סרט תדמית כמו כל סוג של תוכן וידאו רצוי שיהיה בו התחלה- אמצע – סוף. בסרט ארוך מדי, אף אם התכנים המועברים בו נעשים בצורה המקצועית ביותר ובאופן האודיו-ויזואלי המעניין ביותר הם לא בהכרח "יחזיקו" את הצופה עד לסוף החשוב שבו בדרך כלל נסגר המעגל שמוכוון מהתחקיר, גיבוש הקונספט והתסריט.
סרטי תדמית הם מוצר שמטרתו להעביר תכנים בצורה הקליטה ביותר. לא אחת אני נתקל בעודף מידע שמבקש הלקוח להכניס לסרט תדמית. דבר אשר יכול לגרום לסרט התדמית להיות ארוך מ- 10 דקות!!!
סרטוני תדמית כמו כל סוג של תוכן וידאו רצוי שיהיה בו התחלה- אמצע – סוף. בסרט ארוך מדי, אף אם התכנים המועברים בו נעשים בצורה המקצועית ביותר ובאופן האודיו-ויזואלי המעניין ביותר הם לא בהכרח "יחזיקו" את הצופה עד לסוף החשוב שבו בדרך כלל נסגר המעגל שמוכוון מהתחקיר, גיבוש הקונספט והתסריט.
מבלי לפגוע בשום חשיבות של עסק, עליכם בעלי העסקים להבין שהעסק שלכם הוא הבייבי שלכם, אתם מעורים בכל פרט שקשור בתחום וזה מעניין ומאתגר אתכם כל יום מחדש. אך ללקוח הפוטנציאלי שמחפש שירות נקודתי לצורך נקודתי בחייו יכול להיות שעיסוקכם עבורו הוא רק פונקציה שמטרתה למלא צורך/חסך.
לדוגמא: עסק לגיזום עצים. עבור בעל העסק/הגוזם עצים היא אהבת חייו, עניינו ועיסוקו. עבור הלקוח שמקליד בגוגל ומחפש נותן שירותים בתחום, עצים הוא בעיה נקודתית שפתרונה הוא כריתת עץ להכנת גינה חדשה. סרט ארוך מדי ומלא פרטים אודות עצים שונים וטכניקות שונות לכריתה וגיזום ועודף מידע תיאורטי יעייפו את הצופה ויגרמו לו לעצור את הסרט ולצאת מהאתר.
אנו בפאזל מדיה ממליצים ללקוחותינו על אורך מקסימלי של עד 2 דקות לסרט תדמית. אנו מאמינים שלרוב העסקים והמוצרים זהו זמן מספק על מנת להציג את העסק שלהם, השירותים אותם הם מעניקים, הייחוד שלהם בצורה הטובה, הנהירה והאפקטיבית ביותר מבלי להתיש את הצופה.
להפקת סרטי תדמית יש מטרה מאד ברורה. יעד מוגדר. להציג עסק/מוצר תוך הדגשת יתרונותיו וייחודו ולהגדיל את חשיפת בית העסק והעברת תכניו ללקוחות הפוטנציאלים הצופים בסרטון.
לפעמים יותר זה פחות. ממוקד. מכירתי. מקורי. רענן ומקצועי.
סרטים שעובדים, החלק שלנו בהצלחה שלכם
פאזל מדיה