אוריאל בר שלום

אוריאל בר שלום

תל אביב, ישראל
פרילנסר
  צור קשר

אודותינו

תפקידים אחרונים
2009 – יועץ עצמאי בחברת M.B.S. Bar Consulting Ltd.
• יעוץ בנושאי תהליכים אסטרטגיים ושיווקיים לחברות וגופים.
• יעוץ בנושאי יישום תהליכים ארגוניים באמצעות סביבת MS Office System לרבות SharePoint 2010 על גרסאותיו ו- MS Office 2010.
• אפיון יישומי של הצרכים העסקיים הארגוניים, Gap Analysis אל מול SharePoint על גרסאותיו.
• יישום SharePoint על גרסאותיו בארגונים בהתאם לאפיון ולצרכים הארגוניים הקיימים.
• ניתוח תהלכים ארגוניים, איתור נקודות חולשה (Weak Points) , מודל קבלת החלטות לרבות בתחום הרכש.

2007 – 2008 סמנכ"ל יישום ומוצרים בחברת BOS
• ניהול תחום שיווק המוצרים בחברה כולל ניהול תהליכי ה- Presale בחברה בין המחלקות והחטיבות השונות.
• מענה למכרזים והצעות מחיר, ניהול תהליכי מכירה מורכבים וארוכי טווח אל מול גופי ה - Enterprize במשק.
• אחריות על יישום המוצרים באתרי הלקוחות, אפיון צרכים, מעקב ובקרה עד להשלמת ה- delivery ללקוח.
• ניהול ופיקוח על מחלקת שירות וקשרי לקוחות בחברה. תכנון יעדי שירות כולל יעדי מכירת חוזי שירות, שביעות רצון לקוחות ואיתור ושיפור מתמיד של נקודות תורפה בתהליך השירות.


2005 – 2007 בעלים ומנהל מוצרים בחברת CYMS
• ניהול התחום השיווקי והאסטרטגי בחברה.
• ניהול התחום האדמיניסטרטיבי והפיננסי בחברה (שכר, עובדים וכו'...).
• ניהול תהליכי מכירה אל מול הגופים הגדולים במשק.
• ניהול ישום המוצרים באתרי הלקוחות.
• אחריות על היבטים עסקיים רבים נוספים לרבות אקזיט לחברת BOS.

2002 – 2005 – יועץ עצמאי בחברת M.B.S. Bar Consulting Ltd.
• יעוץ בנושאי שיווק, רכש ותהליכים ארגוניים בחברות ביוטכנולוגיה ופארמצבטיקה וספקיהן.
• יעוץ אפיון תמחור וניהול פרוייקטי בינוי במעבדות מו"פ ומשרדים.
• יעוץ בנושא בניית קו מוצרים ושיווק לחברות ביוטכנולוגיה.

1999 – 2002 מנהל רכש בחברת XTL Biopharmaceuticals Ltd.
• הקמת מערך הזמנות ומלאי ממוחשבים.
• אחריות על מיסוד תהליכי הרכש בחברה, הסדרת הקשרים עם ספקי החברה,
משא ומתן, הזמנות מסגרת רבעוניות, הסכמי מסגרת שנתיים.
• קביעת מדיניות הרכש, המלאי והאחזקה השוטפת בארגון.
• אפיון, בחירה והטמעת מודול הרכש, מודול ניהול המלאי ומודול האחזקה
בתוכנת העבודה האינטגרטיבית לכל הפונקציות בארגון – ERP ( Priority).
• אפיון והטמעת מערך בקרת המכשירים בחברה.
• התפקיד בכפיפות לסמנכ"ל המו"פ בחברה.

Microsoft Office 365
SharePoint 2010
MOSS 2007
WSS3

תפקידים אחרונים
2009 – יועץ עצמאי בחברת M.B.S. Bar Consulting Ltd.
• יעוץ בנושאי תהליכים אסטרטגיים ושיווקיים לחברות וגופים.
• יעוץ בנושאי יישום תהליכים ארגוניים באמצעות סביבת MS Office System לרבות SharePoint 2010 על גרסאותיו ו- MS Office 2010.
• אפיון יישומי של הצרכים העסקיים הארגוניים, Gap Analysis אל מול SharePoint על גרסאותיו.
• יישום SharePoint על גרסאותיו בארגונים בהתאם לאפיון ולצרכים הארגוניים הקיימים.
• ניתוח תהלכים ארגוניים, איתור נקודות חולשה (Weak Points) , מודל קבלת החלטות לרבות בתחום הרכש.

2007 – 2008 סמנכ"ל יישום ומוצרים בחברת BOS
• ניהול תחום שיווק המוצרים בחברה כולל ניהול תהליכי ה- Presale בחברה בין המחלקות והחטיבות השונות.
• מענה למכרזים והצעות מחיר, ניהול תהליכי מכירה מורכבים וארוכי טווח אל מול גופי ה - Enterprize במשק.
• אחריות על יישום המוצרים באתרי הלקוחות, אפיון צרכים, מעקב ובקרה עד להשלמת ה- delivery ללקוח.
• ניהול ופיקוח על מחלקת שירות וקשרי לקוחות בחברה. תכנון יעדי שירות כולל יעדי מכירת חוזי שירות, שביעות רצון לקוחות ואיתור ושיפור מתמיד של נקודות תורפה בתהליך השירות.


