כדי שתוכל לדעת אם העסק שלך באמת צריך אתר, אתה קודם כל צריך לדעת מה האתר יוכל לתת לך והאם זה יהיה רווחי בסופו של דבר.

הדבר העיקרי שהאתר יתן לכל עסק ללא יוצא מן הכלל הוא רושם.
מהרגע שיהיה לך אתר, אנשים יביטו בעסקך בעין יותר רצינית, מה שיכול באופן וודאי להרחיב את שוק לקוחותיך.
מעבר לכך, עצם קיומו של האתר יבסס אמינות בעיני הלקוחות הפוטנציאלים ויתן להם תחושה שמדובר בעסק אמין ויציב, כך שבכל מצב האתר יהיה לך רווחי במידה והוא עומד בתקציב הנתון לך.
האתר יתן לך פלטפורמה שדרכה תוכל לתקשר עם קהל לקוחותיך הנוכחי והפוטנציאלים לגבי מבצעים, הנחות, ארועים ושינויים.
האתר בעצם יחסוך לך שיחות טלפון מרובות בכך שיספק ללקוחותיך את כל התשובות להם הם זקוקים במקום אחד.
במידה ויש לך מקום עסק שאליו אמורים להגיע לקוחותיך, אתה תוכל להציג אותו ב"סיור וירטואלי" ואף לספק מפת הגעה מפורטת ובכך לתת שירות מעולה ותחושת נוחות.
כיום, רוב האנשים אשר מחפשים שירות או מוצר מסויים יפנו אל האינטרנט.
לכן, נוכחותך במנועי החיפוש תרחיב את שוק לקוחותיך באופן ניכר במידה ואתרך מותאם לסטנדרטים החדשים של מנועי החיפוש.
כרגע קראת חלק מהתועלת שעסקך יכול להפיק מהאתר, אך האם באמת אותה תועלת תצדיק את העלות של הקמת האתר ופרסומו?
את זאת תוכל לדעת לפי חישוב החזר השקעה משוער:
באופן ממוצע אל אתר קטן נכנסים 100 עד 200 אנשים ביום.
אל אתר בינוני נכנסים בממוצע 300 עד 500 אנשים ביום.
אל אתר גדול ומבוסס תוכן נכנסים בממוצע 1500 אנשים ביום.
על כל 100 כניסות יש בערך שני אנשים המתעניינים בשירות או במוצר בממוצע.
החישוב פועל לפי הרווח שלך מכל לקוח והאם 20 לקוחות בחודש בממוצע יכסו את עלות הקמת האתר.
כאת תוכל לחשב הערכה גסה לפוטנציאל הרווחי של האתר שלך. קח בחשבון שזאת הערכה בלבד ויש לך את הכוח להשפיע על אחוז המתעניינים בעזרת עיצוב מושך וכתיבה נכונה של תכנים.
מהרגע שיהיה לך אתר, אנשים יביטו בעסקך בעין יותר רצינית, מה שיכול באופן וודאי להרחיב את שוק לקוחותיך.
מעבר לכך, עצם קיומו של האתר יבסס אמינות בעיני הלקוחות הפוטנציאלים ויתן להם תחושה שמדובר בעסק אמין ויציב, כך שבכל מצב האתר יהיה לך רווחי במידה והוא עומד בתקציב הנתון לך.
האתר יתן לך פלטפורמה שדרכה תוכל לתקשר עם קהל לקוחותיך הנוכחי והפוטנציאלים לגבי מבצעים, הנחות, ארועים ושינויים.
האתר בעצם יחסוך לך שיחות טלפון מרובות בכך שיספק ללקוחותיך את כל התשובות להם הם זקוקים במקום אחד.
במידה ויש לך מקום עסק שאליו אמורים להגיע לקוחותיך, אתה תוכל להציג אותו ב"סיור וירטואלי" ואף לספק מפת הגעה מפורטת ובכך לתת שירות מעולה ותחושת נוחות.
כיום, רוב האנשים אשר מחפשים שירות או מוצר מסויים יפנו אל האינטרנט.
לכן, נוכחותך במנועי החיפוש תרחיב את שוק לקוחותיך באופן ניכר במידה ואתרך מותאם לסטנדרטים החדשים של מנועי החיפוש.
כרגע קראת חלק מהתועלת שעסקך יכול להפיק מהאתר, אך האם באמת אותה תועלת תצדיק את העלות של הקמת האתר ופרסומו?
את זאת תוכל לדעת לפי חישוב החזר השקעה משוער:
באופן ממוצע אל אתר קטן נכנסים 100 עד 200 אנשים ביום.
אל אתר בינוני נכנסים בממוצע 300 עד 500 אנשים ביום.
אל אתר גדול ומבוסס תוכן נכנסים בממוצע 1500 אנשים ביום.
על כל 100 כניסות יש בערך שני אנשים המתעניינים בשירות או במוצר בממוצע.
החישוב פועל לפי הרווח שלך מכל לקוח והאם 20 לקוחות בחודש בממוצע יכסו את עלות הקמת האתר.
כאת תוכל לחשב הערכה גסה לפוטנציאל הרווחי של האתר שלך. קח בחשבון שזאת הערכה בלבד ויש לך את הכוח להשפיע על אחוז המתעניינים בעזרת עיצוב מושך וכתיבה נכונה של תכנים.