מה זה קידום אתרים?

מאת Z-Design Pro
בתאריך 9 דצמבר, 2010

קידום אתרים הינו רצף של פעולות שמבצע מקדם אתרים על מנת לקדם את אתר אינטרנט במנועי חיפוש באינטרנט. למה הכוונה?

מה זה קידום אתרים?

 

קידום אתרים הינו רצף של פעולות שמבצע מקדם אתרים על מנת לקדם את אתר אינטרנט במנועי חיפוש באינטרנט.
למה הכוונה?
נגיד שיש לך אתר בנושא ילודה. אתה משווק מוצרים ליולדת ומבקש למכור אותם דרך האתר שלך. בנית אתר ובאתר נמצאים המוצרים שאת ה משווק. איך הקונים יגיעו אליך?
באמצעות גלישה באינטרנט. הם יכנסו למנוע חיפוש גוגל, יקליקו את המילה יולדת ויצפו למצוא אותך בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש.
השימוש במנוע חיפוש גוגל הוא נפוץ במיוחד ונעשה ע”י הקלדת מילה או מילות מפתח שהגולש חושב שיתנו לו את התוצאה המתאימה. מנוע החיפוש מאתר את כל רשימת האתרים שנמצאים במנוע החיפוש וכוללים את המילה או המילים שהקלדה.
במידה והאתר שלך לא יופיע בתוצאות מנוע החיפוש גוגל הגולשים לא יכלו למצוא אותך, להתקשר איתך למכור את המוצרים שלך.
כאן נכנס לתמונה מקדם אתרים אשר מבצע סדרה של פעולות באתר ומחוצה לו, אשר יעלו את האתר שלך בתוצאות מנוע החיפוש.
למילה יולדת למשל ישנם נכון לכתיבת שורות אלו 72,800 תוצאות. במילים פשוטות ישנם 72,800 אתרים שמתחרים על מיקום גבוה למילות מפתח יולדת.
בשפה גוגלית המילה תוצאות מתייחסת לדפים הכוללים התייחסות למילה יולדת.
העמודים יכולים לכלול את המילה יולדת או לקבל קישורים מאתרים שכוללים מידע על יולדות.
למה חשוב כל כך להופיע בדף ראשון בגוגל?
דף ראשון בגוגל משול לחנות שנמצאת בכיכר המדינה ודף עשירי בגוגל משול לחנות הנמצאת במרכז מסחרי שכונתי. אם אתה משווק מוצר אתה רוצה שהוא יופיע בעמוד הראשון מסיבה נוספת שרוב הגולשים לא עוברים בכל לדף השני או השלישי במנוע חיפוש גוגל.
בנוסף מיתוג העסק שלך יכול להרוויח רבות מנוכחות בעמוד ראשון בגוגל. כך ידעו על קיומך ויחשפו למותג שלך.
מה עושה בעצם מקדם האתרים?
הוא מכין אסטרטגיה מקיפה לקידום האתר הכוללת מחקר מקדים של מילות מפתח שהגולש מקליד על מנת למצוא את מבוקשו, הוא מבצע ניתוח SEO ראשוני שכולל אופטימיזציה למנועי חיפוש: בדיקת קוד האתר, אופטימיזציה של קוד האתר, שיפור תכנים באתר, אופטימיזציה של מבנה האתר ונותן ייעוץ מקצועי שוטף.
בנוסף מקדם אתר מקצועי מבצע קידום אתרים חיצוני לאתר הכולל קמפיין קישורים, רישום למנועי חיפוש ואינדקסים והפצת חומר שיווקי.
כל התהליך הנ”ל כולל מעכב ובקרה חודשי עם דוח סיכום פעילות חודשי הכולל דירוגי אתר וסיכום פעילות חודשית והמלצות לשיפור האתר וקידומו במנועי שחיפוש.
מאמרים נוספים...