
NextepYL
ראש העין, ישראל
פרילנסר
אודותינו
ליווי שיווקי, הכנת תוכניות עסקיות, חקר שוק, חיבור לרשתות שיווק בחו"ל
www.nextepyl.co.il
ניסיון ניהולי עשיר ומוצלח בפתיחת דלתות ופיתוח שוק למוצרים ישראלים ברחבי העולם, רקע הנדסי נרחב ויכולת אפיון מדויקת, מנהל משא ומתן מיומן ומשופשף. מלאתי בהצלחה רבה מגוון תפקידי ניהול בכירים - ניהול מכירות (ללקוחות ובאמצעות ערוצי שיווק), פיתוח עסקי , ניהול פרויקט (בשיווק), ניהול שרות לקוחות.
נמרץ, יוזם, למידה מהירה. עצמאי, יחסי אנוש מצויינים. מעוניין בכל תפקיד מאתגר שמאפשר תרומה משמעותית ומוחשית לארגון.
בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול - מערכות מידע. בוגר קורס לניהול שיווק בינלאומי מטעם מכון זיו ומכון היצוא. בוגר קורס להקמת מיזמים וגיוס הון - ISEMI.
גביש פיתוח תכנה וציוד - מנכ"ל
קומברס - ניהול פרויקט אסטרטגי
פולוואפ ( Followap ) - ניהול פרוייקטים ומכירות
במבו - ניהול מכירות ושרות
NextepYL - ליווי שיווקי, מחקרי שוק והכנת תוכנית עסק
www.nextepyl.co.il
ניסיון ניהולי עשיר ומוצלח בפתיחת דלתות ופיתוח שוק למוצרים ישראלים ברחבי העולם, רקע הנדסי נרחב ויכולת אפיון מדויקת, מנהל משא ומתן מיומן ומשופשף. מלאתי בהצלחה רבה מגוון תפקידי ניהול בכירים - ניהול מכירות (ללקוחות ובאמצעות ערוצי שיווק), פיתוח עסקי , ניהול פרויקט (בשיווק), ניהול שרות לקוחות.
נמרץ, יוזם, למידה מהירה. עצמאי, יחסי אנוש מצויינים. מעוניין בכל תפקיד מאתגר שמאפשר תרומה משמעותית ומוחשית לארגון.
בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול - מערכות מידע. בוגר קורס לניהול שיווק בינלאומי מטעם מכון זיו ומכון היצוא. בוגר קורס להקמת מיזמים וגיוס הון - ISEMI.
גביש פיתוח תכנה וציוד - מנכ"ל
קומברס - ניהול פרויקט אסטרטגי
פולוואפ ( Followap ) - ניהול פרוייקטים ומכירות
במבו - ניהול מכירות ושרות
NextepYL - ליווי שיווקי, מחקרי שוק והכנת תוכנית עסק
תחומי התמחות
שיווק ומכירות
תכנון ועידות, תערוכות, כנסים
1) הכנת דיון - מטרת האירוע, התלבות במטרות הארגון (אסטרטגי).
2) מיקוד - מסר מרכזי, יעדים, מקורות (פנים , חוץ), תקציב, משתתפים
3) קונספט - תפיסה בסיסית לעיצוב אירוע/ביתן - באופן שישרת את המסר המרכזי
4) אמצעים להעברת מסר - (בכפוף לקונספט) מולטימידיה, שחקנים, פליירים, מצגות, עמדות דמו...
5) תוכנית עבודה (בהתאם לעקרונות ניהול פרוייקטים)
6) הפקה של האירוע בהתאם לתוכנית העבודה
7) יצירת ותיאום פגישות88
8) ניהול האירוע - שיבוץ עמדות מפתח, רישום מבקרים,
9) סיכום ןמעקב מבקרים
2) מיקוד - מסר מרכזי, יעדים, מקורות (פנים , חוץ), תקציב, משתתפים
3) קונספט - תפיסה בסיסית לעיצוב אירוע/ביתן - באופן שישרת את המסר המרכזי
4) אמצעים להעברת מסר - (בכפוף לקונספט) מולטימידיה, שחקנים, פליירים, מצגות, עמדות דמו...
