הוספת שעה מינימום ומקסימום בהצעה
Features > הוספת שעה מינימום ומקסימום בהצעה
19
הצבעות
הוספת שעה מינימום ומקסימום בהצעה
מאחר שרוב המפרסמים לוקים בהסבר על מה הם מחפשים
לעיתים קרובות מאוד המילה "מכרז" איננה משקפת את המצב
ההצעה שלי היא לתת לנו הספקים את האפשרות לקבוע טווח מחירים בהיעדר נתונים
הדבר יאפשר פתרון ביניים בין "מחיר קבוע" למחיר "שעתי"
רובנו יודעים שמחיר שעתי מקבל פחות תגובות למרות שהוא האלטרנטיבה למחיר "קבוע"
אני מציע "טווח מחירים" הוגן ללקוח, משקף את מה שאנו כספקים מתמחרים לרוב
נקודה שלא חשבתי עליה לעומק אבל גם היא נגזרת של אותם בעיות:
נניח שלקוח מעוניין לבנות אתר וורדפרס
אחד יציע מתבנית
אחר יציע תבנית הבית (אחת שהוא כבר גייר :-)
ואחד יציע אתר וורדפרס קאסטום לגמרי
מקרה כזה למעשה יש שלוש אופציות לאותו מוצר
אני כלקוח הייתי שמח לפני שאני עושה 30 טלפונים לקבל מושג או לפחות תעריף בהתאם לאופציות
בואו נחשוב על מישהו שרוצה סרטון:
2 דקות סרטון אנימציה ללא קריינות - 2500 שח
5 דקות סרטון כולל כתוביות וקריינות - 3500 שח
משיחות עם לקוחות הם מגיעים תשושים ועייפים מחפירות ולדעתי הרבה מהם לא סוגרים באקספלייס
השיטה הנל תמפה עבורם את המחירים בצורה שיבינו מבלי להיכנס לפרטים מה מקובל בשוק
ותביא את ההתמחרות לרמה שהלקוח הסופי מבין מה כל אחד מציע לו ובאיזה מחיר
(לדעתי צריך להגביל את המוצרים פר מכרז ל 3 כדי שספקים יהיו ממוקדים ולא ישתמשו במחירונים של קילומטר בלי קשר לפרוייקט)
לעיתים קרובות מאוד המילה "מכרז" איננה משקפת את המצב
ההצעה שלי היא לתת לנו הספקים את האפשרות לקבוע טווח מחירים בהיעדר נתונים
הדבר יאפשר פתרון ביניים בין "מחיר קבוע" למחיר "שעתי"
רובנו יודעים שמחיר שעתי מקבל פחות תגובות למרות שהוא האלטרנטיבה למחיר "קבוע"
אני מציע "טווח מחירים" הוגן ללקוח, משקף את מה שאנו כספקים מתמחרים לרוב
נקודה שלא חשבתי עליה לעומק אבל גם היא נגזרת של אותם בעיות:
נניח שלקוח מעוניין לבנות אתר וורדפרס
אחד יציע מתבנית
אחר יציע תבנית הבית (אחת שהוא כבר גייר :-)
ואחד יציע אתר וורדפרס קאסטום לגמרי
מקרה כזה למעשה יש שלוש אופציות לאותו מוצר
אני כלקוח הייתי שמח לפני שאני עושה 30 טלפונים לקבל מושג או לפחות תעריף בהתאם לאופציות
בואו נחשוב על מישהו שרוצה סרטון:
2 דקות סרטון אנימציה ללא קריינות - 2500 שח
5 דקות סרטון כולל כתוביות וקריינות - 3500 שח
משיחות עם לקוחות הם מגיעים תשושים ועייפים מחפירות ולדעתי הרבה מהם לא סוגרים באקספלייס
השיטה הנל תמפה עבורם את המחירים בצורה שיבינו מבלי להיכנס לפרטים מה מקובל בשוק
ותביא את ההתמחרות לרמה שהלקוח הסופי מבין מה כל אחד מציע לו ובאיזה מחיר
(לדעתי צריך להגביל את המוצרים פר מכרז ל 3 כדי שספקים יהיו ממוקדים ולא ישתמשו במחירונים של קילומטר בלי קשר לפרוייקט)
הוסף תגובה
2 תגובות

הוסף תגובה