
קולקום Callcom - סימה אלנתן
ישראל
חברה
2-5 עובדים
אודותינו
חברה לשירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים.
מנכ"ל: סימה אלנתן.
1. חברת בוטיק וותיקה (כ-10 שנים) , המעסיקה ומשתפת פעולה עם אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים.
2. מתן שירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים בפרויקטים טכניים, או"שיים ותפעוליים תוך שילוב אנשי המקצוע בעלי הידע המתאים לצרכי הפרויקט.
3. יכולת עבודה בצוות וכחלק אורגני של הארגון.
4. יכולת לימוד והשתלבות מהירה מאוד של הצוות בארגון ובעבודה.
5. ניסיון רב בתחום: תקשורת, ביטוח, פיננסים, בריאות.
6. שמירה על לוחות זמנים ותקציב הפרויקט בהתאם למסגרות שנקבעו , תוך ניהול הסיכונים של הפרויקט.
7. ניסיון ויכולת במתן פתרון כולל לפרויקטים ברמת מורכבות גבוהה אשר כוללים מרכיבים שונים כגון: מערכות, תשתיות, ארגון ושיטות (או"ש), תפעול, כ"א , נהלים ושגרות ניהול משלימים, מסמכי תיעוד , הדרכות וכד'.
8. השירותים ניתנים בהתאם למודל שאותו הלקוח בוחר:
• ייעוץ – בחינה, ניתוח ומתן המלצות (בכל הרבדים של הנושא הנבדק).
• פרויקט מפתח – ניהול ופיקוח על כל מהלך הפרויקט משלב הייזום ועד שלב היישום, ועבודה מול ועם עובדי הארגון.
• שירותים נקודתיים - ניתוח מערכת, בחינת חלופות לפתרון , כתיבת מסמכי אפיון, כתיבת נהלי עבודה, כתיבת מסמכי הגדרת דרישות ועוד.
דוגמאות מתוך תיק עבודות:
1. בחינת חלופות לבחירת מערכת call center לחברה בתחום מוצרי הצריכה.בחינת חלופות למערכת לניהול מסרים (ערוצי גישה שונים) לחברה בתחום הפיננסים. בחינת חלופות למערכת לניהול שיחות יוצאות לחברה בתחום הפיננסיים.
2. הגדרת דרישות: הגדרת דרישות למערכות Call Center לחברות מתחומים שונים מוקדי שרות מכירה ושימור (פיננסיים, ביטוח, מוצרי צריכה, טלקום) ניסיון רב בהגדרת דרישות למערכות CTI, IVR , CRM ומערכות נילוות (ניהול כ"א במוקד, תגמול, האזנות).
3. הגדרה ואפיון של תהליכי עבודה במוקדי שרות / חברות – תהליכים במוקדי שרות מכירה ושימור מתחומים שונים (פיננסיים, ביטוח, מוצרי צריכה, טלקום), סיוע בהטמעת התהליכים בארגון.
4. כתיבת נהלי עבודה ובקרה תומכים בתהליכי עבודה.
5. ביצוע ניתוחי או"ש כולל ניתוח ביצועים, לצורך איתור נושאים הדורשים התייעלות שיפור או שינוי לדוגמא: מודלי תגמול לעובדים ברמות ניהול שונות (נציג, ר"צ, אחמ"ש, בכיר וכד'), תהליכים צורכי זמן: שיחות ולקוחות חוזרים, סגירת מעגל טיפול, איתור וצמצום מוקדי ביקוש, מיכון תהליכים, שיפור ביצועי קו אחורי ועוד.
חברה לשירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים.
מנכ"ל: סימה אלנתן.
1. חברת בוטיק וותיקה (כ-10 שנים) , המעסיקה ומשתפת פעולה עם אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים.
2. מתן שירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים בפרויקטים טכניים, או"שיים ותפעוליים תוך שילוב אנשי המקצוע בעלי הידע המתאים לצרכי הפרויקט.
3. יכולת עבודה בצוות וכחלק אורגני של הארגון.
4. יכולת לימוד והשתלבות מהירה מאוד של הצוות בארגון ובעבודה.
