
פרילנסירית
בעלת ניסיון רחב בתחום השיווק והתרגום
חיפה, ישראל
פרילנסר
אודותינו
יש לי ניסיון של יותר מ 4 שנים בתחום השיווק הדיגיטלי( קניית מדיה , אפיליאציה , כתיבת תוכן שיווקי, קידום ממוממן ברשתות החברתיות).
בנוסף לניסיון השיווקי יש לי ניסיון בתרגום מעל ל 6 שנים , ליוויתי קבוצות ופרוייטקים בארץ ובחו"ל , תרגמתי תוכנים שיווקיים מאנגלית לערבית וערבית .
אני מחפשת עבודה כפרילנסירית בארץ או בחול מתגמלת גם ברמה המקצועית והכספית .
בנוסף לניסיון השיווקי יש לי ניסיון בתרגום מעל ל 6 שנים , ליוויתי קבוצות ופרוייטקים בארץ ובחו"ל , תרגמתי תוכנים שיווקיים מאנגלית לערבית וערבית .
אני מחפשת עבודה כפרילנסירית בארץ או בחול מתגמלת גם ברמה המקצועית והכספית .
שפות
ערבית
שפת אם
עברית
שליטה קרובה לשפת אם
אנגלית
שליטה קרובה לשפת אם
תחומי התמחות
קאוצ'ינג ואימון
אימון להעצמה אישית
שיווק ומכירות
שיווק באינטרנט
שיווק במייל
יצירת לידים
חקר שוק
כללי, שונות
מכירות
טלמרקטינג
ניהול פרסום ב- AdWords ו- PPC
שיווק במדיה חברתית - SMM
גיוס הון ממשקיעים
מיתוג, תדמית עסקית
טלמיטינג
השמה, גיוס כח אדם, HR
גוגל אנאליטיקס - Google Analytics
פייסבוק, שיווק, פרסום Facebook
Instagram
שיווק לשימור לקוחות
שיווק להשגת משתמשים
שיווק להמרת משתמשים
ניתוח שיווקי
קנייני מדיה
תרגום
170 ₪ לשעה
תרגום אנגלית
תרגום עברית
תרגום ערבית
ניסיון בתרגום מעברית ואנגלית לערבית , תרגום תמלולי ולמילולי .
נסיון תעסוקתי
יוני 2018
-
דצמבר 2019
Marketing manager
HLM Media , רמת גן- ניהול צוות של עובדים , בניית אסטרטגיה שיווקית , גיוס ספקי שירות חדשים , ניהול תקציבים והתנהול ישירה מול המנכ"ל
דצמבר 2015
-
מאי 2017
Senior Media& affiliate manager
UB Affiliates , תל אביב- the position included hunting new sources, closing profitable deals with them and optimising on a daily bases, my campaigns performed the best in terms ROI and CR in the company (more than 500% ROI and 9% CR).
- Deliberate planning and goal setting
- Development of brand awareness and online reputation
- Content management
- Optimising traffic
- bulding a long term partnership with Vip Publishers
- Cultivation of leads and sales
מרץ 2014
-
יוני 2016
Senior media buyer and GCC marketing specialist
ESN Global media- identifying the target audience for a particular media campaign and deciding how best to communicate to that audience;
- keeping up to date with industry research figures.
- monitoring buying strategies;
- liaising and building relationships with clients and media sales companies;
- negotiating with media sales companies to obtain the best rates and most appropriate media spaces in online, broadcast and print advertising;
- communicating with media sales people to adjust media schedules in response to audience figures;
- booking individual advertising spots, e.g. pages, posters, internet banners and broadcast adverts;
- ensuring that the adverts run accurately so that the desired media message is seen and heard by consumers;
- client reporting and budget management, including preparing costings for clients and producing spending updates throughout the campaign;
- collecting and analysing sales and consumer data;
- undertaking research using a range of specialist media resources;
- analysing the effectiveness of the campaign and using this data to inform future campaigns.
To translate for groups AR EN HE
Mozaiaka translationקורסים, הסמכות, לימודי תעודה
Digital marketing
the college for New media Israelתארים אקדמיים
פעילות התנדבותית
25 תחומי התמחות

שיווק באינטרנטשיווק במייליצירת לידיםחקר שוקכללי, שונותמכירותטלמרקטינגניהול פרסום ב- AdWords ו- PPCשיווק במדיה חברתית - SMMגיוס הון ממשקיעיםמיתוג, תדמית עסקיתטלמיטינגהשמה, גיוס כח אדם, HRגוגל אנאליטיקס - Google Analyticsפייסבוק, שיווק, פרסום FacebookInstagramשיווק לשימור לקוחותשיווק להשגת משתמשיםשיווק להמרת משתמשיםניתוח שיווקיקנייני מדיה
חוות דעת
