פיתוח עסקי באינטרנט

פיתוח עסקי באינטרנט

ישראל
חברה
2-5 עובדים
  צור קשר

אודותינו

ב- Click-IT אנו מיישמים גישה עסקית לפיה, פיתוח עסקי באינטרנט נועד בראש ובראשונה ליצור תשתית עיצובית - טכנולוגית - תוכנית ותפעולית, אשר מטרתה הבלעדית הינה להביא את הלקוח למצב בו אין הוא צריך "לרדוף" אחר הזדמנויות עסקיות, אלא להיפך: ההזדמנויות העסקיות הן אלו אשר תחפשנה תמיד את חסותו!

פיתוח עסקי באינטרנט אינו מוצר. זוהי גישה תפעולית שמטרתה למקד את הפעילות העסקית השוטפת של העסק בנישות חדשות, על מנת למנף את השיווק והמכירות ומתוך כך, להביא להגדלת מעגל ההצלחה העסקית. תהליך פיתוח עסקי, בדומה לתהליכים עסקיים רבים, מלווה לעיתים בנקיטת מידת סיכון כזו או אחרת, אך הניסיון והמוניטין אותו צברה Click-IT - ניסיון המבוסס על תוצאות מוכחות בכמה מן הזירות התחרותיות ביותר בשוק המקומי והבינלאומי, מקטין את הסיכון למינימום ומגדיל באופן משמעותי את החזר ההשקעה (ROI).

חברת Click-IT הוקמה בשנת 2006 מתוך מטרה לבסס את פעילותה בתחום פיתוח עסקי באינטרנט. יתרונה היחסי של Click-IT הינו בתפיסה עסקית אשר משלבת יישום קשת פתרונות מלאה, התפורה כחליפה על צורכי הלקוח, במטרה לבסס את עסקיו בעולם במקוון. פיתוח עסקי נכון, יפתח נישות חדשות מול לקוחות קיימים ואל מול לקוחות פוטנציאליים וחדשים.

מכלול פתרונות פיתוח עסקי המיושם על ידי Click-IT
1. עיצוב ובניית אתר אינטרנט - מרכיב אינטגרלי בקוד העסקי, בדומה להנהלת חשבונות או כרטיסי ביקור. Click-IT תעצב ותקים עבור העסק המתפתח או העסק הקיים, אתר אינטרנט מרהיב בעל יכולות טכנולוגיות ותפעוליות מתקדמות.
2. אחסנת אתר - לאחר הקמת אתר אינטרנט, יש לאחסן אותו (Hosting) בשרת אמין ומהיר, על מנת שהאתר יוכל לפעול בצורה אופטימלית. Click-IT מאחסנת את אתרי האינטרנט של לקוחותיה על שרתי לינוקס חזקים במיוחד, בחוות שרתים המבטיחה שרידות ויתירות מהגבוהות המוצעות בשוק.
3. בניית אתר חנות מקוונת פרטית: בניית אתר חנות עצמאי - פרטי, מעמיד לרשותכם בתמורה להשקעה חד פעמית, אתר בו תוכלו לעשות כיד הדימיון הטובה עליכם. חשוב לציין כי המבנה של אתר מסחר עצמאי שונה מאוד ממבנה אתר תוכן, או אתר תדמיתי רגיל ונדרשות עבורו פונקציות שונות שאין בהן צורך באתרים אלו: שליטה מלאה על התוכן בכל העמודים כולל דפי הקטגוריות ועמודי המוצרים, אפשרות להוספת קטגוריות וקטגוריות משנה, שליטה על סדר הופעת הקטגוריות והמוצרים, מודול ביקורת גולשים / קונים וכן - עורך טקסט איכותי לצורך עיצוב תכני האתר.
4. בקרה וליווי עסקי תקופתי - כחלק ממערך כולל של פיתוח עסקי באינטרנט, Click-IT מלווה את לקוחותיה למן הקמת אתר האינטרנט ובמהלך הפעילות העסקית השוטפת. הליווי העסקי נתמך בבקרה יומיומית ונדון בפגישות חודשיות ורבעוניות, בהן מוצגים נתונים סטטיסטיים מפורטים וניתוחים מעמיקים אודות הפעילות האינטרנטית של העסק, במטרה לפרוס בפני הלקוח את התוצאות התפעוליות והעסקיות של העסק שלו במרחב האינטרנטי.

