אילת צור - שירותי אדמיניסטרציה, לוגיסטיקה ובק אופיס

אילת צור - שירותי אדמיניסטרציה, לוגיסטיקה ובק אופיס

אילת צור- התמחות בשירותי אדמיניסטרציה, בק אופיס, שילוח וסחר בינלאומי

חריש, ישראל
פרילנסר
  צור קשר

אודותינו

 ניסיון לוגיסטי ואדמנסטרטיבי עשיר בחברות בינ"ל הכולל ייצוא וייבוא, ניהול ספקים, הנהלת חשבונות ומתן
שירות ללקוחות
 הובלת פרויקטים מקצה לקצה, ניהול מו"מ מול ספקים בארץ ובחו"ל, תיאום פגישות מקצועיות וייצוג מול מוסדות ורשויות.
 ביצוע בקרה והפקת דוחות, התנהלות ותקשורת שוטפת באנגלית, שליטה ביישומי Office, חשבשבת, ERP, SAP ו- CRM.
 אקדמאית, בעלת חשיבה יצירתית, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יחסי אנוש מעולים.

אדמינסטרציה
ניהול משרד
שירות לקוחות
עבודה פקידותית
תיוק וניהול מסמכים
חבילת Microsoft Office
תמיכה אדמיניסטרטיבית
ניהול לוח שנה
שמירת רשומות
מיומנויות בינאישיות
תכתובת דוא"ל
תעדוף פעילויות
תיאום פגישות
נהלי המשרד
ניתוח נתונים

בק אופיס
• אחריות על תיאום מכירות, לוגיסטיקה של היצוא, שרשרת האספקה ומערך השירות ללקוחות חו"ל.
• אדמיניסטרציה- הכנת דוקומנטציה לשילוח, קליטת הזמנות, ניהול תהליכי גבייה וטיפול בביטוחי אשראי.
• שירות לקוחות חו"ל- מתן מענה מקצועי ושימור הלקוחות, לרבות ניהול דוח תלונות לקוח ושיפור שביעות הרצון.
• ניהול פרויקטים- ארגון והפקת תערוכות בינלאומיות לרבות הגעה למקום וליווי התערוכה עד לסיומה.
• ניהול ספקי יצוא ותהליכי סחר בינ"ל­ התנהלות מול עמילי מכס, חברות הובלה ימיות ויבשתיות


ניהול יבוא יצוא וסחר בינלאומי-
• ביצוע, תיאום ובקרה משלב מוכנות הסחורה ועד הגעה למחסני החברה. (כולל ניהול הובלות)
• קשר עם עמילי מכס, מו"מ ספקים, הוצאת דוחות צפי למחלקת מכירות. ניהול דוח שיפיניג ארגוני
• מענה לדרישות מכון תקנים. עבודה עם מערכת מסלול, פורטל היבוא
• קניינית רכש פנים אירגוני-טיפול בתהליך מקבלת הצורך, מכל מחלקות הארגון, ועד לקליטת החשבונית\ כולל
מו"מ עם ספקים, איתור ספקים, הקלדת דרישות, הזמנות רכש, בקרת אספקות, וקליטת חשבוניות

שפות

עברית
שפת אם
אנגלית
שליטה קרובה לשפת אם

תחומי התמחות

קאוצ'ינג ואימון

150 ₪ לשעה
אימון להורים
מדריכת הורים מוסמכת מטעם בה"X בשביל ההורות
בוגרת תואר במדעי ההתנהגות
ניסון עשיר בעבודות טיפוליות עם ילדים ונוער
בעלת שנת ניסיון בהדרכה פרטנית

