3 טעויות קריטיות שמאמני כושר עושים בבחירת התוכן באתר הבית (ומה לעשות במקום)

בתאריך 22 אוגוסט, 2016

מאמני כושר רבים מנסים לקדם את העסק באמצעות אתר בית שיש בו תכנים מקצועיים מעניינים, אבל התכנים הללו לא מייצרים להם לקוחות חדשים. נשמע מוכר? האם גם אתם משקיעים לא מעט כסף בתכנים לאתר אבל הלקוחות לא מגיעים? יכול להיות שהסיבה לכך הן 3 טעויות שמאמני כושר רבים עושים בשיווק. על 3 טעויות קריטיות שמאמני כושר עושים באתר שלהם, ומה לעשות במקום כדי שהשיווק יעשה את העבודה כמו שצריך – במאמר שלפניכם. כמו שהבנו, מאמני כושר ומשווקים בתחום הספורט בכלל מנסים למשוך לקוחות חדשים באמצעות תכנים מקצועיים באתר, אבל על הדרך הם עושים 3 טעויות קריטיות שמונעות מהם להצליח, ואלה הן:

3 טעויות קריטיות שמאמני כושר עושים בבחירת התוכן באתר הבית (ומה לעשות במקום)

טעות קריטית מס' 1 –  בוחרים כותבי תוכן שלא מבינים בספורט

הטעות הראשונה שמאמני כושר ועסקים בתחום הספורט בכלל עושים כשהם מתכננים את הפעילות השיווקית שלהם און ליין היא, שהם בוחרים כותבי תוכן שלא מבינים כלום  בספורט.

זוהי  טעות מאוד גדולה, מכיוון שאי אפשר לכתוב מאמר איכותי ובעל ערך בתחום כל כך עמוק ורחב כמו כושר מבלי להבין בתחום. ברוב המקרים התוצאה המתקבלת- מאמרים כלליים מאוד, שלא באמת תורמים ידע לקוראים ולכן מפספסים בגדול את המטרה ולא מייצרים לקוחות מעוניינים.

אז מה נכון לעשות במקום?

אם אתם רוצים אתר עם תכנים מקצועיים בתחום הספורט והכושר, חשוב מאוד לבחור כותבי תוכן מקצועיים שמבינים גם בכתיבה ובקידום אתרים – שני תחומים שחיוניים לשיווק אפקטיבי באינטרנט ובנוסף,גם בעלי רקע בתחום הספורט. אנשי המקצוע שתבחרו, ידעו לתפור את שני הקצוות לתוכן מקצועי בעל ערך אשר ידבר בשפה הנכונה גם אל מנועי החיפוש וגם אל הלקוחות הפוטנציאליים. בלי זה – אין סיכוי שהתוכן שלכם באמת יעשה את העבודה שבה אתם מעוניינים…

טעות קריטית מס' 2 – בוחרים כותבים לפי המחיר

הטעות השנייה שמאמני כושר ועסקים בתחום הספורט עושים כשהם מתכננים את הפעילות השיווקית שלהם און ליין היא, שהם בוחרים את כותבי התוכן לפי המחיר כאשר מה שמכתיב את הבחירה הסופית זה המחיר הזול ביותר מבין כל ההצעות…  זאת טעות מאוד גדולה, מפני שכפי שאומר הפתגם "הזול – יקר והיקר – זול" זה נכון ובפרט כשמדובר בתוכן שאמור לייצר לכם לקוחות.

אז מה נכון לעשות?

עם יד על הלב, כל אחד יכול לכתוב תוכן. אבל רק אנשים מקצועיים ומיומנים יודעים לכתוב את התוכן הנכון במקום הנכון ולתת לכם תמורה אמיתית לתשלום: תוכן איכותי, שמושך את הלקוחות הנכונים בעזרת שילוב מדויק של שיווק, קידום ומידע מקצועי מעניין. תרחיש האימה? השקעה בלתי פוסקת בתכנים זולים (שלא לומר עלובים), שאינם תורמים לכם דבר אבל עולים לכם בסופו של דבר לא מעט…

לכן, כשאתם מחפשים תוכן לאתר שלכם, כדאי שתוודאו שלפניכם כותב מקצועי, מיומן ומנוסה. יש לזה מחיר, נכון. אבל למחיר הזה יש גם תמורה. וזה הדבר החשוב באמת.

