העולם שסביבנו השתנה עד ב-20 השנים האחרונות. אחד השינויים הדרמטיים שהפכו את הקערה על פיה, הינו האינטרנט. כל מה שהיה פעם, הפך ללא תקף, ועם זאת התווספו עוד ועוד חוקים אל המערכת האנושית

העולם שסביבנו השתנה ב-20 השנים האחרונות. אחד השינויים הדרמטיים שהפכו את הקערה על פיה, הינו האינטרנט. כל מה שהיה פעם, הפך ללא תקף, ועם זאת התווספו עוד ועוד חוקים אל המערכת האנושית.
אם בעבר נפגשנו עם אדם ושנינו עמדנו זה מול זה כדף חלק, האינטרנט הפך את המפגש ההוא לבלתי אפשרי. שלל האינפורמציה הרשתית, המערכות המתוחכמות והגישה האנושית החדשה, הפכו כל מפגש בין אם הוא עסקי או אישי לתהליך הקצה. תחילת התהליך -באינטרנט.
כל אדם הפך למיני חוקר פרטי, המסוגל באמצעות כלים פשוטים לחקור ולדעת עוד בטרם הפגישה אין סוף חוטי אינפורמציה על האדם היושב מולו.האזכורים ברשת, הפכו ליותר ויותר משמעותיים, התחרות האנושית והריצה אחר הידע והאינפורמציה הפכו לכללים החדשים של העידן הנוכחי, ואם אילו הכללים, ואם זו הדרך, אין אלא לשחק את המשחק.
מטרת המיתוג האישי, היא ליצור חשיפה מתמדת ורצף אזכורים חיוביים ברשת, שתשרת את מטרותינו העסקיות והאישיות ותייצר מותג חיובי שיוביל אותנו באופן טבעי אל ההצלחה האישית או העסקית ותחשוף אותנו אל קהלי יעד חדשים.
מי צריך מיתוג ?
כל אחד!
כל אדם, מנהל, עובד, בעל מקצוע חופשי, חברה, פירמה או עסק, זקוקים לניהול שוטף של התדמית הרשתית. מדוע? פשוט כי אלו הכללים החדשים ואם לא נתקדם לעברם, ניוותר מאחור ואף יותר מזה- ניפגע ונפגע במוניטין שצברנו מחוץ לרשת.
האינטרנט קיים, ואנחנו צריכים להיעזר בו על מנת לקדם עצמנו ולהעביר דרכו מסרים שיחזקו את כישורינו, הצלחותינו, אישיותנו והדימוי החיובי שלנו ולהפחית נזק היכול להתרחש כאשר משהו משתבש ואינו כשורה.
האינטרנט קיים, ואנחנו צריכים להיעזר בו על מנת לקדם עצמנו ולהעביר דרכו מסרים שיחזקו את כישורינו, הצלחותינו, אישיותנו והדימוי החיובי שלנו ולהפחית נזק היכול להתרחש כאשר משהו משתבש ואינו כשורה.