5. ניסיון רב בתחום: תקשורת, ביטוח, פיננסים, בריאות.
6. שמירה על לוחות זמנים ותקציב הפרויקט בהתאם למסגרות שנקבעו , תוך ניהול הסיכונים של הפרויקט.
7. ניסיון ויכולת במתן פתרון כולל לפרויקטים ברמת מורכבות גבוהה אשר כוללים מרכיבים שונים כגון: מערכות, תשתיות, ארגון ושיטות (או"ש), תפעול, כ"א , נהלים ושגרות ניהול משלימים, מסמכי תיעוד , הדרכות וכד'.
8. השירותים ניתנים בהתאם למודל שאותו הלקוח בוחר:
• ייעוץ – בחינה, ניתוח ומתן המלצות (בכל הרבדים של הנושא הנבדק).
• פרויקט מפתח – ניהול ופיקוח על כל מהלך הפרויקט משלב הייזום ועד שלב היישום, ועבודה מול ועם עובדי הארגון.
• שירותים נקודתיים - ניתוח מערכת, בחינת חלופות לפתרון , כתיבת מסמכי אפיון, כתיבת נהלי עבודה, כתיבת מסמכי הגדרת דרישות ועוד.
1. מתן שירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים בפרויקטים טכניים, או"שיים ותפעוליים תוך שילוב אנשי המקצוע בעלי הידע המתאים לצרכי הפרויקט.
2. ניסיון רב בתחום: תקשורת, ביטוח, פיננסים, בריאות.
3. ניסיון ויכולת במתן פתרון כולל לפרויקטים ברמת מורכבות גבוהה אשר כוללים מרכיבים שונים כגון: מערכות, תשתיות, ארגון ושיטות (או"ש), תפעול, כ"א , נהלים ושגרות ניהול משלימים, מסמכי תיעוד , הדרכות וכד'.
3. השירותים ניתנים בהתאם למודל שאותו הלקוח בוחר:
• ייעוץ – בחינה, ניתוח ומתן המלצות (בכל הרבדים של הנושא הנבדק).
• פרויקט מפתח – ניהול ופיקוח על כל מהלך הפרויקט משלב הייזום ועד שלב היישום, ועבודה מול ועם עובדי הארגון.
• שירותים נקודתיים - ניתוח מערכת, בחינת חלופות לפתרון , כתיבת מסמכי אפיון, כתיבת נהלי עבודה, כתיבת מסמכי הגדרת דרישות ועוד.
4. יכולת עבודה בצוות וכחלק אורגני של הארגון.
5. יכולת לימוד והשתלבות מהירה מאוד של הצוות בארגון ובעבודה.
דוגמאות מתוך תיק העבודות:
1. בחינת חלופות לבחירת מערכת call center לחברה בתחום מוצרי הצריכה.בחינת חלופות למערכת לניהול מסרים (ערוצי גישה שונים) לחברה בתחום הפיננסים. בחינת חלופות למערכת לניהול שיחות יוצאות לחברה בתחום הפיננסיים.
2. הגדרת דרישות: הגדרת דרישות למערכות Call Center לחברות מתחומים שונים מוקדי שרות מכירה ושימור (פיננסיים, ביטוח, מוצרי צריכה, טלקום) ניסיון רב בהגדרת דרישות למערכות CTI, IVR , CRM ומערכות נילוות (ניהול כ"א במוקד, תגמול, האזנות).
3. הגדרה ואפיון של תהליכי עבודה במוקדי שרות / חברות – תהליכים במוקדי שרות מכירה ושימור מתחומים שונים (פיננסיים, ביטוח, מוצרי צריכה, טלקום), סיוע בהטמעת התהליכים בארגון.
4. כתיבת נהלי עבודה ובקרה תומכים בתהליכי עבודה.
5. ביצוע ניתוחי או"ש כולל ניתוח ביצועים, לצורך איתור נושאים הדורשים התייעלות שיפור או שינוי לדוגמא: מודלי תגמול לעובדים ברמות ניהול שונות (נציג, ר"צ, אחמ"ש, בכיר וכד'), תהליכים צורכי זמן: שיחות ולקוחות חוזרים, סגירת מעגל טיפול, איתור וצמצום מוקדי ביקוש, מיכון תהליכים, שיפור ביצועי קו אחורי ועוד.
