מעל לרקיע

מעל לרקיע

העוזרת האישית בעסק שלך

ישראל
פרילנסר
  צור קשר

תחומי התמחות

אדמיניסטרציה

100 ₪ לשעה
בק אופיס
- ניהול תהליכי משרד ועובדים
- יצירת נהלי עבודה בתחומים שונים
- ייעול תהליכים קיימים למיקסום תוצאות ועלויות
- מענה מקצועי למיילים
- שירות לקוחות בפלטפורמות החברתיות השונות
- שירות לקוחות במייל
- תמלול וסיכום פגישות, כתיבה והגהה של מסמכים ובניית מצגות
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף - כספים, התנהלות מול הרשויות, רכש.
- טיפול בעובדים ורווחה - קליטת עובדים על כל המשתמע מכך, דאגה לרווחת העובדים באופן שוטף, טיפול בשכר ובזכויות סוציאליות, ארגון ימי כיף, מתנות בימי הולדת וחגים
- וכו'...
מזכירות
- ניהול תהליכי משרד ועובדים
- יצירת נהלי עבודה בתחומים שונים
- ייעול תהליכים קיימים למיקסום תוצאות ועלויות
- מענה מקצועי למיילים
- שירות לקוחות בפלטפורמות החברתיות השונות
- שירות לקוחות במייל
- תמלול וסיכום פגישות, כתיבה והגהה של מסמכים ובניית מצגות
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף - כספים, התנהלות מול הרשויות, רכש, מענה ללקוחות
- טיפול בעובדים ורווחה - קליטת עובדים על כל המשתמע מכך, דאגה לרווחת העובדים באופן שוטף, טיפול בשכר ובזכויות סוציאליות, ארגון ימי כיף, מתנות בימי הולדת וחגים
- וכו'...
מזכירות בכירה
- ניהול תהליכי משרד ועובדים
- יצירת נהלי עבודה בתחומים שונים
- ייעול תהליכים קיימים למיקסום תוצאות ועלויות
- מענה מקצועי למיילים
- תמלול וסיכום פגישות, כתיבה והגהה של מסמכים ובניית מצגות
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף - כספים, התנהלות מול הרשויות, רכש, מענה ללקוחות
- טיפול בעובדים ורווחה - קליטת עובדים על כל המשתמע מכך, דאגה לרווחת העובדים באופן שוטף, טיפול בשכר ובזכויות סוציאליות, ארגון ימי כיף, מתנות בימי הולדת וחגים
- וכו'...
מזכירות למנכ"ל
- תיאומי פגישות
- ניהול יומן מנכ"ל בקפדנות ויעילות
- טיפול במשימות אישיות - זימון תורים, תיאומי טיסות, ואפילו הזמנת קניות בסופר אונליין.
- מענה וטיפול במיילים
- מעקב ביצוע משימות
- סיכום פגישות
- תמלולים, הגהות
- כתיבת מכתבים רשמיים
- וכו'...
ניהול משרד
- ניהול תהליכי משרד ועובדים
- יצירת נהלי עבודה בתחומים שונים
- ייעול תהליכים קיימים למיקסום תוצאות ועלויות
- מענה מקצועי למיילים
- שירות לקוחות בפלטפורמות החברתיות השונות
- שירות לקוחות במייל
- תמלול וסיכום פגישות, כתיבה והגהה של מסמכים ובניית מצגות
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף - כספים, התנהלות מול הרשויות, רכש, מענה ללקוחות
- טיפול בעובדים ורווחה - קליטת עובדים על כל המשתמע מכך, דאגה לרווחת העובדים באופן שוטף, טיפול בשכר ובזכויות סוציאליות, ארגון ימי כיף, מתנות בימי הולדת וחגים
- וכו'...
עזרה אדמיניסטרטיבית
- איסוף מסמכי הוצאות לרואה חשבון ותיוק בצורה מסודרת
- וידוא פלטי הוצאות אל מול מסמכי הוצאות קיימים
- תשלום לרשויות
- מעקב הוצאות
- העברת כלל המסמכים הנדרשים לרואה החשבון, כולל מסמכים לדו"חות שנתיים, הצהרות הון.
- טיפול במשימות "אפורות".
מזכירה אישית
- תיאומי פגישות
- ניהול יומן מנכ"ל בקפדנות ויעילות
- טיפול במשימות אישיות - זימון תורים, תיאומי טיסות, ואפילו הזמנת קניות בסופר אונליין.
- מענה וטיפול במיילים
- מעקב ביצוע משימות
- סיכום פגישות
- תמלולים, הגהות
- כתיבת מכתבים רשמיים
- וכו'...
פקידי רכש
ניסיון ענף בתחום הרכש על גווניו השונים - רכב, מוצרי חשמל, מוצרים ליומיום ועוד.
כולל ביצוע סקר שוק על פי צורך הלקוח, בחירת האופציות הנכונות ביותר והצגתן ללקוח.
קלדנות
- תמלול משמע לכתב
- הגהה למסמכים
- יצירת סיכומים מקבצי שמע/ הקלטות/ סרטונים
- בניית מצגות מתומצתות
תיאום שיווק, תיאום מכירות ,תיאום פגישות
- תיאומי פגישות אל מול לו"ז ואילוצים
- תיאום שיווק ברשתות החברתיות - תזמוני העלאת פוסטים וניהול בקרה על ביצוע מדויק של התהליך
כללי, שונות
- בניית נהלי עבודה לכל עסק בכל תחום
- הטמעת מערכות CRM ומערכות ניהול שוטף למקסום תהליכי עבודה.

שירות צבאי

סמל

חיל האיסוף הקרבי

חוות דעת

ajax loader