נאוה פיינאייזן
ישראל
פרילנסר
תחומי התמחות
סאונד ומוסיקה
100 ₪ לשעה
הלחנה
חברת אקו"ם זמרת יוצרת
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
זמרים
חברת אקו"ם זמרת יוצרת
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
ייעוץ מוסיקלי
חברת אקו"ם זמרת יוצרת
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
כתיבת טקסטים לשירים
חברת אקו"ם זמרת יוצרת
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
עיבודים
חברת אקו"ם זמרת יוצרת
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
קריינות
חברת אקו"ם זמרת יוצרת
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
בורת תוכנית אכנולוגיות מוסיקליות של בר אילן
בכירים
300 ₪ לשעה
סמנכ"ל תפעול - COO
תכנון ופיתוח עסקי, בניית יעדי מכירות ותוכניות עבודה עם ה-COO עבור מחלקת מכירות וצוות הפיתוח העסקי המונים 5 אנשים, פיתוח ויישום כלים ודוחות לבקרה, ביצוע הבקרה, עיבוד הנתונים ודיווח להנהלה הבכירה לשם קביעת מדיניות החברה.
ניהול מחלקת שירות מוקד טלפוני- ייזום, תכנון, ביצוע ויישום רה-ארגון: ביצוע בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה ושיפורם, הגדרת תיאורי תפקיד, גיוס עובדים וביצוע הדרכות. כתוצאה מכך, חל שיפור בשירות, היקף השימור גדל, מנויים חדשים התווספו והוקמה מחלקת תקבולים חדשה.
הקמת מחלקת תקבולים וניהולה- ייזום, פיתוח ויישום תהליכי גביית כספים ופיקוח על תפעולה השוטף.כתוצאה מכך, התקבולים עלו מ-10% ל-99% תוך 45 יום.
אחראית על הטעמת מערכתCRM - פיתוח מודלי ניהול כספים ותיקי לקוחות, תפעול ובקרה.
ייזום הכנסת הטבות לעובדים וניהולם השוטף מול מחלקת שכר ועובדי החברה.
ניהול מחלקת שירות מוקד טלפוני- ייזום, תכנון, ביצוע ויישום רה-ארגון: ביצוע בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה ושיפורם, הגדרת תיאורי תפקיד, גיוס עובדים וביצוע הדרכות. כתוצאה מכך, חל שיפור בשירות, היקף השימור גדל, מנויים חדשים התווספו והוקמה מחלקת תקבולים חדשה.
הקמת מחלקת תקבולים וניהולה- ייזום, פיתוח ויישום תהליכי גביית כספים ופיקוח על תפעולה השוטף.כתוצאה מכך, התקבולים עלו מ-10% ל-99% תוך 45 יום.
אחראית על הטעמת מערכתCRM - פיתוח מודלי ניהול כספים ותיקי לקוחות, תפעול ובקרה.
ייזום הכנסת הטבות לעובדים וניהולם השוטף מול מחלקת שכר ועובדי החברה.
סמנכ"ל שירות
תכנון ופיתוח עסקי, בניית יעדי מכירות ותוכניות עבודה עם ה-COO עבור מחלקת מכירות וצוות הפיתוח העסקי המונים 5 אנשים, פיתוח ויישום כלים ודוחות לבקרה, ביצוע הבקרה, עיבוד הנתונים ודיווח להנהלה הבכירה לשם קביעת מדיניות החברה.
ניהול מחלקת שירות מוקד טלפוני- ייזום, תכנון, ביצוע ויישום רה-ארגון: ביצוע בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה ושיפורם, הגדרת תיאורי תפקיד, גיוס עובדים וביצוע הדרכות. כתוצאה מכך, חל שיפור בשירות, היקף השימור גדל, מנויים חדשים התווספו והוקמה מחלקת תקבולים חדשה.
הקמת מחלקת תקבולים וניהולה- ייזום, פיתוח ויישום תהליכי גביית כספים ופיקוח על תפעולה השוטף.כתוצאה מכך, התקבולים עלו מ-10% ל-99% תוך 45 יום.
אחראית על הטעמת מערכתCRM - פיתוח מודלי ניהול כספים ותיקי לקוחות, תפעול ובקרה.
ייזום הכנסת הטבות לעובדים וניהולם השוטף מול מחלקת שכר ועובדי החברה.
ניהול מחלקת שיפוצים (ניהול ישיר ומטריציוני של 5 עובדים ו- 10 צוותי קבלני משנה): ייזום וביצוע בחינה ארגונית. התוצאות: פיתוח, תכנון, יישום ובקרה של מערכת ניהול תקציב תפעולית (כ-M$5) ואסטרטגיית כוח אדם תומכת. הפחתת החריגה בכ-25% ועמידה בתקציבים.
