60 אחוז מתקציב השיווק מתבזבז על יצירת תוכן שאף אחד לא ישתמש בו. בואו נתקן את זה !

content lab
תל אביב, ישראל
פרילנסר
אודותינו
content lab הינה חברה המתמחה בשירותי כתיבה וניהול תכנים ברשת, ובשיווק תוכן.
מייסד בחקרה, ליאור קורן, מייסד החברה, בעל ניסיון עשיר מאוד בתחומי ניהול תכנים ברשת, ניהול נכסים חברתיים ושיווק תוכן.
מנהל את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
www.contentlab.co.il
ליאור קורן, עורך ומנהל תוכן בכיר בעל התמחות בהקמת ועריכת אתרי אינטרנט.
מנהל את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
אסטרטגיית תוכן, איפיון אתרים בווב ובמובייל, שיווק תוכן דיגיטלי, ניתוח ביצועי אתר באנליטיקס, ניהול מדיה חברתית, ניהול פרויקטים
במסגרת תפקידי הייתי בין מקימי ועורכי אתר "נענע", אתר NRG, עורך ראשי של מקומון "עכבר העיר" וממקימי ועורך אתר עכבר העיר, עורך אתר רשות שדות התעופה. ביצעתי מגוון תפקידי עריכה ברשת שוקן ובמעריב, וכן תפקידי כתיבה ועריכה בטלוויזה. מזה כשש שנים מעניק שרותי ייעוץ, ליווי, ניהול ועריכת אתרי תיירות בינלאומיים עבור מ. התיירות, עיריית י-ם, עיריית ת"א, ולקוחות נוספים בתחום.
בעל תואר שני בהצטיינות במדעי המדינה במגמת עתונאות ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן. בוגר היחידה לעיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן
עוסק מורשה.
תשלום שוטף + 30.
מייסד בחקרה, ליאור קורן, מייסד החברה, בעל ניסיון עשיר מאוד בתחומי ניהול תכנים ברשת, ניהול נכסים חברתיים ושיווק תוכן.
מנהל את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
www.contentlab.co.il
ליאור קורן, עורך ומנהל תוכן בכיר בעל התמחות בהקמת ועריכת אתרי אינטרנט.
מנהל את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
אסטרטגיית תוכן, איפיון אתרים בווב ובמובייל, שיווק תוכן דיגיטלי, ניתוח ביצועי אתר באנליטיקס, ניהול מדיה חברתית, ניהול פרויקטים
במסגרת תפקידי הייתי בין מקימי ועורכי אתר "נענע", אתר NRG, עורך ראשי של מקומון "עכבר העיר" וממקימי ועורך אתר עכבר העיר, עורך אתר רשות שדות התעופה. ביצעתי מגוון תפקידי עריכה ברשת שוקן ובמעריב, וכן תפקידי כתיבה ועריכה בטלוויזה. מזה כשש שנים מעניק שרותי ייעוץ, ליווי, ניהול ועריכת אתרי תיירות בינלאומיים עבור מ. התיירות, עיריית י-ם, עיריית ת"א, ולקוחות נוספים בתחום.
בעל תואר שני בהצטיינות במדעי המדינה במגמת עתונאות ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן. בוגר היחידה לעיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן
עוסק מורשה.
תשלום שוטף + 30.
תחומי התמחות
שיווק ומכירות
250 ₪ לשעה
שיווק באינטרנט
content lab בניהולו של ליאור קורן מתמחה בשיווק מתקדם בדיגיטל, ובעלת ניסיון רב בקמפיינים דיגיטליים מורכבים למגוון גדול של קהלי יעד בארץ ובעולם. במהלך השנים פיתחנו את המודל ההוליסטי לשיווק תוכן שהוכיח את עצמו במגוון פרויקטים.
עקרונות המודל ההוליסטי
— בניית אסטרטגיה ברורה והגדרת מטרות.
— הקמת בסיסי תוכן איכותיים.
— פעילות בו זמנית משולבת תוך היזון חוזר בין כל מוצרי השיווק הרלבנטיים.
— מודל “מדעי” שפועל על בסיס נתונים כמותיים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות.
— הצבת יעדים כמותיים ומדידים והשגתם.
— מקסום תוצאות וחתירה לשיפור מתמיד.