קשת הפתרונות המוצגת לעיל הינה מעטפת ביצועים הנובעת מהגישה העסקית של Click-IT למן הקמתה בשנת 2006 ומהותה SOA - Service Oriented Architecture, כלומר סל שירותים אוטונומיים בעלי גבולות מוגדרים, כאשר סכימות שונות בתוך סל השירותים יכולות להיות מקושרות, בהתאם למדיניות המסוכמת עם הלקוח. פיתוח עסקי באינטרנט על ידי מומחי האינטרנט של Click-IT, יבטיח לעסק שלכם לעמוד בקדמת הטכנולוגיה האינטרנטית, מצויידים בתדמית ובסל מוצרים ושירותים, אותם תחשפו ותשווקו באמצעות האינטרנט, לאורך זמן ובאופן רווחי.

תיק עבודות (פורטפוליו) באתר Click-IT

צ'קים, כרטיסי אשראי

Portfolio

Open Entry 28829 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28830 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28831 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28844 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28832 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28833 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28834 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28835 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28836 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28837 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28838 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28839 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28840 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28841 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28842 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28843 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28845 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0
Open Entry 28846 in Portfolio by פיתוח עסקי באינטרנט
0

תחומי התמחות

שיווק ומכירות

150 ₪ לשעה
שיווק באינטרנט
הקמת מסוף סליקה: על מנת שתוכלו לבצע סליקת כרטיסי אשראי באתר החנות המקוונת שלכם, עליכם לפנות לאחת מחברות האשראי ולסכם איתה על עמלות ותנאים המתאימים לכם. חברת האשראי שתבחרו תנפיק לכם "מספר ספק במסמך חסר” שמשמעו ביצוע עיסקה ללא בנוכחות הלקוח וללא חתימתו, כלומר - ביצוע רכישה מקוונת באתרכם.
הקמת מערכת סליקה: מחזיק כרטיס האשראי גולש באתר החנות המקוונת ומזמין שירותים ומוצרים. פרטי העסקה כולל פרטי כרטיס האשראי נשלחים לספק מערכת הסליקה. מערכת הסליקה מאמתת את זהות הקונה וכרטיס האשראי שלו ובמידה ותהליך האימות עבר בהצלחה, מערכת הסליקה מנתבת את העסקה להמשך תהליך הסליקה מול חברות האשראי.
רכישת רישיון SSL: על מנת שניתן יהיה לבצע סליקות כרטיסי אשראי בצורה מקוונת, בטוחה ומקצועית יש לרכוש רישיון SSL - Secure Socket Layer שהוא פרוטוקול המאפשר העברה בטוחה של מידע ברשת האינטרנט. רשיון SSL יעביר את המידע הרגיש בצורה מאובטחת לחברות האשראי דרך מערכת שב"א לאישור העסקה. רישיון SSL מעלה לרוכשים הפוטנציאליים באתר החנות המקוונת, את רמת הביטחון בו וכתוצאה מכך הם לא חוששים לספק את פרטי כרטיס האשראי שלהם ולסיים את הרכישה בצורה מקוונת. באופן עקרוני, קיימים שני סוגי רשיונות: SSL שיתופי הינו רשיון בו הדומיין שבו יימצאו כל הדפים המיועדים להיות מאובטחים באתרכם, יהיה שונה מהדומיין של האתר שלכם. כלומר, כאשר יידרש להזין פרטי כרטיס אשראי, יעבור הגולש לכתובת אתר אחרת ובסיום הקניה יחזור לכתובת של האתר שלכם. הכתובת אליה יעבור הגולש היא אזור מוגן ומוצפן בו משתמשים מספר בעלי אתרים למסחר אלקטרוני בצורה שיתופית. משמעות ה- SSL הפרטי לעומת זאת, הינה שהדומיין שבו יימצאו כל הדפים המיועדים להיות מאובטחים באתרכם יהיה זהה לדומיין של האתר שלכם. כך הגולש יישאר תמיד באתר ללא שינוי הכתובת. על מנת ליישם זאת, על בעל החנות המקוונת לרכוש תעודת SSL פרטית, ולהקים אזור בטוח ומוצפן על השרת בו מאוכסן האתר.
רכישת כתובת IP קבועה: לאחר שרכשתם רשיון SSL, יש להתקין אותו על שרת האינטרנט והחנות המקוונת. לא ניתן לעשות זאת ללא כתובת IP קבועה! כל מחשב המחובר לרשת האינטרנט מקבל מספר "תעודת זהות". תעודת זהות זו נקראת כתובת IP. כתובת IP בנוייה מרצף של 4 מספרים המופרדים ע"י נקודה, לדוגמא: 255.255.255.255. כתובת IP דינאמית / משתנה - כתובת המשתנה בכל פעם שנעשה חיבור לרשת האינטרנט. כתובת IP סטטית / קבועה - כתובת אשר איננה משתנה (רצף המספרים נשמר תמיד ואינו משתנה). אחסון החנות המקוונת בחברה שמספקת SSL שיתופי אינו מצריך כתובת IP קבועה, אולם רישיון ה-SSL לא יהיה שייך לבעלי החנות, אלא לחברת האיחסון.