אדמיניסטרציה

70 ₪ לשעה
בק אופיס
 הקלדת הזמנות לקוח ורכש
 אחריות על תיאום מכירות, לוגיסטיקה של היצוא/יבוא, שרשרת האספקה ומערך השירות ללקוחות חו"ל.
 אדמיניסטרציה- הכנת דוקומנטציה לשילוח, קליטת הזמנות, ניהול תהליכי גבייה וטיפול בביטוחי אשראי.
 שירות לקוחות חו"ל- מתן מענה מקצועי ושימור הלקוחות, לרבות ניהול דוח תלונות לקוח ושיפור שביעות הרצון.
 ניהול פרויקטים- ארגון והפקת תערוכות בינלאומיות לרבות הגעה למקום וליווי התערוכה עד לסיומה.
 ניהול ספקי יצוא ותהליכי סחר בינ"ל­ התנהלות מול עמילי מכס, חברות הובלה ימיות ויבשתיות
מזכירות בכירה
ניהול משרד
שירות לקוחות
עבודה פקידותית
תיוק וניהול מסמכים
חבילת Microsoft Office
תמיכה אדמיניסטרטיבית
ניהול לוח שנה
שמירת רשומות
מיומנויות בינאישיות
תכתובת דוא"ל
תעדוף פעילויות
תיאום פגישות
נהלי המשרד
ניתוח נתונים
מעקב אחר תקציב
הפקת דוחות
סיוע בפרויקטים
מזכירות יבוא- יצוא
11 שנות ניסיון ממפעלים יצרניים בניהול ותיאום תחום יבוא יצוא. כולל עבודה מול עמילי מכס, שיפר מחירים בהליך מסודר, עבודה ישירה מול חברות ספנות, מענה למוסדות המכס, מכון תקנים. קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי מטעם איגוד התעשייה הקיבוצית
עצמאית, מקצועית ואמינה. יכולת כניסה מהירה לתפקיד .
מזכירות למנכ"ל
ניסיון של 20 שנות ניהול אדמיניסטרטיבי, כולל ידע רב בהנח"ש ספקים ולקוחות (ללא תעודה). נסיון-החל ממשימות הקלדה וטיוב נתונים ועד למשימות עוזרת אישית כולל הפקת אירועים, ביצוע מצגות, תיאם וביצוע רכש אירגוני. עבודה מול ספקים, ניהול יומן ועד ריכוז שירות ללקוח. הוצאת חשבוניות, קבלות, קליטת חשבוניות . אמינה וזריזה. שליטה באופי, אאוט לוק, פריוריטי ועוד. אנגלית ועברית ברמה גבוהה מאד. שירותית אמינה ומקצועית
ניהול משרד
ניהול משרד עורכי דין, חברת השקעות IDB, מזכירה אישית בגוף ממשלתי, סמנכלית עמותה ומנהל פרוייקטים
עזרה אדמיניסטרטיבית
טיפול מול רשויות בכל הנושאים
הנהלת חשבונות לקוחות- הוצאת חשבוניות, קבלות, גביה
תיאומי פגישות, ביקורים ןאירועים
הפקת תערובות וכנסים- הפאן הלוגיסטי והאדמנסטרטיבי
הקלדות, תיוקים ועבודה על תוכנות אופיס
תכתובת מיילים
תוכנת אקסל
תיאום שיווק, תיאום מכירות ,תיאום פגישות
עבודה כבק אופיס במשך 20 שנים - בחברות פרטיות ויצרניות. ניהול סטודיו בתחום שירותי דפוס כולל - עבודה מול לקוחות, חיוב, אחריות לטראפיק, רכש, ניהול הפצה. שירות לקוחות. גבייה
ניהול וקידום פרוייקטים בעמותה לנפגעות סרטן שד. כולל מיומנות בתחום גיוס כ"א, התווית פרויקט , ניהול פרויקט
עשור של עבודת בק אופיס במפעלי תעשיה. קבלת הזמנות, הקלדת הזמנות, תיאום הפצה , תיאום שילוח לחול ומחו"ל. הקלדת הצעות מחיר, ניירת משלוח ותעודות נדרשות. עבודה עם אנשי מכירות ומנהלי שיווק ורכש. שליטה בפריוריטי- ERP. אקסל ברמה גבוהה, תוכנות אופיס, ממשקים פנים אירגוניים.
זריזהה, שירותית , מקצועית ואחראית

תרגום

30 ₪ לשעה
תרגום אנגלית
אנגלית ועברית ברמה גבוהה מאד (שפת אם). כושר ביטוי והתנסחות מעולים.

נסיון תעסוקתי

מאי 2022 - יולי 2023

אחראית יבוא ורכש פנים אירגוני

פלסאון ישראל , מעגן מיכאל, ישראל
  • • ביצוע, תיאום ובקרה משלב מוכנות הסחורה ועד הגעה למחסני החברה. (כולל ניהול הובלות)
  • • קשר עם עמילי מכס, מו"מ ספקים, הוצאת דוחות צפי למחלקת מכירות. ניהול דוח שיפיניג ארגוני
  • • מענה לדרישות מכון תקנים. עבודה עם מערכת מסלול, פורטל היבוא
  • • קניינית רכש פנים אירגוני-טיפול בתהליך מקבלת הצורך, מכל מחלקות הארגון, ועד לקליטת החשבונית\ כולל
  • מו"מ עם ספקים, איתור ספקים, הקלדת דרישות, הזמנות רכש, בקרת אספקות, וקליטת חשבוניות

קורסים, הסמכות, לימודי תעודה

פברואר 2011

יבוא יצוא וסחר בינלאומי

איגוד התעשייה הקיבוצית

תארים אקדמיים

אוקטובר 1999 - מרץ 2001

מדעי ההתנהגות

מכללה אקדמית תא יפו

אנשים דומים ל- אילת צור - שירותי אדמיניסטרציה, לוגיסטיקה ובק אופיס

ajax loader
ענבל נדרה
תרגום, חנויות אינטרנטיות (eBay, Amazon, Etsy, Shopify), אדמיניסטרציה ושירותי משרד במיקור חוץ
Ruth Woolf
מנהלת אדמינסטרטיבית מנוסה מראש העין
אנדראה נסלאוסקי
SmartUp ניהול משרד ופרוייקטים
Success, Love it or Leave it!
ADMINZ-שירותי משרד

חוות דעת

ajax loader