מנכ"ל: סימה אלנתן.
1. חברת בוטיק וותיקה (כ-10 שנים) , המעסיקה ומשתפת פעולה עם אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים.
2. מתן שירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים בפרויקטים טכניים, או"שיים ותפעוליים תוך שילוב אנשי המקצוע בעלי הידע המתאים לצרכי הפרויקט.
3. יכולת עבודה בצוות וכחלק אורגני של הארגון.
4. יכולת לימוד והשתלבות מהירה מאוד של הצוות בארגון ובעבודה.
5. ניסיון רב בתחום: תקשורת, ביטוח, פיננסים, בריאות.
6. שמירה על לוחות זמנים ותקציב הפרויקט בהתאם למסגרות שנקבעו , תוך ניהול הסיכונים של הפרויקט.
7. ניסיון ויכולת במתן פתרון כולל לפרויקטים ברמת מורכבות גבוהה אשר כוללים מרכיבים שונים כגון: מערכות, תשתיות, ארגון ושיטות (או"ש), תפעול, כ"א , נהלים ושגרות ניהול משלימים, מסמכי תיעוד , הדרכות וכד'.
8. השירותים ניתנים בהתאם למודל שאותו הלקוח בוחר:
• ייעוץ – בחינה, ניתוח ומתן המלצות (בכל הרבדים של הנושא הנבדק).
• פרויקט מפתח – ניהול ופיקוח על כל מהלך הפרויקט משלב הייזום ועד שלב היישום, ועבודה מול ועם עובדי הארגון.
• שירותים נקודתיים - ניתוח מערכת, בחינת חלופות לפתרון , כתיבת מסמכי אפיון, כתיבת נהלי עבודה, כתיבת מסמכי הגדרת דרישות ועוד.
דוגמאות מתוך תיק עבודות:
1. בחינת חלופות לבחירת מערכת call center לחברה בתחום מוצרי הצריכה.בחינת חלופות למערכת לניהול מסרים (ערוצי גישה שונים) לחברה בתחום הפיננסים. בחינת חלופות למערכת לניהול שיחות יוצאות לחברה בתחום הפיננסיים.
2. הגדרת דרישות: הגדרת דרישות למערכות Call Center לחברות מתחומים שונים מוקדי שרות מכירה ושימור (פיננסיים, ביטוח, מוצרי צריכה, טלקום) ניסיון רב בהגדרת דרישות למערכות CTI, IVR , CRM ומערכות נילוות (ניהול כ"א במוקד, תגמול, האזנות).
3. הגדרה ואפיון של תהליכי עבודה במוקדי שרות / חברות – תהליכים במוקדי שרות מכירה ושימור מתחומים שונים (פיננסיים, ביטוח, מוצרי צריכה, טלקום), סיוע בהטמעת התהליכים בארגון.
4. כתיבת נהלי עבודה ובקרה תומכים בתהליכי עבודה.
5. ביצוע ניתוחי או"ש כולל ניתוח ביצועים, לצורך איתור נושאים הדורשים התייעלות שיפור או שינוי לדוגמא: מודלי תגמול לעובדים ברמות ניהול שונות (נציג, ר"צ, אחמ"ש, בכיר וכד'), תהליכים צורכי זמן: שיחות ולקוחות חוזרים, סגירת מעגל טיפול, איתור וצמצום מוקדי ביקוש, מיכון תהליכים, שיפור ביצועי קו אחורי ועוד.
חברה לשירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים.
מנכ"ל: סימה אלנתן.
1. חברת בוטיק וותיקה (כ-10 שנים) , המעסיקה ומשתפת פעולה עם אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים.
2. מתן שירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים בפרויקטים טכניים, או"שיים ותפעוליים תוך שילוב אנשי המקצוע בעלי הידע המתאים לצרכי הפרויקט.