בניית אתרים

150 ₪ לשעה
בניית אתרים דינמיים
ב- Click-IT אנו מספקים שירות בניית אתר חנות מקוונת פרטית, על בסיס השקעה חד פעמית בבניית האתר.
פרויקט בניית אתר אינטרנט מתחיל הן עבורנו כחברה לפיתוח עסקי באינטרנט והן עבור בעל העסק, בשלב של אפיון מפורט, הכולל את המרכיבים להלן:
הגדרת מטרות האתר: השאלה הנשאלת היא למעשה: כיצד תיראה הצלחת האתר בעיניך? הצלחת אתר אינטרנט נעה בין בניית אתר כמענה לדרישת הלקוחות, לבין בניית אתר למטרות פרסום, תדמית (אתר אינפורמטיבי, או אתר עסקי המשלב אפשרויות אינטראקציה עם מסד נתונים / בעל האתר / גולשים אחרים), מכירת מוצרים (מסחר אלקטרוני - חנות מקוונת), חשיפה ללקוחות חדשים, מילוי טפסים יעודיים ועוד.
מחקר שוק: מחקר שוק לפני בניית אתר, נועד לענות על שאלות כגון: מיהו קהל היעד של האתר, מהו היקף וגודל השוק בו יפעל אתר העסק, מי הם המתחרים ומה היתרונות והחסרונות של אתר האינטרנט שלהם, מי יכולים להיות שותפים פוטנציאליים לאתר העסק, האם קיימות דרכי רווח שלא חשבנו עליהם בשלב הגדרות מטרות האתר.
בחירת מילות מפתח: מילות מפתח הן המילים שמנחות את מנועי החיפוש בהתווית רלוונטיות אתר האינטרנט למילים או ביטויי חיפוש של גולשים, במנוע החיפוש. מילות המפתח צריכות להתאים לשם העסק, או לרעיון הכללי של האתר. בשלב זה, לפני בניית האתר, אנו נכתוב כתיבה שיווקית, תוכן לכל עמוד ונוסיף את מילות המפתח מבלי לפגוע באיכות התוכן.
אפיון קונספט: הקונספט התוכני (שיווקי - מסחרי) של האתר אינו הקונספט היחיד שצריך לאפיין. על בניית אתר אינטרנט של חברה עסקית, להיות תמיד מנקודת המבט של הגולש הפוטנציאלי ולא מנקודת מבטכם כבעלי האתר. אתרים הבנויים דרך עיני הגולש זוכים ל"יחס המרה" גדול יותר. כלומר - גדל היחס בין מספר הגולשים שנכנסים לאתר, למספר הגולשים שהופכים ללקוחות שלכם. על מנת שהשיטוט באתר שלכם יסתיים גם הוא ב"קו הקופות", אנו נתכנן בקפידה את הנתיב בו ינועו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. מהו "קו הקופות" באתר שלכם? זהו למעשה דף המטרה אליו יש לכוון את נתיב הגלישה. בין שהמטרה שלכם היא שהגולש ימלא פרטים, או אם היא שהוא יוריד תוכנה לניסיון ובין שמטרתכם היא שירכוש מכם מוצר כלשהו - תמיד תרצו שהגולש יצא מהאתר שלכם רק אחרי ש"עבר בקופה". אנו נבדוק איזה מידע מחפש הלקוח שלכם באינטרנט וניתן לו את המידע הזה. המתחרים שלכם ימשיכו לנסות לשווק את עצמם בדרכים הבנאליות, אנו נביא אתכם להיות פורצי דרך. אם תבואו לקראת הגולש - תראו שהוא מתגמל אתכם בכך שיתן בכם אמון, ויזום קשר איתכם. תנו לגולש "לשמוע" אתכם תוך כדי