איי-קדמא
מושב חיבת ציון, ישראל
חברה
2-5 עובדים
אודותינו
אָי-קָדָמָא היא חברת אינטרנט המאגדת בתוכה אנשי תוכנה, מעצבים, אנשי תוכן ואנשי קידום, שיווק ופרסום באינטרנט. בכך מתקבלת מעטפת המאפשרת בניית אתר אינטרנט משוכלל ומעוצב המכיל תוכן נכון וראוי וכן מקודם טוב ברשת. כל זאת לטובת מילוי מטרתו של האתר עבור בעל העסק- הצגה נכונה, יפה וראויה של העסק, טיפול נכון בלקוחות הפונים ובסופו של דבר הגדלת המכירות והגדלת הרווח.
אנו בונים אתרים מכל הסוגים, קטנים כגדולים. החל באתרי תדמית לעוסק הפרטי ולעסק הקטן, דרך אתרי יישוב וקהילה, אתרי משפחה, אתרי קטלוג, אתרי מסחר מקוון וכלה בפורטלים גדולים ומשוכללים. לחברה מיזמי אינטרנט נוספים, מהם עצמאיים ומהם התומכים בפעילותה.
אנו בונים באנרים, דפי נחיתה ומינסייטים, מספקים שירותי גרפיקה, עיצוב ומיתוג וכן אחסנת אתרים.
אנו עוסקים גם בקידום האתרים שלנו- החל מהבניה הנכונה והמתאימה למנועי החיפוש, המשך בקידום אורגני (SEO) וכן בקידום ממומן בקמפיינים של גוגל ופייסבוק.
אנו אמונים על שירות מהיר, אישי ומהימן. כל פניה מקבלת את מלוא תשומת הלב ומטופלת עד למילויה המלא לשביעות רצון הלקוחות. ראו באתר שלנו www.i-kadama.co.il
אנו בונים אתרים מכל הסוגים, קטנים כגדולים. החל באתרי תדמית לעוסק הפרטי ולעסק הקטן, דרך אתרי יישוב וקהילה, אתרי משפחה, אתרי קטלוג, אתרי מסחר מקוון וכלה בפורטלים גדולים ומשוכללים. לחברה מיזמי אינטרנט נוספים, מהם עצמאיים ומהם התומכים בפעילותה.
אנו בונים באנרים, דפי נחיתה ומינסייטים, מספקים שירותי גרפיקה, עיצוב ומיתוג וכן אחסנת אתרים.
אנו עוסקים גם בקידום האתרים שלנו- החל מהבניה הנכונה והמתאימה למנועי החיפוש, המשך בקידום אורגני (SEO) וכן בקידום ממומן בקמפיינים של גוגל ופייסבוק.
אנו אמונים על שירות מהיר, אישי ומהימן. כל פניה מקבלת את מלוא תשומת הלב ומטופלת עד למילויה המלא לשביעות רצון הלקוחות. ראו באתר שלנו www.i-kadama.co.il
תחומי התמחות
שיווק ומכירות
500 ₪ לשעה
כללי, שונות
פרסום במגזר הערבי
i-Kadama מספקת שירותים טכניים ותמיכה לחברות נוספות בקבוצת קדמא- מהן "שער למגזר" הפועלת במגזר הערבי ולחברת הפרסום "ווסלאת" (Waslat) הקשורה אליה.
החברות מקיימות קמפיינים מלאים במגזר הערבי- תכנון, איפיון, גרפיקה, בניית חומרים אינטרנטיים, רכש מדיה במגזר הערבי ובקרה על ביצוע הקמפיין.
דיגיטל ואינטרנט בערבית
חברות ועסקים רבים- מחברות גדולות ועד בעלי עסקים קטנים מבינים את הצורך בפניה למגזר הערבי, המהווה יותר מ- 20% מהאוכלוסייה ובעל כח קניה ניכר. ציבור זה חי וצורך בשפתו-שלו, כולל בתחום הדיגיטל והאינטרנט.
