הצעה בהשראת הצעה אחרת שניתנה כאן "מנגנון הגבלת כמות המומחים פר פרוייקט נתון"

Features > הצעה בהשראת הצעה אחרת שניתנה כאן "מנגנון הגבלת כמות המומחים פר פרוייקט נתון"
1
הצבעות
DOTWEB - בנייה עיצוב ופיתוח אתרים 5 נובמבר 2017 שיפור פתוח
הצעה בהשראת הצעה אחרת שניתנה כאן "מנגנון הגבלת כמות המומחים פר פרוייקט נתון"
הפתרון שהוצג כאן נראה כרעיון שיפגע באחרים שמשלמים דמי מנוי...(הרעיון היה ליצור חשבון מועדף שיוכל להגיש הצעות במכרזים עם מגבלת הצעות נניח שלקוח רוצה ללקבל 5 הצעות מקסימום)
עם זאת הרעיון של הגבלה על מנת שהקודם זוכה זה רעיון טוב מאוד!
כי למי שמפרסם אין יותר מידי זמן לקרוא 50 המלצות ולפחות זה לא יפגע באחרים שלא היו זריזים מספיק ..
הדבר הוגן לשני הצדדים כי לעיתים רבות נראה שאפשר מבחינת הזמן להצטרף ולהשקיע בהצעה יפה אבל בפועל הלקוח כבר התייאש אחרי ה 10 הראשונות ..(אז הפרויקט הוא פתוח מכורח ההגדרה ולא כי הספק מעוניין לקבל פניות)
הוסף תגובה 3 תגובות
0
Allon Mason 5 נובמבר 2017
ומה עם אותם לקוחות שרוצים 50 הצעות או שבפועל עוברים על כל ההצעות (גם לכמות גדולה)?
ברוב הפרויקטים פשוט וקל לסנן מועמדים לפי קריטריונים שונים (לדוגמא: מחיר, סגנון עיצוב בתיק העבודות, מיקום, שפה, זמינות, חוות דעת, וכד׳)... לקוח שמפרסם פרויקט מחפש שידוך (עסקי) וזה לא תמיד קורה ב-5 הצעות הראשונות...
בנוסף, אנחנו לא חושבים שיצירת מירוץ זה בהיכרח הוגן למשתמשים באתר - כל אחד עובד בשעות שונות, בלו״ז שונה, וגם לאלו שראו את הפרויקט בסוף היום אחרי שהתקבלו כבר 20 הצעות ניתנת האפשרות להגיש הצעה ששווה לכל שאר ההצעות.
0
כברירת מחדל זה עדיין יכול להישאר ללא הגבלה
אם הרבה לקוחות יחליטו להשתמש בזה כנראה שהם חיפשו את המיקוד הזה לא?
אגב גם בחברות גדולות לא תמיד מקימים מכרז, הם לוקחים 5 הצעות ומזה בוחרים
תחשוב על הסיטואציה האחרת
מכרז פתוח לחודש (או כמה שבועות)
פרילנסרים מגישים הצעות
הלקוח כבר מזמן או בהתקשרות , או ירד מהפרויקט ....
מה אפשר להגיד ל 50 פרילנסרים שמבזבזים את זמנם ?

לעומת זאת לקוח שמגביל ל 10 (זה מה שהוא יכול להתמודד)
מתייחס ברצינות
המכסה נגמרת הפרוייקט נכנס למצב של PENDING (אם יסיר מועמדויות הוא יפתח שוב)
מעניין אותי סטטיסטית מי מגיע לתחתית הרשימה ? (זה רק אתם יכולים לדעת אם באמת מישהו מגיע לאותו מספר 40 בהצעות)
0
Allon Mason 27 נובמבר 2017
אני מבין את הרציונל - אכן יש מקום לבדיקה ובירור מהצד האופרטיבי של האתר. כמו-כן יש אפשרות שנסקור לקוחות כדי לראות אם קיימת דרישה דומה מהצד שלהם.