גלישה. הדרך הטובה ביותר להניע לקוח לפעולה היא - להציע לו לבצע אותה. בניית אתר על ידי Click-IT תביא אתכם לפגוש את הגולש בנקודות שונות באתר ולהציע לו דרך פעולה מסוימת בנקודה הספציפית בה הוא נמצא. למשל: במקום קישור בנאלי, כמו "לפרטים נוספים", נסו לכתוב היפר קישור בנוסח: "רוצים לדעת עוד על איך השירות / מוצר שלנו יכול לייעל את עבודתכם?" בנוסף לכפתור "צור קשר" רגיל, ניתן לשבץ במקומות שונים באתר הצעות ספציפיות כמו: "אם השירות / מוצר שלנו מעניין אתכם, התקשרו אלינו כעת ותאמו פגישה עם נציג שירות שלנו."
פיתוח אתר האינטרנט: לאחר תיאום הציפיות והאפיון המדוייק הנובע מן השלבים שתוארו לעיל, אנו ניגשים לשלב פיתוח אתר האינטרנט של העסק. כמובן, שלב זה תלוי במידה רבה בתקציב העסק וביכולת הכלכלית שלו לעמוד בעלויות בניית אתר על פי האפיון. פיתוח האתר כולל מרכיבי עיצוב גראפי ומרכיבי תכנות ברמות שונות, כאשר כל המרכיבים משתלבים יחדיו על מנת לתת הן לבעל האתר והן לגולש: חווית ביקור, העברת מסר שיווקי - מסחרי והחשוב מכל: נקיטת פעולה ("מעבר בקופה"). אתר האינטרנט ש Click-IT תקים עבורכם, כוללת מערכת ניהול תכנים. אתר האינטרנט שלכם צריך להיות דינאמי על מנת להמשיך לעורר עניין וכדי לעשות זאת, עליכם להמשיך ולעדכן את תוכן האתר בתדירות גבוהה.
משוב והתאמות: האינטראקציה בין Click-IT לבין בעל העסק אינה מסתכמת בבניית אתר אינטרנט. אנו נבקש מכם משוב בשלבים שונים של בניית האתר החל מהעלאתו בכתובת זמנית לצורך מעקבי ביניים ונבצע התאמות תוך כדי עבודה, על מנת לעמוד באפיון באופן מדוייק ועל מנת לתת בידיכם תמורה איכותית להשקעתכם.
הדרכה: עם גמר בניית אתר האינטרנט שלכם, אנו נבצע לכם ולצוות שלכם הדרכה מקיפה ופרטנית אודות אופן תפעול כל מרכיבי האתר. ההדרכה יכולה להיות פרונטלית או מרחוק באמצעות שיתוף מחשבים - על פי נוחותכם.
הקמת חנות באינטרנט מעמידה לרשותכם, בתמורה להשקעה חד פעמית, חנות מקוונת בה תוכלו לעשות כיד הדמיון הטובה עליכם. חשוב לציין כי המבנה של חנות וירטואלית, שונה מאוד ממבנה אתר תוכן, או אתר תדמיתי רגיל ונדרשת עבורה פונקציונאליות ייחודית: שליטה מלאה לעדכון ושינוי התוכן בכל העמודים כולל דפי הקטגוריות ועמודי המוצרים, אפשרות להוספת קטגוריות וקטגוריות משניות, שליטה על סדר הופעת הקטגוריות והמוצרים, מודול ביקורת גולשים / קונים וכן - עורך טקסט עשיר ואיכותי לצורך עיצוב התכנים השיווקיים, המסחריים והתפעוליים של החנות המקוונת. יחד עם זאת, חייבת כל חנות מקוונת באינטרנט לעמוד בקריטריונים לביצוע סליקה מקוונת, כגון: רישיון SSL, כתובת IP קבועה ומערכת סליקת כרטיסי אשראי.