— אימוץ טכנולוגיות חדשניות.
content lab בניהולו של ליאור קורן מנהלת את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
“ליאור קורן שימש כספק המנהל והמפיק בפועל של קמפיין התיירות הבינלאומי של עיריית תל אביב יפו. ליאור הציג בפנינו חזון מרשים על אתרי התיירות החדשים של תל אביב שיובילו את הקמפיין הבינלאומי, הציג בפנינו תכניות שיווק ואסטרטגיות חדשניות, מקוריות ומקצועיות, ויישם החזון במלואו. ליאור ניהל את הפרויקט המורכב מאוד משלב אפס עד עלייה לאוויר במקצועיות רבה, תוך עמידה בלוחות זמנים וזמינות מלאה.” (מרב עוזיאל, סמנכ”ל העמותה לתיירות, עיריית תל אביב יפו)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
עקרונות המודל ההוליסטי
— בניית אסטרטגיה ברורה והגדרת מטרות.
— הקמת בסיסי תוכן איכותיים.
— פעילות בו זמנית משולבת תוך היזון חוזר בין כל מוצרי השיווק הרלבנטיים.
— מודל “מדעי” שפועל על בסיס נתונים כמותיים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות.
— הצבת יעדים כמותיים ומדידים והשגתם.
— מקסום תוצאות וחתירה לשיפור מתמיד.
— אימוץ טכנולוגיות חדשניות.
content lab בניהולו של ליאור קורן מנהלת את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
“ליאור קורן שימש כספק המנהל והמפיק בפועל של קמפיין התיירות הבינלאומי של עיריית תל אביב יפו. ליאור הציג בפנינו חזון מרשים על אתרי התיירות החדשים של תל אביב שיובילו את הקמפיין הבינלאומי, הציג בפנינו תכניות שיווק ואסטרטגיות חדשניות, מקוריות ומקצועיות, ויישם החזון במלואו. ליאור ניהל את הפרויקט המורכב מאוד משלב אפס עד עלייה לאוויר במקצועיות רבה, תוך עמידה בלוחות זמנים וזמינות מלאה.” (מרב עוזיאל, סמנכ”ל העמותה לתיירות, עיריית תל אביב יפו)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
אסטרטגיה שיווקית
content lab בניהולו של ליאור קורן מתמחה בשיווק מתקדם בדיגיטל, ובעלת ניסיון רב בקמפיינים דיגיטליים מורכבים למגוון גדול של קהלי יעד בארץ ובעולם. במהלך השנים פיתחנו את המודל ההוליסטי לשיווק תוכן שהוכיח את עצמו במגוון פרויקטים.
עקרונות המודל ההוליסטי
— בניית אסטרטגיה ברורה והגדרת מטרות.
— הקמת בסיסי תוכן איכותיים.
— פעילות בו זמנית משולבת תוך היזון חוזר בין כל מוצרי השיווק הרלבנטיים.
— מודל “מדעי” שפועל על בסיס נתונים כמותיים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות.
— הצבת יעדים כמותיים ומדידים והשגתם.
— מקסום תוצאות וחתירה לשיפור מתמיד.
— אימוץ טכנולוגיות חדשניות.
content lab בניהולו של ליאור קורן מנהלת את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
“ממצב של אתרי אינטרנט בסיסיים והיעדר פעולה כלשהי במדיה החדשה – הגענו, בניהול וליווי של ליאור, למצב שבו אתרי המשרד בתחומים הנ”ל נחשבים למובילים בתחומם, מעודכנים בטכנולוגיות החדשות ביותר, ובעלי נוכחות גבוהה ביותר במנועי החיפוש בצורה אורגנית. במדיה החברתית הגענו תוך זמן קצר למצב של קרוב ל-700 אלף עוקבים לדפי הפייסבוק, מעל 3 מיליון צפיות בערוצי היוטיוב, אלפי מנויים לערוצי היוטיוב וחשבונות הטויטר – עם רמות אנגייג’מנט גבוהות מהמקובל…” (אייל קרלין, משרד התיירות)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
עקרונות המודל ההוליסטי
— בניית אסטרטגיה ברורה והגדרת מטרות.
— הקמת בסיסי תוכן איכותיים.
— פעילות בו זמנית משולבת תוך היזון חוזר בין כל מוצרי השיווק הרלבנטיים.
— מודל “מדעי” שפועל על בסיס נתונים כמותיים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות.
— הצבת יעדים כמותיים ומדידים והשגתם.
— מקסום תוצאות וחתירה לשיפור מתמיד.
