שירות שיחות ועידה וידאו לעסקים
Features > שירות שיחות ועידה וידאו לעסקים
4
הצבעות
שירות שיחות ועידה וידאו לעסקים
הי,
ממש לא מזמן התחלנו לעבוד עם הפלטפורמה שלכם, ואני יכול להגיד שמאוד קשה לגייס פרויקטים ושוב אני רואה בזה צד תחרותי טוב, יש לא מעט הצעות לפרויקטים אשר עולים מדי יום באתר ויש גם לא מעט הצעות ביצוע לפרויקט.
נתחיל מזה שקשה מ-20 הצעות שקיבל הלקוח בטווחי מחירים מ 1000 ש"ח ועד 20000 ש"ח, להבין בדיוק מה העלות לפרויקט האמיתית? מצד שני קשה למגיש ההצעה לאפיין מחיר לפרויקט על בסיס נתונים שהוא קיבל ב XPLACE, השאלה העיקרית איך לגרום להרמוניה מושלמת בין לקוח שמחפש ספק טוב לחברה שרוצה להציע את השירותים שלה ובטוחה שהיא מסוגלת לעשות זאת. הפיתרון המושלם לזה עבורי יהיה " זימון לשיחת ועידה וידאו"
לדוגמא, כמספק שירות כתבתי ללקוח את ההודעה ורשמתי לו, שאשמח לשוחח איתו בשיחת ועידה כדי לאפיין את הפרויקט, הלקוח שולח לי באמצעות המערכת זימון לשיחה לשעה מסוימת ותאריך מסוים אשר נקלט ביומן (אפילו גוגל) אני מאשר את השיחה ואז 5 דקות לפני תחילת פגישת ועידה אני מקבל התראה עם אפשרות להיכנס ל "חדר סגור" לתחילת שיחת ועידה.
היתרונות:
1. הלקוח רואה אותי ( הוא מבין מול מי יש לו עסק) - דבר חשוב מאד, אין צורך להסתובב בפגישות בכל הארץ ולבזבז זמן יקר של שני הצדדים.
2. אנחנו יכולים לדבר לעומק על הפרויקט, לאפיין אותו, הוא יכול להציג לי דברים.
3. בפגישה יכולים להשתתף כמה אנשים - לדוגמא הלקוח צריך ( תכנות אתר, הקמת שרת, גיבוי ואבטחת מידע) מדובר על כמה אנשים שיכולים להיות בפגישה במקביל.
4. חיסכון לשני הצדדים - תארו לעצמכם שמתוך 20 הצעות, מבקש שירות יכול לעשות פגישה וירטואלית לפחות עם 5-8 ולהבין מי יותר מתאים לו, מאשר להיפגש עם כל אחד בפרט.
בקיצור דור חדש, אפשרויות חדשות וכמובן חיסכון זמן שהוא המצרך הכי יקר.
ממש לא מזמן התחלנו לעבוד עם הפלטפורמה שלכם, ואני יכול להגיד שמאוד קשה לגייס פרויקטים ושוב אני רואה בזה צד תחרותי טוב, יש לא מעט הצעות לפרויקטים אשר עולים מדי יום באתר ויש גם לא מעט הצעות ביצוע לפרויקט.
נתחיל מזה שקשה מ-20 הצעות שקיבל הלקוח בטווחי מחירים מ 1000 ש"ח ועד 20000 ש"ח, להבין בדיוק מה העלות לפרויקט האמיתית? מצד שני קשה למגיש ההצעה לאפיין מחיר לפרויקט על בסיס נתונים שהוא קיבל ב XPLACE, השאלה העיקרית איך לגרום להרמוניה מושלמת בין לקוח שמחפש ספק טוב לחברה שרוצה להציע את השירותים שלה ובטוחה שהיא מסוגלת לעשות זאת. הפיתרון המושלם לזה עבורי יהיה " זימון לשיחת ועידה וידאו"
לדוגמא, כמספק שירות כתבתי ללקוח את ההודעה ורשמתי לו, שאשמח לשוחח איתו בשיחת ועידה כדי לאפיין את הפרויקט, הלקוח שולח לי באמצעות המערכת זימון לשיחה לשעה מסוימת ותאריך מסוים אשר נקלט ביומן (אפילו גוגל) אני מאשר את השיחה ואז 5 דקות לפני תחילת פגישת ועידה אני מקבל התראה עם אפשרות להיכנס ל "חדר סגור" לתחילת שיחת ועידה.
היתרונות:
1. הלקוח רואה אותי ( הוא מבין מול מי יש לו עסק) - דבר חשוב מאד, אין צורך להסתובב בפגישות בכל הארץ ולבזבז זמן יקר של שני הצדדים.
2. אנחנו יכולים לדבר לעומק על הפרויקט, לאפיין אותו, הוא יכול להציג לי דברים.
3. בפגישה יכולים להשתתף כמה אנשים - לדוגמא הלקוח צריך ( תכנות אתר, הקמת שרת, גיבוי ואבטחת מידע) מדובר על כמה אנשים שיכולים להיות בפגישה במקביל.
4. חיסכון לשני הצדדים - תארו לעצמכם שמתוך 20 הצעות, מבקש שירות יכול לעשות פגישה וירטואלית לפחות עם 5-8 ולהבין מי יותר מתאים לו, מאשר להיפגש עם כל אחד בפרט.
בקיצור דור חדש, אפשרויות חדשות וכמובן חיסכון זמן שהוא המצרך הכי יקר.
הוסף תגובה