ייזום הקמת מחלקת השכרה וניהולה-ניהול צוות של 5 עובדים. הגדלת הכנסות החברה בכ-35%.
אחראית על זכיה במכרזים ותיאום פרויקט נדל"ן של התחדשות עירונית בכ-M$30.
ניהול מחלקת שירות מוקד טלפוני- ייזום, תכנון, ביצוע ויישום רה-ארגון: ביצוע בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה ושיפורם, הגדרת תיאורי תפקיד, גיוס עובדים וביצוע הדרכות. כתוצאה מכך, חל שיפור בשירות, היקף השימור גדל, מנויים חדשים התווספו והוקמה מחלקת תקבולים חדשה.
הקמת מחלקת תקבולים וניהולה- ייזום, פיתוח ויישום תהליכי גביית כספים ופיקוח על תפעולה השוטף.כתוצאה מכך, התקבולים עלו מ-10% ל-99% תוך 45 יום.
אחראית על הטעמת מערכתCRM - פיתוח מודלי ניהול כספים ותיקי לקוחות, תפעול ובקרה.
ייזום הכנסת הטבות לעובדים וניהולם השוטף מול מחלקת שכר ועובדי החברה.
ניהול מחלקת שיפוצים (ניהול ישיר ומטריציוני של 5 עובדים ו- 10 צוותי קבלני משנה): ייזום וביצוע בחינה ארגונית. התוצאות: פיתוח, תכנון, יישום ובקרה של מערכת ניהול תקציב תפעולית (כ-M$5) ואסטרטגיית כוח אדם תומכת. הפחתת החריגה בכ-25% ועמידה בתקציבים.
ייזום הקמת מחלקת השכרה וניהולה-ניהול צוות של 5 עובדים. הגדלת הכנסות החברה בכ-35%.
אחראית על זכיה במכרזים ותיאום פרויקט נדל"ן של התחדשות עירונית בכ-M$30.
מנהלי פרויקטים בכירים
ניהול פרויקט שיפור נהלים קיימים וכתיבת נהלים חדשים לפונקציות השונות בחברה עבור ההנהלה הבכירה בחברת מליסרון. מתן המלצות לייעול תהליכים ונהלים והצעות לנהלים חדשים.
ביצוע בחינה ארגונית, עבור חברת בית וגג (חברת התחדשות עירונית) שכללה אבחון וניתוח המצב הקיים, מיפוי צרכים, מתן המלצות להנהלה הבכירה בדבר ארגון מחדש של מחלקות ותפקידים, הבניית תהליכים חדשים ושיפור תהליכים ונהלים קיימים.
ניהול פרויקט כתיבת נהלים, תוכניות ותהליכי עבודה באנגלית להקמת מפעל יצרני חדש בתחום הנשק בחו"ל בתחומים: תפ"י, הנדסה,רכש, מחסן חו"ג, אחזקה, מערכות מידע ו - .QA
מתן ייעוץ בפרויקטי תעבורה של משרד התחבורה הבוחן תמרורים חדשים. ביצוע ריאיונות שטח, ניתוח ועיבוד הנתונים ומתן המלצות לחברי הועדה לשם הפחתת פרשנויות ומתן פתרון אפקטיבי להפחתה בתאונות הדרכים בקרב הולכי רגל ונהגים.
ביצוע בקרת פרויקט קרן מנוף של המוסד לביטוח לאומי בדבר הכשרת חקלאים. ניהול מערך מחקר ואיסוף נתונים, ניתוחם והפקת דוחות עם המלצות לחברי ההנהלה לשם שיפור התוכנית ע"י קבלני המשנה והעלאת השפעתה בקרב החקלאים.
מתן ייעוץ לשיפור תהליכים והתייעלות בפרויקט מנכ"ל משרד הבריאות: בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה של שני אשכולות, KPI's ומתן המלצות לשם ייעול התהליכים, הפחתת הבירוקרטיה ומתן שירות מהיר.
ניהול פרויקט רוחבי בנושא הנחות והטבות בביטוחי חסכון טווח ארוך, סיכוני חיים ובריאות. אבחון וניתוח מבנה ארגוני, תפקידים ותהליכים חוצי מחלקות. מתן המלצות להקמת צוות, מיקומו במבנה הארגוני וייעול תהליכים.
הובלת פרויקט מיכון תהליכי הזמנות רכש, קבלת טובין וקליטת חשבוניות בחברת ביטוח מובילה. ייעול תהליכים ומתן המלצות ליישום.
אחראית נהלים בחברה - ריכוז וניהול עדכון נהלי החברה.
ביצוע בחינה ארגונית, עבור חברת בית וגג (חברת התחדשות עירונית) שכללה אבחון וניתוח המצב הקיים, מיפוי צרכים, מתן המלצות להנהלה הבכירה בדבר ארגון מחדש של מחלקות ותפקידים, הבניית תהליכים חדשים ושיפור תהליכים ונהלים קיימים.