איי קדמא מטפלת בכל צורך דיגיטלי ואינטרנטי העולה מול המגזר הערבי. אתר בערבית (או התקנת שפה ערבית כשפה נוספת), באנרים לקמפיין בערבית, מיניסייטים בערבית וכל צורך בו השפה הערבית משולבת בפעילות האינטרנטית שלכם. פנו אלינו להתייעצות וניתן לכם את המענה הנכון.
i-Kadama מספקת שירותים טכניים ותמיכה לחברות נוספות בקבוצת קדמא- מהן "שער למגזר" הפועלת במגזר הערבי ולחברת הפרסום "ווסלאת" (Waslat) הקשורה אליה.
החברות מקיימות קמפיינים מלאים במגזר הערבי- תכנון, איפיון, גרפיקה, בניית חומרים אינטרנטיים, רכש מדיה במגזר הערבי ובקרה על ביצוע הקמפיין.
דיגיטל ואינטרנט בערבית
חברות ועסקים רבים- מחברות גדולות ועד בעלי עסקים קטנים מבינים את הצורך בפניה למגזר הערבי, המהווה יותר מ- 20% מהאוכלוסייה ובעל כח קניה ניכר. ציבור זה חי וצורך בשפתו-שלו, כולל בתחום הדיגיטל והאינטרנט.
איי קדמא מטפלת בכל צורך דיגיטלי ואינטרנטי העולה מול המגזר הערבי. אתר בערבית (או התקנת שפה ערבית כשפה נוספת), באנרים לקמפיין בערבית, מיניסייטים בערבית וכל צורך בו השפה הערבית משולבת בפעילות האינטרנטית שלכם. פנו אלינו להתייעצות וניתן לכם את המענה הנכון.
ניהול פרסום ב- AdWords ו- PPC
קידום באינטרנט
מהו "קידום באינטרנט"?
האתר שלכם אופיין, עוצב, נבנה והתמלא תוכן. עד כאן הכל טוב, אלא שאתם רוצים להגיע לקהל הנמצא לרוב בגוגל ובפייסבוק. מטרתכם- להמצא קרוב ככל האפשר לדף הראשון בתוצאות החיפוש של הגולש, לבלוט לעיניו ולגרום לו להכנס לאתר שלכם. לצורך כך נדרשת פעילות קידום, בדיוק כפי שהייתם מסדרים, מקשטים ומפרסמים חנות פיזית שלכם ברחובות העיר.
קידום אורגני (SEO):
כלל הפעילות הנדרשת להצגת האתר שלכם במקום טוב בתוצאות החיפוש.
על מנת להמצא במקום טוב צריך קודם כל לבנות נכון את האתר, באופן שגוגל "אוהב" מתוך מטרה להציג ללקוחותיו אתרים אמיתיים שמוכרים את מה שהם מצהירים עליו. שלב זה נמצא בידי המתכנתים וזו הסיבה לצורך לבנות אתר "רציני" על ידי מתכנת מומחה ומנוסה ולא להתפתות לאתרים מוכנים מסוגים שונים. אלו אולי זולים ברכישה אך מתבררים כיקרים מאד בהמשך הדרך.
בהמשך יש "למפתח" (להכניס מילות מפתח מתאימות), לכתוב נכון ולהציג נכון את התוכן- זאת בידי בעל האתר המנהל את התוכן. ככל ש"תחיו" את האתר, תעדכנו, תרעננו, תתקנו שגיאות- גוגל "יאהב" יותר את האתר ויתן לו עדיפות.
התוכן כולל הסברים ותיאורים שלכם, אך גם מאמרים שתכתבו (או אחרים שיכתבו עבורכם). מאמרים אלו צריכים להכתב נכון ולקלוע למטרות הקידום.
אנו מספקים שירותי כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית, מאמרים מקצועיים ובכלל- תחזוקת תוכן האתר לטובת הקידום האורגני.
מרגישים שהאתר שלכם "צולע"? פנו אלינו לביצוע בדיקה ובחינה של מבנה ותוכן האתר !!
קידום ממומן-
פעילות הקידום האורגני דואגת להעלות את האתר ולקדם אותו בתוצאות החיפוש. עם זאת, יש צורך לדחוף ולהניע את הפעילות עם העלאת אתר חדש לרשת, לפרסם ולקדם בקמפיינים עונתיים, לענות למתחרים ולתת מענה חירום נקודתי לצרכים נוספים.
