בלקוחות נישה כדאי לטפל כמו בילדים

בתאריך 22 אוגוסט, 2011

שיווק יצירתי ולקוחות נישה - דרך נוספת להסתכל על ילדים ולקוחות, הסתכלות ראשונית על האופן בו בינה יתרה מבצעת חשיבה עסקית. אחרת !

בלקוחות נישה כדאי לטפל כמו בילדים

 ילדים מקבלים כמעט תמיד את מה שהם רוצים, לא תמיד כי הם תובעניים או לא מחונכים, לפעמים הם מקבלים את זה דווקא כי הם מחונכים להיות ממוקדים, ודווקא בגלל שאנחנו מאוד רוצים לתת להם. זה טוב גם לנו וגם להם. חווית הנתינה .

לקוחות נישה, בהקשר הזה הם כמו ילדים. הם יודעים מצויין מה הם רוצים, הם יודעים לדרוש ויודעים לשמוח כשהם מקבלים את מבוקשם. ואנחנו מאוד רוצים לראות בשמחתם וגם להרוויח בדרך, כל מיני תועלות נלוות .


לקוחות נישה-חשובים לנו!הם תובעניים אבל גם ממוקדים, הם יודעים לשמוח כאשר מבוקשם המדוייק מסופק .


אם החלטתם לעבוד בשוק מתמחה, מאופיין וגומחתי כדאי שתראו בלקוח שלכם ילד . התנהגו מולו בשמחה בתהליך העסקי, הבינו את צרכיו וענו עליהם באופן מדוייק, ילדים הם תמימים ולא צריכים תוספות אם מבוקשם מסופק . פנו אל לקוחות הנישה שלכם באופן ישיר , ילדים אינם צרכים גישור או פירוטכניקה מתוחכמת על מנת להבין דברים .


במילים פשוטות - בלקוח נישה כדאי לטפל כמו בילד אהוב . ברוב המקרים זה משתלם 
מאמרים נוספים...