מחיר של "לידים איכותיים" גבוה משמעותית ממחיר של לידים "לא איכותיים"
כמה עולים "לידים איכותיים"
מחיר של "לידים איכותיים" גבוה משמעותית ממחיר של לידים "לא איכותיים" וזאת כאשר מדובר בהשוואה פר ליד אחד אבל בקניית כמות לידים מחיר סה"כ הלידים "הלא איכותיים" יהיה גבוה בהרבה מזה של "הלידים האיכותיים" וזאת מפני שלידים לא איכותיים מגיעים בדרך שונה ובכמויות מאוד גדולות ביחס לליד האיכותי.
קניית לידים איכותיים מצריכה ביצוע תקופת פיילוט של לפחות חודש ימים בה בודקים את הכדאיות הכלכלית עבורך וזאת על ידי ביצוע של רישום מדויק עבור מקור הליד, מאיפה הגיעו הלידים האיכותיים? קידום בגוגל אורגני? ממומן? פרסום בפייסבוק? יוטיוב, אתרי נישה ועוד... בשלב הבא מסננים ומורידים מקורות שיווק לא רווחיים. מרבית בעלי העסקים מתלהבים ומרוצים מכמות הפניות ופחות שמים לב לאיכות הפניות ולעלות הזמן אשר מבוזבז על שיחות טלפון שלא יצא מהן כלום.