תהליך חשיבה עיצובית לGoodadvertising

בתאריך 29 אוגוסט, 2023

הצצה מתוך תהליך לפרויקט שלי עבור חברת UNIQ שעושה פרו בונו למועדון "עדיף", מועדון המרכז תחתיו את כלל בעלי המוגבלויות בישראל. דרך הכמות והכוח הצרכני שיש להם כקהילה, לייצר יותר הטבות, יותר נגישות, יותר מודעות בטון וסטייל של כוח, נוכחות, שמחתי חיים ואופטימיות. #goodadvertising #designabetterworld #socialagendadesign

תהליך חשיבה עיצובית לGoodadvertising
הצצה מתוך תהליך לפרויקט שלי עבור חברת UNIQ שעושה פרו בונו למועדון "עדיף", מועדון המרכז תחתיו את כלל בעלי המוגבלויות בישראל. דרך הכמות והכוח הצרכני שיש להם כקהילה, לייצר יותר הטבות, יותר נגישות, יותר מודעות בטון וסטייל של כוח, נוכחות, שמחת חיים ואופטימיות. הפרויקט התגלגל למקום הזה במקור מתוך עיצוב של דף נחיתה סטנדרטי עבור החברה עצמה, סקשנים באתר במבחר נושאים להתעדכן לגביהם, ואז הגיעה התובנה שאם כבר צרכנות- למה לא לקדם ערך מוסף שישרת אותה וגם קהילה שלמה שלא מקבלת מספיק התייחסות או הנגשה ולתת לה את הספוטלייט? בתמונה > חלק מתוך הפינה המונפשת שעלתה לעמוד הראשי באתר עבור מועדון "עדיף" #goodadvertising #designabetterworld #socialagendadesign
תהליך חשיבה עיצובית לGoodadvertising
מאמרים נוספים...