כרטיס הביקור שלך הוא לעתים קרובות הרושם הראשוני אצל הלקוח הפוטנציאלי עם החברה/עסק שלך. לכן עיצוב כרטיסי ביקור, והתוכן שבו יהיו בסופו של דבר המפתח כדי לקבוע המקבל יזרקו לפח או יצור עמו קשר מאוחר יותר.
כרטיס הביקור שלך הוא לעתים קרובות הרושם הראשוני אצל הלקוח הפוטנציאלי עם החברה/עסק שלך. לכן עיצוב כרטיסי ביקור, והתוכן שבו יהיו בסופו של דבר המפתח כדי לקבוע המקבל יזרקו לפח או יצור עמו קשר מאוחר יותר.
גודל: כרטיסי הביקור שלך צריכים להתאים לגודל המסורתי של 9 “על 5”? שום דבר יותר לא מתאים לארנקים או רוב מחזיקי כרטיסי הביקור. גודל שונה,התוצאה לרוב כרטיס בקור באשפה
נייר איכותי: לוודא האם כרטיסי הביקור שלך באיכות מקצועית ולא באיכות ירודה.כרטיסי ביקור אכותיים יהיו עם חיתוך מדוייק,נייר קשה והדפסה ברורה .
עמידות: זרוק איזה נוזל על כרטיס הביקור שלך אם הנוזל עובר זה לפח.לכן מומלץ לבקש למינציה עלות למינציה לא עולה הרבה,מומלץ למעט מקרים בהם ישנו הצורך לרשום על הכרטיסי הביקור .
מבחן הצבע : כרטיסי ביקור צבעוניים יכולים להוסיף למראה אם זה נעשה באופן מקצועי,מאידך עודף צבעים יכול לגרוע במראה של כרטיסי הביקור שלך.
תוכן הכרטיס: כרטיסי הביקור שלך צריכים להעביר בבירור ולומר לאנשים מה אתה מציע ואת יתרונותיך. מלל מיותר בכרטיסי הביקור יוצר בילבול.
גודל גופן: האם הכרטיסי הביקור שלך עמוסים במידע? רקע לבן על הכרטיסי הביקור יקל לקלוט את המסר שלך. אם יש לך הרבה מידע להוסיף, הוסף אותו בגב כרטיס הביקור. אם המלל בכרטיסי הביקור יהיה צפוף מידי כיוון אחד יהיה לו הוא לכיוון פח האשפה.
פרטים ליצירת קשר: לקוחות או לקוחות פוטנציאליים שלך צריכים אמצעים רבים ככל האפשר כדי ליצור איתך קשר על פי העדפתם. עיצוב כרטיס הביקור שלך צריכה לכלול: תא קולי, טלפון, פקס, דוא”ל, אתר אינטרנט. חוסר פרטים ליצירת קשר מכניס את הכרטיסי הבקור שלך לפח.
יש לך רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשון הגדול. וודא שאתה משקיע בעיצוב כרטיס הביקור הטוב ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך. כי כרטיסי הביקור שלך הם מבוא ללקוחות.