ניהול פרויקט כתיבת נהלים, תוכניות ותהליכי עבודה באנגלית להקמת מפעל יצרני חדש בתחום הנשק בחו"ל בתחומים: תפ"י, הנדסה,רכש, מחסן חו"ג, אחזקה, מערכות מידע ו - .QA
מתן ייעוץ בפרויקטי תעבורה של משרד התחבורה הבוחן תמרורים חדשים. ביצוע ריאיונות שטח, ניתוח ועיבוד הנתונים ומתן המלצות לחברי הועדה לשם הפחתת פרשנויות ומתן פתרון אפקטיבי להפחתה בתאונות הדרכים בקרב הולכי רגל ונהגים.
ביצוע בקרת פרויקט קרן מנוף של המוסד לביטוח לאומי בדבר הכשרת חקלאים. ניהול מערך מחקר ואיסוף נתונים, ניתוחם והפקת דוחות עם המלצות לחברי ההנהלה לשם שיפור התוכנית ע"י קבלני המשנה והעלאת השפעתה בקרב החקלאים.
מתן ייעוץ לשיפור תהליכים והתייעלות בפרויקט מנכ"ל משרד הבריאות: בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה של שני אשכולות, KPI's ומתן המלצות לשם ייעול התהליכים, הפחתת הבירוקרטיה ומתן שירות מהיר.
ניהול פרויקט רוחבי בנושא הנחות והטבות בביטוחי חסכון טווח ארוך, סיכוני חיים ובריאות. אבחון וניתוח מבנה ארגוני, תפקידים ותהליכים חוצי מחלקות. מתן המלצות להקמת צוות, מיקומו במבנה הארגוני וייעול תהליכים.
הובלת פרויקט מיכון תהליכי הזמנות רכש, קבלת טובין וקליטת חשבוניות בחברת ביטוח מובילה. ייעול תהליכים ומתן המלצות ליישום.
אחראית נהלים בחברה - ריכוז וניהול עדכון נהלי החברה.
מנהלי תפעול בכירים
תכנון ופיתוח עסקי, בניית יעדי מכירות ותוכניות עבודה עם ה-COO עבור מחלקת מכירות וצוות הפיתוח העסקי המונים 5 אנשים, פיתוח ויישום כלים ודוחות לבקרה, ביצוע הבקרה, עיבוד הנתונים ודיווח להנהלה הבכירה לשם קביעת מדיניות החברה.
ניהול מחלקת שירות מוקד טלפוני- ייזום, תכנון, ביצוע ויישום רה-ארגון: ביצוע בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה
ושיפורם, הגדרת תיאורי תפקיד, גיוס עובדים וביצוע הדרכות. כתוצאה מכך, חל שיפור בשירות, היקף השימור גדל, מנויים חדשים התווספו והוקמה מחלקת תקבולים חדשה.
הקמת מחלקת תקבולים וניהולה- ייזום, פיתוח ויישום תהליכי גביית כספים ופיקוח על תפעולה השוטף.כתוצאה מכך, התקבולים עלו מ-10% ל-99% תוך 45 יום.
אחראית על הטעמת מערכתCRM - פיתוח מודלי ניהול כספים ותיקי לקוחות, תפעול ובקרה.
ייזום הכנסת הטבות לעובדים וניהולם השוטף מול מחלקת שכר ועובדי החברה.
ניהול מחלקת שיפוצים (ניהול ישיר ומטריציוני של 5 עובדים ו- 10 צוותי קבלני משנה): ייזום וביצוע בחינה ארגונית. התוצאות: פיתוח, תכנון, יישום ובקרה של מערכת ניהול תקציב תפעולית (כ-M$5) ואסטרטגיית כוח אדם תומכת. הפחתת החריגה בכ-25% ועמידה בתקציבים.
ייזום הקמת מחלקת השכרה וניהולה-ניהול צוות של 5 עובדים. הגדלת הכנסות החברה בכ-35%.
אחראית על זכיה במכרזים ותיאום פרויקט נדל"ן של התחדשות עירונית בכ-M$30.
ניהול מחלקת שירות מוקד טלפוני- ייזום, תכנון, ביצוע ויישום רה-ארגון: ביצוע בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה
ושיפורם, הגדרת תיאורי תפקיד, גיוס עובדים וביצוע הדרכות. כתוצאה מכך, חל שיפור בשירות, היקף השימור גדל, מנויים חדשים התווספו והוקמה מחלקת תקבולים חדשה.
הקמת מחלקת תקבולים וניהולה- ייזום, פיתוח ויישום תהליכי גביית כספים ופיקוח על תפעולה השוטף.כתוצאה מכך, התקבולים עלו מ-10% ל-99% תוך 45 יום.
