סרטון וידאו לגיוס כספים לסטרט אפ Case Study : TradeRoom

בתאריך 11 אוקטובר, 2014

חברת הסטרט אפ Grid Software (גריד סופטוור) עמדה בפני מהלך גיוס כספים ממשקיעים אמריקאים. היה עליה למצוא דרך אפקטיבית להסביר את המוצר, מדוע כדאי להשקיע בו, ולבדלו ממוצרים אחרים הקיימים בנישה. קהל המטרה היה מורכב. היה צורך ברור בסרט מוצר המדבר למשקיעים אך גם סרט....

סרטון וידאו לגיוס כספים לסטרט אפ Case Study : TradeRoom

חברת הסטרט אפ Grid Software (גריד סופטוור) עמדה בפני מהלך גיוס כספים ממשקיעים אמריקאים. היה עליה למצוא דרך אפקטיבית להסביר את המוצר, מדוע כדאי להשקיע בו, ולבדלו ממוצרים אחרים הקיימים בנישה. קהל המטרה היה מורכב. היה צורך ברור בסרט מוצר המדבר למשקיעים אך גם סרט

שיפנה לקהל הצרכנים וכן לקהל הלקוחות הרוכש את המוצר. דרור וילף, מנכ"ל החברה, בחר להוסיף לכלי השיווק סרטון ווידאו. 


קצת על המוצר

"Grid Software" המתמחה בפיתוח פלטפורמות פיננסיות פיתחה פלטפורמה חדשנית הנקראת TradeRoom. המוצר הוא טרמינל למסחר פורקס המשלב אספקטים של משחק, נראה כמו מתקן משחקים ומיועד להצבה במקומות ציבוריים עם תקשורת אינטרנט (דוגמת: נמלי תעופה, ברים). למשתמש לא נדרש ניסיון קודם, והמסחר מתבסס על טווחי זמן קצרים לכל היותר 3 דקות.

מטרת סרט המוצר

טרם השקת המוצר החדשני הובילה חברת "Grid Software" מהלך גיוס כספים מבעלי מניות אמריקאים בחברה, ושידרגה את אתר האינטרנט. לסרט המוצר הוגדרה מטרה כפולה. הסרט נדרש לפנות לקהל B2B שהם קבוצת המשקיעים האמריקאים מולם בוצע מהלך גיוס כספים ולאחר מכן, לדבר אל הארגונים הרוכשים את המוצר. כמו-כן, היה על הסרטון לשמש כסרט תדמית וכלי קדום מכירות עבור קהל B2C  שהם משתמשי המוצר העתידיים.... להמשך קריאה

מאמרים נוספים...