בניית אתרים פשוטים, עמודי נחיתה
פרויקט בניית אתר אינטרנט מתחיל הן עבורנו כחברה לפיתוח עסקי באינטרנט והן עבור בעל העסק, בשלב של אפיון מפורט, הכולל את המרכיבים להלן:
הגדרת מטרות האתר: השאלה הנשאלת היא למעשה: כיצד תיראה הצלחת האתר בעיניך? הצלחת אתר אינטרנט נעה בין בניית אתר כמענה לדרישת הלקוחות, לבין בניית אתר למטרות פרסום, תדמית (אתר אינפורמטיבי, או אתר עסקי המשלב אפשרויות אינטראקציה עם מסד נתונים / בעל האתר / גולשים אחרים), מכירת מוצרים (מסחר אלקטרוני - חנות מקוונת), חשיפה ללקוחות חדשים, מילוי טפסים יעודיים ועוד.
מחקר שוק: מחקר שוק לפני בניית אתר, נועד לענות על שאלות כגון: מיהו קהל היעד של האתר, מהו היקף וגודל השוק בו יפעל אתר העסק, מי הם המתחרים ומה היתרונות והחסרונות של אתר האינטרנט שלהם, מי יכולים להיות שותפים פוטנציאליים לאתר העסק, האם קיימות דרכי רווח שלא חשבנו עליהם בשלב הגדרות מטרות האתר.
בחירת מילות מפתח: מילות מפתח הן המילים שמנחות את מנועי החיפוש בהתווית רלוונטיות אתר האינטרנט למילים או ביטויי חיפוש של גולשים, במנוע החיפוש. מילות המפתח צריכות להתאים לשם העסק, או לרעיון הכללי של האתר. בשלב זה, לפני בניית האתר, אנו נכתוב כתיבה שיווקית, תוכן לכל עמוד ונוסיף את מילות המפתח מבלי לפגוע באיכות התוכן.
אפיון קונספט: הקונספט התוכני (שיווקי - מסחרי) של האתר אינו הקונספט היחיד שצריך לאפיין. על בניית אתר אינטרנט של חברה עסקית, להיות תמיד מנקודת המבט של הגולש הפוטנציאלי ולא מנקודת מבטכם כבעלי האתר. אתרים הבנויים דרך עיני הגולש זוכים ל"יחס המרה" גדול יותר. כלומר - גדל היחס בין מספר הגולשים שנכנסים לאתר, למספר הגולשים שהופכים ללקוחות שלכם. על מנת שהשיטוט באתר שלכם יסתיים גם הוא ב"קו הקופות", אנו נתכנן בקפידה את הנתיב בו ינועו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. מהו "קו הקופות" באתר שלכם? זהו למעשה דף המטרה אליו יש לכוון את נתיב הגלישה. בין שהמטרה שלכם היא שהגולש ימלא פרטים, או אם היא שהוא יוריד תוכנה לניסיון ובין שמטרתכם היא שירכוש מכם מוצר כלשהו - תמיד תרצו שהגולש יצא מהאתר שלכם רק אחרי ש"עבר בקופה". אנו נבדוק איזה מידע מחפש הלקוח שלכם באינטרנט וניתן לו את המידע הזה. המתחרים שלכם ימשיכו לנסות לשווק את עצמם בדרכים הבנאליות, אנו נביא אתכם להיות פורצי דרך. אם תבואו לקראת הגולש - תראו שהוא מתגמל אתכם בכך שיתן בכם אמון, ויזום קשר איתכם. תנו לגולש "לשמוע" אתכם תוך כדי גלישה. הדרך הטובה ביותר להניע לקוח לפעולה היא - להציע לו לבצע אותה. בניית אתר