אז עם התפיסה שכדי ולהתפתח אתם צריכים משאבים של זמן, תוכלו להחליט אם הזמן שלכם שווה יותר ולתת את המשימה לאנשי השיווק, או להשקיע על חשבון הנכס העיקרי שלכם הזמן.
לפני הכל כי להכניס את העסק שלך לתבנית של ''של עסק קטן'' מגדירה אתכם ולא מאפשר לכם לצמוח משם הלאה.
פרסום ומכירות מצריכים השקעה של כסף, וזמן בעיקר, סביר להניח כי מדובר לרוב בעסק של בן אדם יחיד וכך הזמן שלו מוגבל, הדבר הנכון לעשות הוא להרכיב טקטיקה שיווקית מתאימה שתאפשר לבעל העסק למדוד את הפעילות והקידום שלו ובצורה הזאת לחסוך כסף וזמן, ובכך יוביל להתעסקות בדברים החשובים כמו הגדלת העסק, משפחה וכדו'.
אז עם התפיסה שכדי ולהתפתח אתם צריכים משאבים של זמן, תוכלו להחליט אם הזמן שלכם שווה יותר ולתת את המשימה לאנשי השיווק, או להשקיע על חשבון הנכס העיקרי שלכם הזמן.