קידום אתרים דרך הרשתות החברתיות

מאת WebConcepts
בתאריך 8 אוקטובר, 2013

קידום אתר ברשת ופעילות שיווקית מקצועית, ממוקדת ואגרסיבית אינם חייבים להיות מהלכים יקרים ומעיקים. פעילות דרך הרשתות החברתיות היא אפשרות יעילה, נוחה, ידידותית ובעיקר זולה עד לכדי חינמית, והתוצאות יכולות להיות שוות ערך ועולות על השקעת תקציב פרסום מסיבי במדיות המסורתיות האחרות. במאמר זה נלמד כיצד לנצל את הרשתות לצרכינו השיווקיים והאסטרטגיים ולזכות בשתי ציפורים במכה אחת- מיתוגנו כמומחים בתחום וקידום האתר שלנו במעלה מנוע החיפוש.

קידום אתרים דרך הרשתות החברתיות

כשאמרו לכם, בעת תכנון ופיתוח אתר האינטרנט של העסק, כי תצטרכו להשקיע בקידום האתר במנועי החיפוש, בודאי עלתה לכם המחשבה על קמפיינים יזומים ב-google, על באנרים באתרים מסחריים ועל הקצאת חלק נכבד מתקציב הפרסום, הזעום בכל מקרה, לפעילות ברשת. האם ידעתם שיש דרכים מהנות, יעילות ורחמנא ליצלן, זולות הרבה, הרבה יותר? במאמר זה נלמד, על קצה המזלג, כיצד ניתן לנצל את הרשת האינסופית לקידום מטרותינו העסקיות, השיווקיות ואולי, מי יודע, החברתיות, בעזרת ה-social networks, הרשתות החברתיות.

כל מה שנדרש מכם, מעבר לפתיחת כרטיסי החינם ברשתות השונות, הוא קריאטיביות, השקעת זמן ונכונות לחלוק ידע מקצועי, שיתוף תכנים ונתונים והרחבת מעגל החברים המקושרים שלכם על בסיס יומיומי. רוב הרשתות פועלות על בסיס בלוגים, דיונים שאתם מעלים בנושאים מקצועיים, אישיים ואחרים ונתונים לביקורת ותגובות המבקרים כרב שיח פתוח וחופשי, כמעט נטול הגבלות ומחסומים. אל תחששו לחלוק חומר מקצועי מעניין וידע שרכשתם, מי שנותן בדרך כלל מקבל בחזרה ויוצר קהל קוראים נאמן ומסור שייחשף לעסק שלכם, למוצר ודרכם גם לאתר שלכם. הרי לכם קמפיין רחב וממוקד בקלי קלות ובחינם אין כסף.

פעילות ברשת חברתית היוצרת טראפיק (תנועה) לתכנים ולאתר שלכם, מפעילה גם את אלגוריתם מנוע החיפוש שכמו הגולש הממוצע, יש לו תנאים למיצוי סיפוקו:

טקסטורה- המנוע אוהב טקסטים, והרבה. אתרי 2.0 web, עליהם מבוססות הרשתות החברתיות, הם פלטפורמה ראויה ומעולה לכך.

- מקצועיות- כתיבה בוטה וברורה לצורך קידום אתר או אינטרס מסוים אינה נלקחת בעין יפה ואף מובילה לענישה בקידום שלילי של האתר. תוכן ודיונים מקצועיים מסירים כל חשד למניפולציה שכזו.

- רושם- מנועי החיפוש מבקשים שתרשימו אותם ותוכיחו שאתם מעניינים, מקצועיים וטובים יותר מהמתחרים. יותר תוכן- יותר קידום.

כאשר אתם מבצעים את כל הפעולות הללו, אתם, בעצם, זוכים בשתי ציפורים במכה אחת, ובמילים עסקיות, יוצרים תועלות שיווקיות גם ממיתוגכם כמומחים ואנשי מקצוע מובילים וגם מקידום האתר במעלה מנועי החיפוש. זכרו כי האינטרנט הוא בור סוד ללא תחתית, תכנים שלכם יישארו לשנים ארוכות ולכן השתדלו לכתוב בצורה עניינית, מקצועית, השתמשו במילות המפתח הרלוונטיות על מנת ליצור זהות וקשר ביניכם לבין התחום כאשר מנוע החיפוש מגיח לביקור ונצלו את הרשת להרחבת מעגל המכרים והקשרים שלכם, זה אף פעם לא מזיק.

 

מאמרים נוספים...