— אימוץ טכנולוגיות חדשניות.
content lab בניהולו של ליאור קורן מנהלת את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
“ממצב של אתרי אינטרנט בסיסיים והיעדר פעולה כלשהי במדיה החדשה – הגענו, בניהול וליווי של ליאור, למצב שבו אתרי המשרד בתחומים הנ”ל נחשבים למובילים בתחומם, מעודכנים בטכנולוגיות החדשות ביותר, ובעלי נוכחות גבוהה ביותר במנועי החיפוש בצורה אורגנית. במדיה החברתית הגענו תוך זמן קצר למצב של קרוב ל-700 אלף עוקבים לדפי הפייסבוק, מעל 3 מיליון צפיות בערוצי היוטיוב, אלפי מנויים לערוצי היוטיוב וחשבונות הטויטר – עם רמות אנגייג’מנט גבוהות מהמקובל…” (אייל קרלין, משרד התיירות)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
גוגל אנאליטיקס - Google Analytics
content lab בניהולו של ליאור קורן מתמחה בשיווק מתקדם בדיגיטל, ובעלת ניסיון רב בקמפיינים דיגיטליים מורכבים למגוון גדול של קהלי יעד בארץ ובעולם. במהלך השנים פיתחנו את המודל ההוליסטי לשיווק תוכן שהוכיח את עצמו במגוון פרויקטים.
עקרונות המודל ההוליסטי
— בניית אסטרטגיה ברורה והגדרת מטרות.
— הקמת בסיסי תוכן איכותיים.
— פעילות בו זמנית משולבת תוך היזון חוזר בין כל מוצרי השיווק הרלבנטיים.
— מודל “מדעי” שפועל על בסיס נתונים כמותיים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות.
— הצבת יעדים כמותיים ומדידים והשגתם.
— מקסום תוצאות וחתירה לשיפור מתמיד.
— אימוץ טכנולוגיות חדשניות.
content lab בניהולו של ליאור קורן מנהלת את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
“ליאור קורן שימש כספק המנהל והמפיק בפועל של קמפיין התיירות הבינלאומי של עיריית תל אביב יפו. ליאור הציג בפנינו חזון מרשים על אתרי התיירות החדשים של תל אביב שיובילו את הקמפיין הבינלאומי, הציג בפנינו תכניות שיווק ואסטרטגיות חדשניות, מקוריות ומקצועיות, ויישם החזון במלואו. ליאור ניהל את הפרויקט המורכב מאוד משלב אפס עד עלייה לאוויר במקצועיות רבה, תוך עמידה בלוחות זמנים וזמינות מלאה.” (מרב עוזיאל, סמנכ”ל העמותה לתיירות, עיריית תל אביב יפו)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
עקרונות המודל ההוליסטי
— בניית אסטרטגיה ברורה והגדרת מטרות.
— הקמת בסיסי תוכן איכותיים.
— פעילות בו זמנית משולבת תוך היזון חוזר בין כל מוצרי השיווק הרלבנטיים.
— מודל “מדעי” שפועל על בסיס נתונים כמותיים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות.
— הצבת יעדים כמותיים ומדידים והשגתם.
— מקסום תוצאות וחתירה לשיפור מתמיד.
— אימוץ טכנולוגיות חדשניות.
content lab בניהולו של ליאור קורן מנהלת את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
“ליאור קורן שימש כספק המנהל והמפיק בפועל של קמפיין התיירות הבינלאומי של עיריית תל אביב יפו. ליאור הציג בפנינו חזון מרשים על אתרי התיירות החדשים של תל אביב שיובילו את הקמפיין הבינלאומי, הציג בפנינו תכניות שיווק ואסטרטגיות חדשניות, מקוריות ומקצועיות, ויישם החזון במלואו. ליאור ניהל את הפרויקט המורכב מאוד משלב אפס עד עלייה לאוויר במקצועיות רבה, תוך עמידה בלוחות זמנים וזמינות מלאה.” (מרב עוזיאל, סמנכ”ל העמותה לתיירות, עיריית תל אביב יפו)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
כתיבה ועריכה
400 ₪ לשעה
תוכנית עסקית, כתיבת תוכניות עסקיות
content lab בניהולו של ליאור קורן מתמחה בשיווק מתקדם בדיגיטל, ובעלת ניסיון רב בקמפיינים דיגיטליים מורכבים למגוון גדול של קהלי יעד בארץ ובעולם. במהלך השנים פיתחנו את המודל ההוליסטי לשיווק תוכן שהוכיח את עצמו במגוון פרויקטים.
עקרונות המודל ההוליסטי
— בניית אסטרטגיה ברורה והגדרת מטרות.
— הקמת בסיסי תוכן איכותיים.
— פעילות בו זמנית משולבת תוך היזון חוזר בין כל מוצרי השיווק הרלבנטיים.
— מודל “מדעי” שפועל על בסיס נתונים כמותיים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות.
— הצבת יעדים כמותיים ומדידים והשגתם.
— מקסום תוצאות וחתירה לשיפור מתמיד.