קידום מסוג כזה נעשה על ידי הקמה וניהול של קמפיין Awords בגוגל, כאשר הקמפיין מגיב למילות מפתח וחיפוש שנקבעות מראש. קמפיין כזה מתנהל בחיפוש של גוגל, ב- יו-טיוב המסונף לו וכן ב"רשת השותפים" של גוגל- אתרים רבים המעלים מודעות טקסט ובאנרים של גוגל.
צריכים לקדם את האתר, המבצע, העונה? המתחרה העלה קמפיין- פנו אלינו לביצוע קמפיין ממומן על ידי מקצוענים בתחום.
מהו "קידום באינטרנט"?
האתר שלכם אופיין, עוצב, נבנה והתמלא תוכן. עד כאן הכל טוב, אלא שאתם רוצים להגיע לקהל הנמצא לרוב בגוגל ובפייסבוק. מטרתכם- להמצא קרוב ככל האפשר לדף הראשון בתוצאות החיפוש של הגולש, לבלוט לעיניו ולגרום לו להכנס לאתר שלכם. לצורך כך נדרשת פעילות קידום, בדיוק כפי שהייתם מסדרים, מקשטים ומפרסמים חנות פיזית שלכם ברחובות העיר.
קידום אורגני (SEO):
כלל הפעילות הנדרשת להצגת האתר שלכם במקום טוב בתוצאות החיפוש.
על מנת להמצא במקום טוב צריך קודם כל לבנות נכון את האתר, באופן שגוגל "אוהב" מתוך מטרה להציג ללקוחותיו אתרים אמיתיים שמוכרים את מה שהם מצהירים עליו. שלב זה נמצא בידי המתכנתים וזו הסיבה לצורך לבנות אתר "רציני" על ידי מתכנת מומחה ומנוסה ולא להתפתות לאתרים מוכנים מסוגים שונים. אלו אולי זולים ברכישה אך מתבררים כיקרים מאד בהמשך הדרך.
בהמשך יש "למפתח" (להכניס מילות מפתח מתאימות), לכתוב נכון ולהציג נכון את התוכן- זאת בידי בעל האתר המנהל את התוכן. ככל ש"תחיו" את האתר, תעדכנו, תרעננו, תתקנו שגיאות- גוגל "יאהב" יותר את האתר ויתן לו עדיפות.
התוכן כולל הסברים ותיאורים שלכם, אך גם מאמרים שתכתבו (או אחרים שיכתבו עבורכם). מאמרים אלו צריכים להכתב נכון ולקלוע למטרות הקידום.
אנו מספקים שירותי כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית, מאמרים מקצועיים ובכלל- תחזוקת תוכן האתר לטובת הקידום האורגני.
מרגישים שהאתר שלכם "צולע"? פנו אלינו לביצוע בדיקה ובחינה של מבנה ותוכן האתר !!
קידום ממומן-
פעילות הקידום האורגני דואגת להעלות את האתר ולקדם אותו בתוצאות החיפוש. עם זאת, יש צורך לדחוף ולהניע את הפעילות עם העלאת אתר חדש לרשת, לפרסם ולקדם בקמפיינים עונתיים, לענות למתחרים ולתת מענה חירום נקודתי לצרכים נוספים.
קידום מסוג כזה נעשה על ידי הקמה וניהול של קמפיין Awords בגוגל, כאשר הקמפיין מגיב למילות מפתח וחיפוש שנקבעות מראש. קמפיין כזה מתנהל בחיפוש של גוגל, ב- יו-טיוב המסונף לו וכן ב"רשת השותפים" של גוגל- אתרים רבים המעלים מודעות טקסט ובאנרים של גוגל.
צריכים לקדם את האתר, המבצע, העונה? המתחרה העלה קמפיין- פנו אלינו לביצוע קמפיין ממומן על ידי מקצוענים בתחום.
מיתוג, תדמית עסקית
אז מהו "מיתוג"?
מיתוג הוא, בפשטות- לעשות מן המוצר והשירות- "מותג".
