לעשות סרט תדמית נכון

מאת סימנים
בתאריך 23 פברואר, 2014

יצירתיות, יסודיות, מחוייבות אישית. הדרך ליצירת סרטי תדמית ייחודיים ואפטיביים.

לעשות סרט תדמית נכון

המתכון ליצירת סרטי תדמית טובים- יצירתיות, יסודיות, מחוייבות אישית.

סרט תדמית טוב  יספק לצופה חוויה רגשית מיוחדת בנוסף למידע האינפורמטיבי אותו הוא אמור להעביר.

סרטי תדמית רבים מנסים לספק כמויות של אינפורמציה אך מפספסים את כוחה האמיתי של המדיה- העברת תחושות ורגשות.

סרט הוא אמצעי  לספר סיפור טוב ולגרום לצופה לחוש תחושת הזדהות, הבנה, שמחה וכו'.

יצירת סרט תדמית טוב מאפשרת לנו להציג לצופה, הלקוח הפוטנציאלי, לא רק את המוצר המצויין שלנו ואת השירות האיכותי שאנו נותנים אלא גם ובעיקר את מה שעומד מאחורי הארגון או המוצר ואלו הם המוטיבציה, התשוקה והאידיאולוגיה העסקית שלנו או במילים אחרות- הגורם האנושי המניע את העסק.  

סרט תדמית טוב ימחיש את רוח החברה ואת התגלמותה במוצרים ובשירות המצויינים שלה.

כדי ליצור סרט תדמית טוב, יש צורך בתהליך מקדים יסודי של הכרת הארגון, בית העסק או המוצר. אפיון בית העסק, מיקוד קהל היעד, הכרת פורמט ההקרנה  (סרט לאתר אינטרנט, סרט ל-YouTube, סרט לתערוכה, סרט הדרכה וכו'),  יש צורך בקריאייטיב טוב ובתוכן מדוייק וממוקד.

אך החשוב מכל, יש צורך ביד מכוונת, יוצר סרטים אשר יצליח לפצח את היחודיות של בית העסק שלכם ולתרגם אותה לשפה ויזואלית ותוכנית, לשפה קולנועית.

תהליך עבודה נכון על סרט תדמית טוב הוא כאמור, תחקיר מעמיק, כתיבת תסריט ויצירת storyboard (אילוסטרציה גראפית של הסרט לפני היציאה לצילומים). מעבר לשלב ההפקה בפועל- צילום, עריכה, post-production (סגירת עריכה- סגנון הסרט על-ידי פילטרים של צבע,  גרפיקה, סאונד וכו').

סרטי תדמית וסרטים בעלי אופי שיווקי הנם חלק חשוב והכרחי בשיווקו של כל בית עסק. האמצעים הטכנולוגיים כיום מאפשרים לנו ליצור סרטים איכותיים מאוד בתקציבים נמוכים יחסית.

אנו ב-"סימנים"  יוצרים סרטים אשר מותאמים אישית לכל לקוח ולקוח. נשמח לייעץ בכל עת וכמובן לספק את נותני השירות הכי טובים בתחום וליצור בשבילכם סרט בלתי נשכח.

 

יריב ויינברג- יוצר סרטים

מאמרים נוספים...