— אימוץ טכנולוגיות חדשניות.
content lab בניהולו של ליאור קורן מנהלת את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
“ממצב של אתרי אינטרנט בסיסיים והיעדר פעולה כלשהי במדיה החדשה – הגענו, בניהול וליווי של ליאור, למצב שבו אתרי המשרד בתחומים הנ”ל נחשבים למובילים בתחומם, מעודכנים בטכנולוגיות החדשות ביותר, ובעלי נוכחות גבוהה ביותר במנועי החיפוש בצורה אורגנית. במדיה החברתית הגענו תוך זמן קצר למצב של קרוב ל-700 אלף עוקבים לדפי הפייסבוק, מעל 3 מיליון צפיות בערוצי היוטיוב, אלפי מנויים לערוצי היוטיוב וחשבונות הטויטר – עם רמות אנגייג’מנט גבוהות מהמקובל…” (אייל קרלין, משרד התיירות)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
עקרונות המודל ההוליסטי
— בניית אסטרטגיה ברורה והגדרת מטרות.
— הקמת בסיסי תוכן איכותיים.
— פעילות בו זמנית משולבת תוך היזון חוזר בין כל מוצרי השיווק הרלבנטיים.
— מודל “מדעי” שפועל על בסיס נתונים כמותיים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות.
— הצבת יעדים כמותיים ומדידים והשגתם.
— מקסום תוצאות וחתירה לשיפור מתמיד.
— אימוץ טכנולוגיות חדשניות.
content lab בניהולו של ליאור קורן מנהלת את רוב הקמפיינים הדיגיטליים של משרד התיירות וגופים ציבוריים גדולים (עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד) בישראל ובחו"ל משנת 2007. שותף מרכזי בבניית ופיתוח מודלים חדשניים לשיווק ופרסום תיירות בינלאומית ומקומית. פיתוח מודלים הוליסטיים המשלבים הקמת אתר תוכן מרכזי במספר שפות, מעטפת לוויינים חברתיים. פרסום במודלים טכנולוגיים / מדעיים / התנהגותיים המתקדמים בעולם למקסום תוצאות. ניהול והקמה של דפי פייסבוק ויו טיוב ענקיים (מאות אלפי חברים בכל דף, מיליוני צפיות ביו טיוב) כולל ניהול פעילות תוכן אינטראקטיבית עם הגולשים.
“ממצב של אתרי אינטרנט בסיסיים והיעדר פעולה כלשהי במדיה החדשה – הגענו, בניהול וליווי של ליאור, למצב שבו אתרי המשרד בתחומים הנ”ל נחשבים למובילים בתחומם, מעודכנים בטכנולוגיות החדשות ביותר, ובעלי נוכחות גבוהה ביותר במנועי החיפוש בצורה אורגנית. במדיה החברתית הגענו תוך זמן קצר למצב של קרוב ל-700 אלף עוקבים לדפי הפייסבוק, מעל 3 מיליון צפיות בערוצי היוטיוב, אלפי מנויים לערוצי היוטיוב וחשבונות הטויטר – עם רמות אנגייג’מנט גבוהות מהמקובל…” (אייל קרלין, משרד התיירות)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
כתיבה שיווקית
עורך ומנהל תוכן בכיר בעל התמחות בהקמת ועריכת אתרי אינטרנט ומובייל. בין מקימי ועורכי אתר "נענע", אתר NRG, עורך ראשי של מקומון "עכבר העיר" וממקימי ועורך אתר עכבר העיר, עורך אתר רשות שדות התעופה. ניסיון במגוון תפקידי עריכה ברשת שוקן ובמעריב, וכן תפקידי כתיבה ועריכה בטלוויזה.
מזה כשש שנים מעניק שרותי ייעוץ, ליווי, ניהול ועריכת אתרי תיירות בינלאומיים עבור מ. התיירות, עיריית י-ם, עיריית ת"א, ולקוחות נוספים בתחום.
הסמכות: בעל תואר שני בהצטיינות במדעי המדינה במגמת עתונאות ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן. בוגר היחידה לעיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן.
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
מזה כשש שנים מעניק שרותי ייעוץ, ליווי, ניהול ועריכת אתרי תיירות בינלאומיים עבור מ. התיירות, עיריית י-ם, עיריית ת"א, ולקוחות נוספים בתחום.
הסמכות: בעל תואר שני בהצטיינות במדעי המדינה במגמת עתונאות ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן. בוגר היחידה לעיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן.
