איך כדאי לבצע תשלום עבור מסע הפרסום ?

בתאריך 2 אפריל, 2016

לעיתים פתרון הסוגיה לגבי מהי הדרך המועדפת לבצע תשלום עבור פרסום בגוגל, יכולה להסיר ממנהל הפרסום כאב ראש לא קטן. בשוק קיימות מגוון הצעות לניהול קמפיינים בגוגל, כאשר ברוב ההצעות התשלום עבור רכישת פרסום בגוגל עובר תחילה למנהל הקמפיין ולאחר מכן מועבר לגוגל, כאשר המטרה היא לאגד כל השירותים תחת קורות גג אחת לנוחיות הלקוח

איך כדאי לבצע תשלום עבור מסע הפרסום ?

לעיתים פתרון הסוגיה לגבי מהי הדרך המועדפת לבצע תשלום עבור פרסום בגוגל, יכולה להסיר ממנהל הפרסום כאב ראש לא קטן.

בשוק קיימות מגוון הצעות לניהול קמפיינים בגוגל, כאשר ברוב ההצעות התשלום עבור רכישת פרסום בגוגל עובר תחילה למנהל הקמפיין ולאחר מכן מועבר לגוגל, כאשר המטרה היא לאגד כל השירותים תחת קורות גג אחת לנוחיות הלקוח.

בעניי שיטת עבודה זו בעלת חסרון והוא קשור לכך שבתחילת הפרסום הלקוח מעוניין לבצע רכישת מדיה לפרסום בגוגל בסכום מסוים בחודש, אך במידה והכנות מוקדמות בוצעו תקינה והקמפיין יעבוד עבור הלקוח, רוב הסיכויים שירצה להעלות תקציב חודשי לסכום גדול יותר, דבר שיצריך ממנהל הפרסום התארגנות מיוחדת של גביית הפרש מלקוח ומה יקרה אם שוב פעם ירצה להעלות תקציב ?

עדיף מהתחלה לסגור מול הלקוח שני מחירים, כאשר תשלום לגוגל עבור רכישת מדיה יתבצע באמצעות אמצעי תשלום של הלקוח.

אז מהם שי המחירים לסגירת מול הלקוח ? – הנה הם:

  • המחיר הראשון עבור הקמת קמפיין הפרסום שישולם לספק באופן חד-פעמי
  • המחיר השני עבור ניהול מסע הפרסום שישולם כל חודש תוך לקיחת בחשבון מקרים, בהם הלקוח ירצה להעלות תקציב חודשי אחרי תקופה מסוימת.

מניח שצורת עבודה שתוארה מעלה, תעניק לכם בחודש כמה שעות פנויות נוספות שלא היו לכם קודם, אם כי אין זו הבטחה.

נ.ב. זהו אחד הנושאים שעולים במהלך קורס לקידום ושיווק אתרים באינטרנט, כאשר החומרים במהלך הלימודים מותאמים לרמה של הסטודנט וגם לציפיותיו.

מאמרים נוספים...