על ידי Click-IT תביא אתכם לפגוש את הגולש בנקודות שונות באתר ולהציע לו דרך פעולה מסוימת בנקודה הספציפית בה הוא נמצא. למשל: במקום קישור בנאלי, כמו "לפרטים נוספים", נסו לכתוב היפר קישור בנוסח: "רוצים לדעת עוד על איך השירות / מוצר שלנו יכול לייעל את עבודתכם?" בנוסף לכפתור "צור קשר" רגיל, ניתן לשבץ במקומות שונים באתר הצעות ספציפיות כמו: "אם השירות / מוצר שלנו מעניין אתכם, התקשרו אלינו כעת ותאמו פגישה עם נציג שירות שלנו."
פיתוח אתר האינטרנט: לאחר תיאום הציפיות והאפיון המדוייק הנובע מן השלבים שתוארו לעיל, אנו ניגשים לשלב פיתוח אתר האינטרנט של העסק. כמובן, שלב זה תלוי במידה רבה בתקציב העסק וביכולת הכלכלית שלו לעמוד בעלויות בניית אתר על פי האפיון. פיתוח האתר כולל מרכיבי עיצוב גראפי ומרכיבי תכנות ברמות שונות, כאשר כל המרכיבים משתלבים יחדיו על מנת לתת הן לבעל האתר והן לגולש: חווית ביקור, העברת מסר שיווקי - מסחרי והחשוב מכל: נקיטת פעולה ("מעבר בקופה"). אתר האינטרנט ש Click-IT תקים עבורכם, כוללת מערכת ניהול תכנים. אתר האינטרנט שלכם צריך להיות דינאמי על מנת להמשיך לעורר עניין וכדי לעשות זאת, עליכם להמשיך ולעדכן את תוכן האתר בתדירות גבוהה.
משוב והתאמות: האינטראקציה בין Click-IT לבין בעל העסק אינה מסתכמת בבניית אתר אינטרנט. אנו נבקש מכם משוב בשלבים שונים של בניית האתר החל מהעלאתו בכתובת זמנית לצורך מעקבי ביניים ונבצע התאמות תוך כדי עבודה, על מנת לעמוד באפיון באופן מדוייק ועל מנת לתת בידיכם תמורה איכותית להשקעתכם.
הדרכה: עם גמר בניית אתר האינטרנט שלכם, אנו נבצע לכם ולצוות שלכם הדרכה מקיפה ופרטנית אודות אופן תפעול כל מרכיבי האתר. ההדרכה יכולה להיות פרונטלית או מרחוק באמצעות שיתוף מחשבים - על פי נוחותכם.
סחר אלקטרוני - פייפאל, magento, מג'נטו וכד', Stripe
הקמת חנות באינטרנט מעמידה לרשותכם, בתמורה להשקעה חד פעמית, חנות מקוונת בה תוכלו לעשות כיד הדמיון הטובה עליכם. חשוב לציין כי המבנה של חנות וירטואלית, שונה מאוד ממבנה אתר תוכן, או אתר תדמיתי רגיל ונדרשת עבורה פונקציונאליות ייחודית: שליטה מלאה לעדכון ושינוי התוכן בכל העמודים כולל דפי הקטגוריות ועמודי המוצרים, אפשרות להוספת קטגוריות וקטגוריות משניות, שליטה על סדר הופעת הקטגוריות והמוצרים, מודול ביקורת גולשים / קונים וכן - עורך טקסט עשיר ואיכותי לצורך עיצוב התכנים השיווקיים, המסחריים והתפעוליים של החנות המקוונת. יחד עם זאת, חייבת כל חנות מקוונת באינטרנט לעמוד בקריטריונים לביצוע סליקה מקוונת, כגון: רישיון SSL, כתובת IP קבועה ומערכת סליקת כרטיסי אשראי.

