למה כדאי להשתמש בפלייר?

בתאריך 6 נובמבר, 2019

כשאנחנו בוחרים להדפיס פליירים לעסק, יש לנו אפשרות להחליט באיזה אזור אנחנו רוצים לחלק אותו ואיפה נמצא קהל היעד שלנו. למשל: אם אנחנו פותחים משפחתון חדש, נבחר לפרסם את הפליירים באזורים שבהם גרים זוגות צעירים עם ילדים קטנים. בדרך כלל אלו כל האזורים החדשים המתפתחים. שם תמיד יהיו כאלה שיחפשו מעון עבור הילד, ושם יהיה סיכוי גבוה יחסית שהפרסום של הפליירים יהיה אפקטיבי יותר מלחלק את הפליירים באזור שבו גרים יותר אנשים יותר מבוגרים בלי ילדים למשל...

למה כדאי להשתמש בפלייר?

ככל שהפלייר יהיה יותר מעניין ויזואלית, מעוצב בצורה מושכת את העין, הסיכוי שמי שיקבל את הפלייר ויפספס אותו, קטן מאוד.
פלייר יכול להיות שיווקי בדיוק כמו שאתר יכול להיות שיווקי! ההבדל הוא שהפלייר מודפס ואתר לא. ומה זה אומר?
חשוב תמיד למצוא משפט מושך שכתוב בצורה בולטת, לדוגמא: "הילד שלך צריך שינוי" או "מכירה מטורפת עד יום חמישי" וכו' ... בנוסף תמיד טוב שיהיה בפלייר קוד QR שדרכו ניתן לסרוק לפלאפון את הפרטים שתרצו. זה יכול להיות כתובת אתר, ואז אנשים ייכנסו ישר לאתר, או כתובת מייל וכו'... כאן הפלייר כבר עשה את שלו!

דבר נוסף לגבי עיצוב: פלייר מעוצב משדר את המקצועיות שלך כבעל עסק שמפרסם את הפלייר! פלייר חובבני יביא הרבה פחות לקוחות מפלייר מקצועי!

למה כדאי להשתמש בפלייר?
מאמרים נוספים...