,
מיכאל דנילוב
אסטרטגיה שיווקית, יזמות ודיגיטל