חשוב לנו לציין, כי מנקודת מבטנו כחברה ותיקה המתמחה בפיתוח אתרי מסחר אלקטרוני מבוססי ג'ומלה, קיים משקל מכריע, הן בהיבט הצרכני והן בהיבט המסחרי, להקמת חנות באינטרנט יציבה ובעלת יכולות תפעוליות מגוונת. VirtueMart לצורך העניין, הינה חנות מקוונת (אונליין) – חנות וירטואלית בקוד פתוח תחת רישיון ציבורי כללי (GNU), כלומר, VirtueMart (גם VirtueMart בעברית) ניתנת להורדה ושימוש בחינם לבניית כל סוג של חנות באינטרנט. VirtueMart מתממשקת באופן מלא ומושלם עם מערכת ניהול התוכן של ג'ומלה.
ג'ומלה - Joomla
הגמישות הרבה של מערכת הג'ומלה מאפשרת להשתמש בעיצובים שונים על אותו בסיס / מנוע. חבילת הג'ומלה הבסיסית מגיעה עם שתי תבניות עיצוביות, ומנגנון ניהול תבניות, באמצעותו יכול מפתח האתר להחליף ביניהן. כמובן, ניתן לבנות באופן עצמאי תבניות מבוססות CSS, להעלות אותן ולהשתמש בהן. יחד עם זאת, קיימות תבניות רבות לרכישה באתרים שונים של מפתחי ג'ומלה ומפתחי תבניות אתרים (Templates).
אתר ג'ומלה מפותח בקוד העומד בתקן w3c - ארגון האינטרנט הבינלאומי. זהו בעצם תו איכות עולמי של האינטרנט המבטיח כי אתר הג'ומלה שלכם יתאים לתצוגה בכל הדפדפנים ולא רק בדפדפנים המסוגלים "להבין" טעויות תכנות (כמו IE למשל...). גם יכולות השדרוג של אתר ג'ומלה, לוקחות בחשבון את התקנים הבינלאומיים ומבטיחות שאתר הג'ומלה שלנו יישאר מעודכן ובקנה אחד עם הטכנולוגיות העדכניות ביותר.
בניית אתר ג'ומלה מספקת מערך אבטחה הדוק ויעיל, הנשען על הידע המצטבר של מאות מומחי אבטחה: הגנה על בסיס הנתונים, אבטחת סיסמאות ונתיבים, הגנה על טפסים ותכנים וכן, הגנה על כתובות מייל ופורומים מפני ספאם. רבים מהעדכונים למערכת ג'ומלה, הינם עדכוני אבטחה המופצים כל אימת שמתגלה פרצת אבטחה במערכת או באחד המודולים.

חוות דעת

ajax loader