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט
קשה להוביל מהלך שיווקי ללא אתר אינטרנט (ווב ומובייל) איכותי שימיר את הכניסות לתוצאות שיווקיות מדידות ולרכישה. content lab בבעלות לחיאור קורן מתמחה באיפיון, הקמה וניהול שוטף של אתרי ווב ומובייל במגוון פלטפורומות טכנולוגיות, למגוון קהלים ובמגוון שפות (לוקאליזציה).
אנו עומדים על ארבעה עקרונות מרכזיים בבניית אתרים בווב או במובייל
— עיצוב: ברמה הגבוהה ביותר.
— תוכן: מקורי מותאם לקהל היעד.
— שיווק: יצירת נתיב המרה ברור והנעה לפעולה.
— ניטור: חיבור האתר למערכת סטטיסטית מתקדמת וניטור קבוע.
בין היתר לקחנו חלק באפיון וההקמה של אתר התיירות הבינלאומי של תל אביב, אתר התיירות הקתולי הבינלאומי של משרד התיירות, ואתר התיירות הבינלאומי של מועצה אזורית תמר – ים המלח. אתרים אלה מהווים כיום את חוד החנית של הפרויקטים הגדולים ביותר של מ. התיירות, ים המלח, עיריית תל אביב ועוד.
“במסגרת השירותים שסיפק היה אחראי ליאור קורן על הקמת אתרי האינטרנט של הפרויקט (אתר כללי ואתר גאה), הקמת וניהול המעטפת החברתית, בניית האסטרטגיה השיווקית דיגיטלית – והפקתם בפועל. אני מודה לו על העבודה המוצלחת והתרומה לגידול בתיירות לתל אביב יפו בכלל ולתיירות הגאה בפרט”. (אדיר שטיינר, עיריית תל אביב)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
אנו עומדים על ארבעה עקרונות מרכזיים בבניית אתרים בווב או במובייל
— עיצוב: ברמה הגבוהה ביותר.
— תוכן: מקורי מותאם לקהל היעד.
— שיווק: יצירת נתיב המרה ברור והנעה לפעולה.
— ניטור: חיבור האתר למערכת סטטיסטית מתקדמת וניטור קבוע.
בין היתר לקחנו חלק באפיון וההקמה של אתר התיירות הבינלאומי של תל אביב, אתר התיירות הקתולי הבינלאומי של משרד התיירות, ואתר התיירות הבינלאומי של מועצה אזורית תמר – ים המלח. אתרים אלה מהווים כיום את חוד החנית של הפרויקטים הגדולים ביותר של מ. התיירות, ים המלח, עיריית תל אביב ועוד.
“במסגרת השירותים שסיפק היה אחראי ליאור קורן על הקמת אתרי האינטרנט של הפרויקט (אתר כללי ואתר גאה), הקמת וניהול המעטפת החברתית, בניית האסטרטגיה השיווקית דיגיטלית – והפקתם בפועל. אני מודה לו על העבודה המוצלחת והתרומה לגידול בתיירות לתל אביב יפו בכלל ולתיירות הגאה בפרט”. (אדיר שטיינר, עיריית תל אביב)
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
כתיבת מאמרים
עורך ומנהל תוכן בכיר בעל התמחות בהקמת ועריכת אתרי אינטרנט ומובייל. בין מקימי ועורכי אתר "נענע", אתר NRG, עורך ראשי של מקומון "עכבר העיר" וממקימי ועורך אתר עכבר העיר, עורך אתר רשות שדות התעופה. ניסיון במגוון תפקידי עריכה ברשת שוקן ובמעריב, וכן תפקידי כתיבה ועריכה בטלוויזה.
מזה כשש שנים מעניק שרותי ייעוץ, ליווי, ניהול ועריכת אתרי תיירות בינלאומיים עבור מ. התיירות, עיריית י-ם, עיריית ת"א, ולקוחות נוספים בתחום.
הסמכות: בעל תואר שני בהצטיינות במדעי המדינה במגמת עתונאות ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן. בוגר היחידה לעיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן.
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
מזה כשש שנים מעניק שרותי ייעוץ, ליווי, ניהול ועריכת אתרי תיירות בינלאומיים עבור מ. התיירות, עיריית י-ם, עיריית ת"א, ולקוחות נוספים בתחום.
הסמכות: בעל תואר שני בהצטיינות במדעי המדינה במגמת עתונאות ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן. בוגר היחידה לעיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן.
להרחבה: http://contentlab.co.il/projects/
פורסם על-ידי content lab
הם כוח קנייה עצום, אבל למשווקים אין מושג כיצד לפנות אליהם. מורה נבוכים למשווק המבולבל
7 תחומי התמחות

חוות דעת