3. יכולת עבודה בצוות וכחלק אורגני של הארגון.
4. יכולת לימוד והשתלבות מהירה מאוד של הצוות בארגון ובעבודה.
5. ניסיון רב בתחום: תקשורת, ביטוח, פיננסים, בריאות.
6. שמירה על לוחות זמנים ותקציב הפרויקט בהתאם למסגרות שנקבעו , תוך ניהול הסיכונים של הפרויקט.
7. ניסיון ויכולת במתן פתרון כולל לפרויקטים ברמת מורכבות גבוהה אשר כוללים מרכיבים שונים כגון: מערכות, תשתיות, ארגון ושיטות (או"ש), תפעול, כ"א , נהלים ושגרות ניהול משלימים, מסמכי תיעוד , הדרכות וכד'.
8. השירותים ניתנים בהתאם למודל שאותו הלקוח בוחר:
• ייעוץ – בחינה, ניתוח ומתן המלצות (בכל הרבדים של הנושא הנבדק).
• פרויקט מפתח – ניהול ופיקוח על כל מהלך הפרויקט משלב הייזום ועד שלב היישום, ועבודה מול ועם עובדי הארגון.
• שירותים נקודתיים - ניתוח מערכת, בחינת חלופות לפתרון , כתיבת מסמכי אפיון, כתיבת נהלי עבודה, כתיבת מסמכי הגדרת דרישות ועוד.
1. מתן שירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים בפרויקטים טכניים, או"שיים ותפעוליים תוך שילוב אנשי המקצוע בעלי הידע המתאים לצרכי הפרויקט.
2. ניסיון רב בתחום: תקשורת, ביטוח, פיננסים, בריאות.
3. ניסיון ויכולת במתן פתרון כולל לפרויקטים ברמת מורכבות גבוהה אשר כוללים מרכיבים שונים כגון: מערכות, תשתיות, ארגון ושיטות (או"ש), תפעול, כ"א , נהלים ושגרות ניהול משלימים, מסמכי תיעוד , הדרכות וכד'.
3. השירותים ניתנים בהתאם למודל שאותו הלקוח בוחר:
• ייעוץ – בחינה, ניתוח ומתן המלצות (בכל הרבדים של הנושא הנבדק).
• פרויקט מפתח – ניהול ופיקוח על כל מהלך הפרויקט משלב הייזום ועד שלב היישום, ועבודה מול ועם עובדי הארגון.
• שירותים נקודתיים - ניתוח מערכת, בחינת חלופות לפתרון , כתיבת מסמכי אפיון, כתיבת נהלי עבודה, כתיבת מסמכי הגדרת דרישות ועוד.
4. יכולת עבודה בצוות וכחלק אורגני של הארגון.
5. יכולת לימוד והשתלבות מהירה מאוד של הצוות בארגון ובעבודה.
דוגמאות מתוך תיק העבודות:
1. בחינת חלופות לבחירת מערכת call center לחברה בתחום מוצרי הצריכה.בחינת חלופות למערכת לניהול מסרים (ערוצי גישה שונים) לחברה בתחום הפיננסים. בחינת חלופות למערכת לניהול שיחות יוצאות לחברה בתחום הפיננסיים.
2. הגדרת דרישות: הגדרת דרישות למערכות Call Center לחברות מתחומים שונים מוקדי שרות מכירה ושימור (פיננסיים, ביטוח, מוצרי צריכה, טלקום) ניסיון רב בהגדרת דרישות למערכות CTI, IVR , CRM ומערכות נילוות (ניהול כ"א במוקד, תגמול, האזנות).
3. הגדרה ואפיון של תהליכי עבודה במוקדי שרות / חברות – תהליכים במוקדי שרות מכירה ושימור מתחומים שונים (פיננסיים, ביטוח, מוצרי צריכה, טלקום), סיוע בהטמעת התהליכים בארגון.
4. כתיבת נהלי עבודה ובקרה תומכים בתהליכי עבודה.
