עמית נוריאלי
ישראל
פרילנסר
אודותינו
ניהול פרויקטי המערכת, ביצוע אינטגרציות למערכות בארגון משלב האיפיון ועד בדיקות ועליה לאוויר
ניהול תמיכה ותחזוקה של מערכת ה Salesforce , הכולל- ניהול משתמשים מרובים בארץ ובחו"ל (חברה גלובלית), הגדרת פרופיליםותפקידים, התאמה אישית של אובייקטים, שדות, סוגי הרשומה, פריסות עמוד ואימותים
עבודה עם דרג ניהולי בכיר, תכנון אסטרטגי וניתוח צוותים ואנשי קצה כדי ליצור כללי עבודה מורכבים (Workflows), אימות נתונים וטריגרים
פיתוח ויצירת דוחות מותאמים אישית ודשבורדים
השתתפות בכנסים רלוונטים רבים
הקפדה על תכונות ופונקציונליות חדשות של Salesforce ומתן המלצות לשיפורים בתהליכי עבודה קיימים
הדרכת משתמשי קצה הכוללים: מנהלים, אנשי מכירות, אנשי תמיכה ועוד
תמיכה טכנית למשתמשי Salesforce בארגון
איתור, מעקב ומציאת פתרונות לבאגים במערכת
פיתוח אובייקטים ותהליכי עבודה למגוון המחלקות בארגון מלבד צוות מכירות (Marketing, Support)
ניהול תמיכה ותחזוקה של מערכת ה Salesforce , הכולל- ניהול משתמשים מרובים בארץ ובחו"ל (חברה גלובלית), הגדרת פרופיליםותפקידים, התאמה אישית של אובייקטים, שדות, סוגי הרשומה, פריסות עמוד ואימותים
עבודה עם דרג ניהולי בכיר, תכנון אסטרטגי וניתוח צוותים ואנשי קצה כדי ליצור כללי עבודה מורכבים (Workflows), אימות נתונים וטריגרים
פיתוח ויצירת דוחות מותאמים אישית ודשבורדים
השתתפות בכנסים רלוונטים רבים
הקפדה על תכונות ופונקציונליות חדשות של Salesforce ומתן המלצות לשיפורים בתהליכי עבודה קיימים
הדרכת משתמשי קצה הכוללים: מנהלים, אנשי מכירות, אנשי תמיכה ועוד
תמיכה טכנית למשתמשי Salesforce בארגון
איתור, מעקב ומציאת פתרונות לבאגים במערכת
פיתוח אובייקטים ותהליכי עבודה למגוון המחלקות בארגון מלבד צוות מכירות (Marketing, Support)
שפות
עברית
שפת אם
אנגלית
שליטה טובה
תחומי התמחות
טכנולוגיה
SalesForce
Salesforce CRM Administrator
- Daily administration and support of Salesforce database including managing multiple user setup, profiles and roles, customization of objects, fields, record types, page layouts and validations.
- Working with management, strategic planning & analysis staff and end-users to create and manage complex workflow rules, data validation, and triggers.
- Develop and create customized reports and dashboards.
- Keeping abreast of new Salesforce features and functionality and providing recommendations for process improvements.
- Train new and existing users on how to use database applications.
- Keep Salesforce users informed about system functionality and enhancements.
- Provide Salesforce users with technical support.
- Logging and tracking identified system problems through resolution.
- Daily administration and support of Salesforce database including managing multiple user setup, profiles and roles, customization of objects, fields, record types, page layouts and validations.
- Working with management, strategic planning & analysis staff and end-users to create and manage complex workflow rules, data validation, and triggers.
- Develop and create customized reports and dashboards.
- Keeping abreast of new Salesforce features and functionality and providing recommendations for process improvements.
- Train new and existing users on how to use database applications.
- Keep Salesforce users informed about system functionality and enhancements.
- Provide Salesforce users with technical support.
- Logging and tracking identified system problems through resolution.
נסיון תעסוקתי
ינואר 2012
-
ספטמבר 2017
מנהל מערכת CRM Salesforce בחברת מטומי מדיה, הכולל ניהול פרויקטים גלובליים גדולים
MATOMY , תל אביב- ניהול פרויקטי המערכת, ביצוע אינטגרציות למערכות בארגון משלב האיפיון ועד בדיקות ועליה לאוויר
- ניהול תמיכה ותחזוקה של מערכת ה Salesforce , הכולל- ניהול משתמשים מרובים בארץ ובחו"ל (חברה גלובלית), הגדרת פרופיליםותפקידים, התאמה אישית של אובייקטים, שדות, סוגי הרשומה, פריסות עמוד ואימותים
- עבודה עם דרג ניהולי בכיר, תכנון אסטרטגי וניתוח צוותים ואנשי קצה כדי ליצור כללי עבודה מורכבים (Workflows), אימות נתונים וטריגרים
- פיתוח ויצירת דוחות מותאמים אישית ודשבורדים
- השתתפות בכנסים רלוונטים רבים
- הקפדה על תכונות ופונקציונליות חדשות של Salesforce ומתן המלצות לשיפורים בתהליכי עבודה קיימים
- הדרכת משתמשי קצה הכוללים: מנהלים, אנשי מכירות, אנשי תמיכה ועוד
- תמיכה טכנית למשתמשי Salesforce בארגון
- איתור, מעקב ומציאת פתרונות לבאגים במערכת
- פיתוח אובייקטים ותהליכי עבודה למגוון המחלקות בארגון מלבד צוות מכירות (Marketing, Support)
תארים אקדמיים
ינואר 2008
-
ינואר 2012
הנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע
HIT- תואר מהנדס תעשיה וניהול עם התמחות במערכות מידע
1 תחומי התמחות

חוות דעת
