זמן לפעולה

בתאריך 21 ספטמבר, 2014

למרבית בעלי העסקים מכוננת התשוקה להיות בסדר גודל של המתחרים הגדולים, להיות מפורסמים כמוהם, ליצור שיתופי פעולה איכותיים, ליצור קשרים חדשים ולהרחיב את טווח הנראות מול לקוחות פוטנציאלים קיימים – בקיצור: לגדול !

זמן לפעולה

תנסה לרגע לחשוב מחוץ לקופסא ולדמיין כמה מתחרים קיימים לך בענף אליו אתה משתייך. כמה גדולים ממך קיימים, כמה מפורסמים ממך ובעלי שם קיימים וכמה בסדר גודל זהה לשלך קיימים.

למרבית בעלי העסקים מכוננת התשוקה להיות בסדר גודל של המתחרים הגדולים, להיות מפורסמים כמוהם, ליצור שיתופי פעולה איכותיים, ליצור קשרים חדשים ולהרחיב את טווח הנראות מול לקוחות פוטנציאלים קיימים – בקיצור: לגדול ! 

למען האמת זה לא בשמיים וניתן בזמן קצר יותר ממה שתוכל לדמיין, כל מה שתצטרך לעשות בשלב הראשוני הוא לרצות – פשוטו כמשמעו! השלב השני יהיה לעשות וכאן אנו ממליצים לך בחום לאמץ את השיטה של כל החברות המצליחות ולפעול בזמן אמת ולא לחכות לניסים וקסמים, אלא להפשיל שרוולים ולהחיות את הזרימה הטבעית כמו כל עסק מצליח ומשגשג – פשוט לקפוץ למים העמוקים ולגלות שלא תטבע אלא תצוף ואף הרבה מעבר לכך.

סוד ההצלחה הגדול בכל הזמנים בעולם העסקי הנו פרסום ויחסי ציבור. עסקים שלא נוהגים לפרסם את עצמם בין אם זה פרסום שנתי בדפי זהב, עלונים, מוצרי פרסום או כרטיסי ביקור וכאן ניתנה הדוגמא השכיחה והנפוצה ביותר, שלא לדבר על פרסום ממונף וממתג יותר – פשוט נבלעים ולא קיימים . הרעיון המרכזי העומד מאחורי כל עסק משגשג הוא להכות בברזל בעודו הוא חם ולצאת מאזור הנוחות המוכר והבטוח ולהתחיל להזרים דם חדש ורענן לעסק, מה שיזיז את הגלגלים ויגרום לנסיקה משמעותית ולאורך זמן .

קח החלטה מעשית ובוא לשחות בבריכה של הגדולים !

מאמרים נוספים...