טעות קריטית מס' 3 – לא מעלים לאתר תכנים על בסיס קבוע

הטעות השלישית שמאמני כושר ועסקים בתחום הספורט בכלל עושים כשהם מתכננים את הפעילות השיווקית שלהם און ליין היא… שהם לא מתכננים את הפעילות בצורה מסודרת, אלא מעלים לאתר תכנים בצורה מזדמנת, איך שבא ומתי שמתחשק. זוהי  טעות מאוד גדולה, מכיוון שאי אפשר לבנות נוכחות שיווקית אפקטיבית לאורך זמן , מבלי להסתכל על התמונה הגדולה ועל האפקט המצטבר של תוכן עקבי ומתוכנן היטב .

אז מה נכון לעשות?

בתוכן, ממש כמו בספורט, כדי להשיג תוצאות – חייבים לתכנן מראש ולהתמיד בפעילות בצורה שיטתית. הקורא שלכם צריך לדעת שהוא יכול לסמוך עליכם גם כמקור של ידע מעשיר ומסייע. הוא צריך להרגיש שאתם שם בשבילו  בצורה עקבית ושוטפת, שמעידה על רצינות ומקצועיות. לא פחות מכך,עליו להרגיש שהמאמרים שלכם מקדמים אותו למטרה – צעד אחר צעד, בקצב הנכון ובדרך שמתאימה לו. אם לא תהיו שם עבורו בקצב שלו – הוא לא יהיה שם בשבילכם, אלא יעדיף ללכת למקורות מידע אחרים, שעומדים בקצב ולוקחים אותו קדימה, מאמר אחר מאמר.

בסיכומו של דבר

לכתיבת תוכן באתרים של מאמני כושר ומשווקים בתחום הספורט בכלל יש תפקיד מאוד חשוב בגיוס לקוחות חדשים וצמיחת העסק. כמו שאומר ג'ים ליקינסקי – מנכ"ל המכירות והשירות של גוגל, אנשים היום לומדים, חיים ומקבלים החלטות על פי המידע שהם פוגשים און ליין. אם לא תהיו שם עם התוכן הנכון – תוכן איכותי ובעל ערך, שמשקף את המקצועיות שלכם בצורה שיווקית נכונה – הם ימצאו את התוכן של המתחרים שלכם, ובסופו של יום, יבחרו בהם.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, יש 3 דברים שמאוד חשוב להקפיד עליהם, אם אתם רוצים שהתוכן באתר שלכם יעבוד בשבילכם: לפנות לכותב תכנים שמבין בתחום, לא להתפשר על המחיר אלא לבחור בכותב איכותי ומנוסה, גם אם הוא יקר יותר מאחרים. כמו כן, יש להקפיד על נוכחות תוכן עקבית ואסטרטגית. רק כך תוכלו להשתלב בחזון שעליו מדבר ליקינסקי, ולהתחיל לראות איך האתר שלכם מייצר עבורכם לקוחות משלמים ומרוצים.

ועכשיו תורכם

עד עכשיו הצגתי בפניכם את 3 הטעויות שמאמני כושר ועסקים בתחום הספורט עושים כשהם מחליטים לבחור תוכן לאתר. מה תוכלו להוסיף על כך מניסיונכם? אם יש לכם עצה נוספת לתת למאמני כושר ולבעלי עסקים שמנסים להגיע ללקוחות דרך תוכן נכון – אנא, שתפו אותנו בתגובות פה למטה, כדי שכולנו נלמד ונצמח ביחד.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? מוזמנים לשתף את הטיפ עם חברים. רוצים לקבל ממני טיפים נוספים ורעיונות לתוכן שיגדיל את כמות הלקוחות שלכם ויסייע לכם לצמוח ולהצליח? במיוחד בשבילכם כתבתי את "המדריך – "תוכן מניע לפעולה" – לגמרי בחינם, בקרו באתר הבית שלי sigibc.co.il והורידו את המדריך שישנה לכם את רמת ההכנסות ולא רק בתחום הכושר....

מאמרים נוספים...