5) תוכנית עבודה (בהתאם לעקרונות ניהול פרוייקטים)
6) הפקה של האירוע בהתאם לתוכנית העבודה
7) יצירת ותיאום פגישות88
8) ניהול האירוע - שיבוץ עמדות מפתח, רישום מבקרים,
9) סיכום ןמעקב מבקרים
פיתוח עסקי
1) ניתוח שוק, תמונת מצב.
חרים, במטרה להבין את מקומה של החברה במרחב העסקי (יתרונות, חסרונות, צרכים של השוק, ערכים מספרים)
2) מיקוד - מטרות ויעדים לחברה (ערכים ולוחות זמנים)
3) תוכנית פעולה - תקציב, טריטוריות, לקוחות מפתח, ערוצי שיווק/מכירה, לו"ז
4) מעקב ועדכון תכונית הפעולה
חרים, במטרה להבין את מקומה של החברה במרחב העסקי (יתרונות, חסרונות, צרכים של השוק, ערכים מספרים)
2) מיקוד - מטרות ויעדים לחברה (ערכים ולוחות זמנים)
3) תוכנית פעולה - תקציב, טריטוריות, לקוחות מפתח, ערוצי שיווק/מכירה, לו"ז
4) מעקב ועדכון תכונית הפעולה
מכירות
1) לימוד בסיס
א) השוק והלקוחות - צרכים, חששות, הנחות יסוד
ב) המוצר / שירות - יתרונות וחסרות
2) הכנות
א) תמחיר (כולל כמה זה עולה לנו באמת) ומחירון
ב) חומר שיווקי - מצגות, דמו, רפרנסים, Busines Case
3) קשרים ומודעין - איך להגיע למקבלי החלטות בארגון הלקוח
4) פניה ללקוח - פגישות בהתאם לצורך
5) הצעות מיר ומו"מ
6) קבלת הזמנה
7) מעקב וליווי הלקוח בעת מסירת המוצר/פרוייט
8) גבייה
9) מכירות המשך, טיפוח הלקוח
א) השוק והלקוחות - צרכים, חששות, הנחות יסוד
ב) המוצר / שירות - יתרונות וחסרות
2) הכנות
א) תמחיר (כולל כמה זה עולה לנו באמת) ומחירון
ב) חומר שיווקי - מצגות, דמו, רפרנסים, Busines Case
3) קשרים ומודעין - איך להגיע למקבלי החלטות בארגון הלקוח
4) פניה ללקוח - פגישות בהתאם לצורך
5) הצעות מיר ומו"מ
6) קבלת הזמנה
7) מעקב וליווי הלקוח בעת מסירת המוצר/פרוייט
8) גבייה
9) מכירות המשך, טיפוח הלקוח
כתיבה ועריכה
תוכנית עסקית, כתיבת תוכניות עסקיות
הצגה בהירה וממוקדת של הרעיון העסקי בשפה המובנת למקבלי החלטות:
1) מה הרעיון ומה יחודו
2) יתרונות - ביחס לשוק המטרה
3) סיכונים ותחרות
4) תקציב
5) הכנסות החזר השקעה - מודל המשלב הנחות יסוד והשפעתן (שמשתנים) על ריווחיות וזמן החזר השקעה.
7) ניתוח טכנולוגי - מה נדרש לפתח, כמה זמן, משאבי אנוש.
1) מה הרעיון ומה יחודו
2) יתרונות - ביחס לשוק המטרה
3) סיכונים ותחרות
4) תקציב
5) הכנסות החזר השקעה - מודל המשלב הנחות יסוד והשפעתן (שמשתנים) על ריווחיות וזמן החזר השקעה.
7) ניתוח טכנולוגי - מה נדרש לפתח, כמה זמן, משאבי אנוש.
טכנולוגיה
ניהול פרויקטים, מנהל פרויקט