2005 – 2007 בעלים ומנהל מוצרים בחברת CYMS
• ניהול התחום השיווקי והאסטרטגי בחברה.
• ניהול התחום האדמיניסטרטיבי והפיננסי בחברה (שכר, עובדים וכו'...).
• ניהול תהליכי מכירה אל מול הגופים הגדולים במשק.
• ניהול ישום המוצרים באתרי הלקוחות.
• אחריות על היבטים עסקיים רבים נוספים לרבות אקזיט לחברת BOS.

2002 – 2005 – יועץ עצמאי בחברת M.B.S. Bar Consulting Ltd.
• יעוץ בנושאי שיווק, רכש ותהליכים ארגוניים בחברות ביוטכנולוגיה ופארמצבטיקה וספקיהן.
• יעוץ אפיון תמחור וניהול פרוייקטי בינוי במעבדות מו"פ ומשרדים.
• יעוץ בנושא בניית קו מוצרים ושיווק לחברות ביוטכנולוגיה.

1999 – 2002 מנהל רכש בחברת XTL Biopharmaceuticals Ltd.
• הקמת מערך הזמנות ומלאי ממוחשבים.
• אחריות על מיסוד תהליכי הרכש בחברה, הסדרת הקשרים עם ספקי החברה,
משא ומתן, הזמנות מסגרת רבעוניות, הסכמי מסגרת שנתיים.
• קביעת מדיניות הרכש, המלאי והאחזקה השוטפת בארגון.
• אפיון, בחירה והטמעת מודול הרכש, מודול ניהול המלאי ומודול האחזקה
בתוכנת העבודה האינטגרטיבית לכל הפונקציות בארגון – ERP ( Priority).
• אפיון והטמעת מערך בקרת המכשירים בחברה.
• התפקיד בכפיפות לסמנכ"ל המו"פ בחברה.


תחומי התמחות

טכנולוגיה

250 ₪ לשעה
ניהול מערכות מידע
• ניהול תחום שיווק המוצרים בחברה כולל ניהול תהליכי ה- Presale בחברה בין
המחלקות והחטיבות השונות.
• מענה למכרזים והצעות מחיר, ניהול תהליכי מכירה מורכבים וארוכי טווח אל
מול גופי ה - Enterprize במשק.
• אחריות על יישום המוצרים באתרי הלקוחות, אפיון צרכים, מעקב ובקרה עד
להשלמת ה- delivery ללקוח.
• ניהול ופיקוח על מחלקת שירות וקשרי לקוחות בחברה. תכנון יעדי שירות כולל
יעדי מכירת חוזי שירות, שביעות רצון לקוחות ואיתור ושיפור מתמיד של
נקודות תורפה בתהליך השירות.
• יעוץ בנושאי תהליכים אסטרטגיים ושיווקיים לחברות וגופים.
• ניתוח תהלכים ארגוניים, איתור נקודות חולשה (Weak Points) , מודל קבלת
החלטות לרבות בתחום הרכש.
ניתוח מערכות
• יעוץ בנושאי יישום תהליכים ארגוניים באמצעות סביבת MS Office System
לרבות SharePoint 2010 על גרסאותיו ו- MS Office 2010.
• אפיון יישומי של הצרכים העסקיים הארגוניים, Gap Analysis אל מול
SharePoint על גרסאותיו.
• יישום SharePoint על גרסאותיו בארגונים בהתאם לאפיון ולצרכים הארגוניים
הקיימים.
• יעוץ בנושאי תהליכים אסטרטגיים ושיווקיים לחברות וגופים.
• ניתוח תהלכים ארגוניים, איתור נקודות חולשה (Weak Points) , מודל קבלת
החלטות לרבות בתחום הרכש.
ניהול ידע
• יעוץ בנושאי יישום תהליכים ארגוניים באמצעות סביבת MS Office System
לרבות SharePoint 2010 על גרסאותיו ו- MS Office 2010.
• אפיון יישומי של הצרכים העסקיים הארגוניים, Gap Analysis אל מול
SharePoint על גרסאותיו.
• יישום SharePoint על גרסאותיו בארגונים בהתאם לאפיון ולצרכים הארגוניים
הקיימים.

תכנות ופיתוח תוכנה

250 ₪ לשעה
SharePoint Server - MOSS
• יעוץ בנושאי יישום תהליכים ארגוניים באמצעות סביבת MS Office System
לרבות SharePoint 2010 על גרסאותיו ו- MS Office 2010.
• אפיון יישומי של הצרכים העסקיים הארגוניים, Gap Analysis אל מול
SharePoint על גרסאותיו.
• יישום SharePoint על גרסאותיו בארגונים בהתאם לאפיון ולצרכים הארגוניים
הקיימים.

חוות דעת

ajax loader