אחראית על הטעמת מערכתCRM - פיתוח מודלי ניהול כספים ותיקי לקוחות, תפעול ובקרה.
ייזום הכנסת הטבות לעובדים וניהולם השוטף מול מחלקת שכר ועובדי החברה.
ניהול מחלקת שיפוצים (ניהול ישיר ומטריציוני של 5 עובדים ו- 10 צוותי קבלני משנה): ייזום וביצוע בחינה ארגונית. התוצאות: פיתוח, תכנון, יישום ובקרה של מערכת ניהול תקציב תפעולית (כ-M$5) ואסטרטגיית כוח אדם תומכת. הפחתת החריגה בכ-25% ועמידה בתקציבים.
ייזום הקמת מחלקת השכרה וניהולה-ניהול צוות של 5 עובדים. הגדלת הכנסות החברה בכ-35%.
אחראית על זכיה במכרזים ותיאום פרויקט נדל"ן של התחדשות עירונית בכ-M$30.
כללי, שונות, בכירים
ניהול מחלקת שיפוצים (ניהול ישיר ומטריציוני של 5 עובדים ו- 10 צוותי קבלני משנה): ייזום וביצוע בחינה ארגונית. התוצאות: פיתוח, תכנון, יישום ובקרה של מערכת ניהול תקציב תפעולית (כ-M$5) ואסטרטגיית כוח אדם תומכת. הפחתת החריגה בכ-25% ועמידה בתקציבים.
ייזום הקמת מחלקת השכרה וניהולה-ניהול צוות של 5 עובדים. הגדלת הכנסות החברה בכ-35%.
אחראית על זכיה במכרזים ותיאום פרויקט נדל"ן של התחדשות עירונית בכ-M$30.
תכנון ופיתוח עסקי, בניית יעדי מכירות ותוכניות עבודה עם ה-COO עבור מחלקת מכירות וצוות הפיתוח העסקי המונים 5 אנשים, פיתוח ויישום כלים ודוחות לבקרה, ביצוע הבקרה, עיבוד הנתונים ודיווח להנהלה הבכירה לשם קביעת מדיניות החברה.
ניהול מחלקת שירות מוקד טלפוני- ייזום, תכנון, ביצוע ויישום רה-ארגון: ביצוע בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה
ושיפורם, הגדרת תיאורי תפקיד, גיוס עובדים וביצוע הדרכות. כתוצאה מכך, חל שיפור בשירות, היקף השימור גדל, מנויים חדשים התווספו והוקמה מחלקת תקבולים חדשה.
הקמת מחלקת תקבולים וניהולה- ייזום, פיתוח ויישום תהליכי גביית כספים ופיקוח על תפעולה השוטף.כתוצאה מכך, התקבולים עלו מ-10% ל-99% תוך 45 יום.
אחראית על הטעמת מערכתCRM - פיתוח מודלי ניהול כספים ותיקי לקוחות, תפעול ובקרה.
ייזום הכנסת הטבות לעובדים וניהולם השוטף מול מחלקת שכר ועובדי החברה.
ייזום הקמת מחלקת השכרה וניהולה-ניהול צוות של 5 עובדים. הגדלת הכנסות החברה בכ-35%.
אחראית על זכיה במכרזים ותיאום פרויקט נדל"ן של התחדשות עירונית בכ-M$30.
תכנון ופיתוח עסקי, בניית יעדי מכירות ותוכניות עבודה עם ה-COO עבור מחלקת מכירות וצוות הפיתוח העסקי המונים 5 אנשים, פיתוח ויישום כלים ודוחות לבקרה, ביצוע הבקרה, עיבוד הנתונים ודיווח להנהלה הבכירה לשם קביעת מדיניות החברה.
ניהול מחלקת שירות מוקד טלפוני- ייזום, תכנון, ביצוע ויישום רה-ארגון: ביצוע בחינה, אפיון וניתוח תהליכי עבודה
ושיפורם, הגדרת תיאורי תפקיד, גיוס עובדים וביצוע הדרכות. כתוצאה מכך, חל שיפור בשירות, היקף השימור גדל, מנויים חדשים התווספו והוקמה מחלקת תקבולים חדשה.
הקמת מחלקת תקבולים וניהולה- ייזום, פיתוח ויישום תהליכי גביית כספים ופיקוח על תפעולה השוטף.כתוצאה מכך, התקבולים עלו מ-10% ל-99% תוך 45 יום.
אחראית על הטעמת מערכתCRM - פיתוח מודלי ניהול כספים ותיקי לקוחות, תפעול ובקרה.
ייזום הכנסת הטבות לעובדים וניהולם השוטף מול מחלקת שכר ועובדי החברה.
11 תחומי התמחות

חוות דעת