5. ביצוע ניתוחי או"ש כולל ניתוח ביצועים, לצורך איתור נושאים הדורשים התייעלות שיפור או שינוי לדוגמא: מודלי תגמול לעובדים ברמות ניהול שונות (נציג, ר"צ, אחמ"ש, בכיר וכד'), תהליכים צורכי זמן: שיחות ולקוחות חוזרים, סגירת מעגל טיפול, איתור וצמצום מוקדי ביקוש, מיכון תהליכים, שיפור ביצועי קו אחורי ועוד.
תחומי התמחות
קאוצ'ינג ואימון
אימון עסקי
שיווק ומכירות
400 ₪ לשעה
פיתוח עסקי
14 שנות נסיון בשיווק ומכירות עם הצלחות מרשימות.
סגן נשיא מכירות בחברה בינלאומית של 30 אלף איש עם הכנסות של 10 מליארד דולר.
הקמה וניהול של חטיבה עסקית בתחום התקשורת והובלתה לזכיות ורווחים בישראל ובחו"ל.
רשת קשר בינאישית ענפה בשווקים בינלאומיים ובישראל.
סגן נשיא מכירות בחברה בינלאומית של 30 אלף איש עם הכנסות של 10 מליארד דולר.
הקמה וניהול של חטיבה עסקית בתחום התקשורת והובלתה לזכיות ורווחים בישראל ובחו"ל.
רשת קשר בינאישית ענפה בשווקים בינלאומיים ובישראל.
מכירות
14 שנות נסיון בשיווק ומכירות עם הצלחות מרשימות.
סגן נשיא מכירות בחברה בינלאומית של 30 אלף איש עם הכנסות של 10 מליארד דולר.
הקמה וניהול של חטיבה עסקית בתחום התקשורת והובלתה לזכיות ורווחים בישראל ובחו"ל.
רשת קשר בינאישית ענפה בשווקים בינלאומיים ובישראל.
סגן נשיא מכירות בחברה בינלאומית של 30 אלף איש עם הכנסות של 10 מליארד דולר.
הקמה וניהול של חטיבה עסקית בתחום התקשורת והובלתה לזכיות ורווחים בישראל ובחו"ל.
רשת קשר בינאישית ענפה בשווקים בינלאומיים ובישראל.
ייעוץ, ליווי עסקי
14 שנות נסיון בשיווק ומכירות עם הצלחות מרשימות.
סגן נשיא מכירות בחברה בינלאומית של 30 אלף איש עם הכנסות של 10 מליארד דולר.
הקמה וניהול של חטיבה עסקית בתחום הטלקום הקמתי והובלתי לזכיות ורווחים בישראל ובחו"ל.
רשת קשר בינאישית ענפה בשווקים בינלאומיים ובישראל.
סגן נשיא מכירות בחברה בינלאומית של 30 אלף איש עם הכנסות של 10 מליארד דולר.
הקמה וניהול של חטיבה עסקית בתחום הטלקום הקמתי והובלתי לזכיות ורווחים בישראל ובחו"ל.
רשת קשר בינאישית ענפה בשווקים בינלאומיים ובישראל.
שירות לקוחות, תמיכה, אדמיניסטרציה
10 שנות ניסיון בייעוץ וניהול ותהליכים בפרוייקטים בישראל ובחו"ל.
פרוייקטים בחברות:
בנקאות, דלק, סלולר, תקשורת, ביטוח
שם מומחה: סימה אלנתן
פרוייקטים בחברות:
בנקאות, דלק, סלולר, תקשורת, ביטוח
שם מומחה: סימה אלנתן
טכנולוגיה
225 ₪ לשעה
ניתוח מערכות
1. ניסיון ויכולת במתן פתרון כולל לפרויקטים ברמת מורכבות גבוהה אשר כוללים מרכיבים שונים כגון: מערכות, תשתיות, ארגון ושיטות (או"ש), תפעול, כ"א , נהלים ושגרות ניהול משלימים, מסמכי תיעוד , הדרכות וכד'.
2. השירותים ניתנים בהתאם למודל שאותו הלקוח בוחר:
• ייעוץ – בחינה, ניתוח ומתן המלצות (בכל הרבדים של הנושא הנבדק).
