המיתוג של העסק זה הפנים של העסק
מהניסיון בשטח מלמד שהלקוחות מצפים לשלם יותר עבור התוצר שעשו לו את המיתוג של החברה שלך לא על מוצרים שאין להם את המיתוג.
אנשים מסתובבים עם לבוש ממותג, מקשיבים למותגים, אוכלים במקומות ממותגים הם כל הזמן מספרים לאחרים על החוויה שלהם מהמותגים שהם אוהבים. מצד שני, אתה לא יכול לספר למישהו על חברה שאתה לא זוכר אותו.
ברגע שיש לך לוגו אנשים מתחילים לא לא לזכור את המגד / העסק שלך. וככה ם מספרים לחברים וככה נהיה פרסום שקט.
כיום לכל אחד מאיתנו יש המון מתחרים ישירים ועקיפים שאותם אנחנו נרצה לעקוף / לעלות עליהם לעבור את זה שהקהל ידע ויכיר אותנו ואת השירותים שלנו בצורה הטובה ביותר. ע"י פרסומות, כתבות, באנרים, שלטי חוצות, והכי חשוב שבכולם יהיה את הלוגו של שלגגג כדי שיוכלו לזהות אותנו - סימן היכר