פני בן זקן
ישראל
פרילנסר
תחומי התמחות
אדמיניסטרציה
110 ₪ לשעה
בק אופיס
ניהול שוטף של כלל הנושאים האדמיניסטרטיבים / תפעוליים של חברה ומתן מענה נרחב בכל הקשור לתחומים אלו. לרבות: איתור והקמה של משרדי חברה, רכש, ניהול ספקים, אחריות על בניית תקציב הוצאות וחסכון בעלויות רכש ותפעול, בנייה ומעקב אחר תזרימי המזומנים של החברה, ליסינג , טלפוניה ועוד
בנושא משאבי אנוש- טיפול בהסכמי עובדים והסכמי אופציות, מתן מענה בנושא רווחה, תרבות ארגונית והטמעת נהלי חברה. וכן אחריות כוללת על ניהול אדמיניסרטיבי שוטף של כוח האדם בחברה
בנושא משאבי אנוש- טיפול בהסכמי עובדים והסכמי אופציות, מתן מענה בנושא רווחה, תרבות ארגונית והטמעת נהלי חברה. וכן אחריות כוללת על ניהול אדמיניסרטיבי שוטף של כוח האדם בחברה
מזכירות
ניהול שוטף של כלל הנושאים האדמיניסטרטיבים / תפעוליים של חברה ומתן מענה נרחב בכל הקשור לתחומים אלו. לרבות: איתור והקמה של משרדי חברה, רכש, ניהול ספקים, אחריות על בניית תקציב הוצאות וחסכון בעלויות רכש ותפעול, בנייה ומעקב אחר תזרימי המזומנים של החברה, ליסינג , טלפוניה ועוד
בנושא משאבי אנוש- טיפול בהסכמי עובדים והסכמי אופציות, מתן מענה בנושא רווחה, תרבות ארגונית והטמעת נהלי חברה. וכן אחריות כוללת על ניהול אדמיניסרטיבי שוטף של כוח האדם בחברה
בנושא משאבי אנוש- טיפול בהסכמי עובדים והסכמי אופציות, מתן מענה בנושא רווחה, תרבות ארגונית והטמעת נהלי חברה. וכן אחריות כוללת על ניהול אדמיניסרטיבי שוטף של כוח האדם בחברה
ניהול משרד
ניהול שוטף של כלל הנושאים האדמיניסטרטיבים / תפעוליים של חברה ומתן מענה נרחב בכל הקשור לתחומים אלו. לרבות: איתור והקמה של משרדי חברה, רכש, ניהול ספקים, אחריות על בניית תקציב הוצאות וחסכון בעלויות רכש ותפעול, בנייה ומעקב אחר תזרימי המזומנים של החברה, ליסינג , טלפוניה ועוד
בנושא משאבי אנוש- טיפול בהסכמי עובדים והסכמי אופציות, מתן מענה בנושא רווחה, תרבות ארגונית והטמעת נהלי חברה. וכן אחריות כוללת על ניהול אדמיניסרטיבי שוטף של כוח האדם בחברה
בנושא משאבי אנוש- טיפול בהסכמי עובדים והסכמי אופציות, מתן מענה בנושא רווחה, תרבות ארגונית והטמעת נהלי חברה. וכן אחריות כוללת על ניהול אדמיניסרטיבי שוטף של כוח האדם בחברה
עזרה אדמיניסטרטיבית
ניהול שוטף של כלל הנושאים האדמיניסטרטיבים / תפעוליים של חברה ומתן מענה נרחב בכל הקשור לתחומים אלו. לרבות: איתור והקמה של משרדי חברה, רכש, ניהול ספקים, אחריות על בניית תקציב הוצאות וחסכון בעלויות רכש ותפעול, בנייה ומעקב אחר תזרימי המזומנים של החברה, ליסינג , טלפוניה ועוד
בנושא משאבי אנוש- טיפול בהסכמי עובדים והסכמי אופציות, מתן מענה בנושא רווחה, תרבות ארגונית והטמעת נהלי חברה. וכן אחריות כוללת על ניהול אדמיניסרטיבי שוטף של כוח האדם בחברה
בנושא משאבי אנוש- טיפול בהסכמי עובדים והסכמי אופציות, מתן מענה בנושא רווחה, תרבות ארגונית והטמעת נהלי חברה. וכן אחריות כוללת על ניהול אדמיניסרטיבי שוטף של כוח האדם בחברה
פקידי גבייה
ניהול קשר ישיר ושוטף עם לקוחות על מנת לוודא שאכן התשלומים נעשים בזמן,
פנייה ללקוחות ומעקב אחר דוחות גבייה של החברה.
פנייה ללקוחות ומעקב אחר דוחות גבייה של החברה.
פקידי רכש
ניהול שוטף של מערך הרכש בחברה לרבות ליסינג, כרטיסי תן ביס/ סיבוס, רכישת חומרה ותוכנה עם התחייבות למחיר הנמוך ביותר.
ניהול משא ומתן עם ספקים על מנת להוזיל את העלויות התפעוליות של החברה.
ניהול משא ומתן עם ספקים על מנת להוזיל את העלויות התפעוליות של החברה.
6 תחומי התמחות

חוות דעת