• פרויקט מפתח – ניהול ופיקוח על כל מהלך הפרויקט משלב הייזום ועד שלב היישום, ועבודה מול ועם עובדי הארגון.
• שירותים נקודתיים - ניתוח מערכת, בחינת חלופות לפתרון , כתיבת מסמכי אפיון, כתיבת נהלי עבודה, כתיבת מסמכי הגדרת דרישות ועוד.
2. השירותים ניתנים בהתאם למודל שאותו הלקוח בוחר:
• ייעוץ – בחינה, ניתוח ומתן המלצות (בכל הרבדים של הנושא הנבדק).
• פרויקט מפתח – ניהול ופיקוח על כל מהלך הפרויקט משלב הייזום ועד שלב היישום, ועבודה מול ועם עובדי הארגון.
• שירותים נקודתיים - ניתוח מערכת, בחינת חלופות לפתרון , כתיבת מסמכי אפיון, כתיבת נהלי עבודה, כתיבת מסמכי הגדרת דרישות ועוד.
CRM ו- ERP
חברה לשירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים.
מנכ"ל: סימה אלנתן.
1. חברת בוטיק וותיקה (כ-10 שנים) , המעסיקה ומשתפת פעולה עם אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים.
2.ניסיון רב בהגדרת דרישות, תכנון ממשקי משתמש, תסריטי שיחה וכ"ו לארגונים בתחומים שונים.
3. ניסיון רב בבניית מערכי וחומרי הדרכה והטמעת המערכת בארגון.
4. מתן שירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים בפרויקטים טכניים, או"שיים ותפעוליים תוך שילוב אנשי המקצוע בעלי הידע המתאים לצרכי הפרויקט.
5. יכולת עבודה בצוות וכחלק אורגני של הארגון.
6. יכולת לימוד והשתלבות מהירה מאוד של הצוות בארגון ובעבודה.
7. ניסיון רב בתחום: תקשורת, ביטוח, פיננסים, בריאות.
6. שמירה על לוחות זמנים ותקציב הפרויקט בהתאם למסגרות שנקבעו , תוך ניהול הסיכונים של הפרויקט.
מנכ"ל: סימה אלנתן.
1. חברת בוטיק וותיקה (כ-10 שנים) , המעסיקה ומשתפת פעולה עם אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים.
2.ניסיון רב בהגדרת דרישות, תכנון ממשקי משתמש, תסריטי שיחה וכ"ו לארגונים בתחומים שונים.
3. ניסיון רב בבניית מערכי וחומרי הדרכה והטמעת המערכת בארגון.
4. מתן שירותי ייעוץ, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים בפרויקטים טכניים, או"שיים ותפעוליים תוך שילוב אנשי המקצוע בעלי הידע המתאים לצרכי הפרויקט.
5. יכולת עבודה בצוות וכחלק אורגני של הארגון.
6. יכולת לימוד והשתלבות מהירה מאוד של הצוות בארגון ובעבודה.
7. ניסיון רב בתחום: תקשורת, ביטוח, פיננסים, בריאות.
6. שמירה על לוחות זמנים ותקציב הפרויקט בהתאם למסגרות שנקבעו , תוך ניהול הסיכונים של הפרויקט.
SalesForce
ניהול ידע
עיצוב וגרפיקה
100 ₪ לשעה
באנרים ופרסומות
עבודה עם כלי ייחודי און-ליין ליצירת, מעקב, וטיוב באנרים מוכרים ואטרקטיביים להגדלת נפח תנועה אפקטיבית לעסק.
שיתוף המפרסם/בעל העסק בכל שלבי היצירה להשגת מטרות מקסימליות.
מחירים אטרקטיביים והתאמות /שינויים על ידי הלקוח --בחינם.
והכי חשוב- לקוחות מרוצים.
שיתוף המפרסם/בעל העסק בכל שלבי היצירה להשגת מטרות מקסימליות.
מחירים אטרקטיביים והתאמות /שינויים על ידי הלקוח --בחינם.
והכי חשוב- לקוחות מרוצים.
10 תחומי התמחות

100 ₪
לשעה
עיצוב וגרפיקה
חוות דעת