מותג נמצא בתודעת הלקוח ויש לו ערך מעבר למחירו הנקוב ולהיותו סתם עוד מוצר על המדף. מותג מייצג הבטחה, תקווה, רצון לרכוש סמל מעמד, משהו שראוי להזכר בו ולספר עליו לאחרים. מותג מייצג רצון לחזור ולרכוש את המוצר ולא לשלוח את היד אל עשרה מוצרי מדף מקבילים. מי לא מכיר את מכונית המרצדס, את מכנסי הליוייס ואת הפרה האדומה? את הקשתות המוזהבות של מקדונלדס, את האדום-לבן של קוקה קולה או הסגול-צהוב של סלקום?
כדי להגיע למקום כזה בתודעת הלקוח יש לבנות את המערך של המוצר באופן כולל ומתואם תוך מתן תשומת לב לכל פרט בתהליך הייצור, השיווק והפרסום. המיתוג אינו דורש בהכרח תקציבים כבדים או מיוחדים והוא מתבטא יותר בראייה כוללת של התהליך.
קָדָמָא Branding מבצעת מיתוג למוצרים ושירותים. החברה היא חלק מ - קדמא קבוצת עסקים ונהנית משירות שאר חלקי הקבוצה בתחומי הפרסום, השיווק והאינטרנט.
דרך הפעלת העסקים הנוספים בקבוצה פיתחנו יכולת ונסיון למתג את המוצר והשירות תוך ראייה כוללת ומרוכזת. אנו בוחנים את המצב (מוצר קיים או חדש) ומציעים מיתוג כולל העובר כחוט השני דרך כל תהליך הייצור, הפרסום והשיווק.
מיתוג מלא יכלול בדרך כלל:
הגדרת המוצר, תפקודו ומטרתו.
בחינת קהל יעד קיים ומיועד.
בחינת המתחרים, מעמדם, פריסתם, מיתוגם.
בניית קו גראפי אחיד- לוגו, סלוגן, צבעים, פונטים.
אתר אינטרנט מתאים למוצר- וקידומו (תדמית? קטלוג/חנות? פורטל?)
כתיבה שיווקית.
מיתוג בתוך העסק- שילוט, כרזות, שלטי מדף, עזרים אחרים.
פרסום בערוצים המתאימים.
שיווק בערוצים המתאימים.
יעוץ עסקי וליווי של כל התהליך.
היתרון הבולט שלנו הוא ריכוז הנסיון והעסקים בראש אחד, תחת קורת גג אחת ובכך השגת סינכרון של התהליך שהוא האלמנט החשוב ביותר במיתוג נכון.
מיתוג הוא, בפשטות- לעשות מן המוצר והשירות- "מותג".
מותג נמצא בתודעת הלקוח ויש לו ערך מעבר למחירו הנקוב ולהיותו סתם עוד מוצר על המדף. מותג מייצג הבטחה, תקווה, רצון לרכוש סמל מעמד, משהו שראוי להזכר בו ולספר עליו לאחרים. מותג מייצג רצון לחזור ולרכוש את המוצר ולא לשלוח את היד אל עשרה מוצרי מדף מקבילים. מי לא מכיר את מכונית המרצדס, את מכנסי הליוייס ואת הפרה האדומה? את הקשתות המוזהבות של מקדונלדס, את האדום-לבן של קוקה קולה או הסגול-צהוב של סלקום?
כדי להגיע למקום כזה בתודעת הלקוח יש לבנות את המערך של המוצר באופן כולל ומתואם תוך מתן תשומת לב לכל פרט בתהליך הייצור, השיווק והפרסום. המיתוג אינו דורש בהכרח תקציבים כבדים או מיוחדים והוא מתבטא יותר בראייה כוללת של התהליך.
קָדָמָא Branding מבצעת מיתוג למוצרים ושירותים. החברה היא חלק מ - קדמא קבוצת עסקים ונהנית משירות שאר חלקי הקבוצה בתחומי הפרסום, השיווק והאינטרנט.
דרך הפעלת העסקים הנוספים בקבוצה פיתחנו יכולת ונסיון למתג את המוצר והשירות תוך ראייה כוללת ומרוכזת. אנו בוחנים את המצב (מוצר קיים או חדש) ומציעים מיתוג כולל העובר כחוט השני דרך כל תהליך הייצור, הפרסום והשיווק.
מיתוג מלא יכלול בדרך כלל:
הגדרת המוצר, תפקודו ומטרתו.
בחינת קהל יעד קיים ומיועד.
בחינת המתחרים, מעמדם, פריסתם, מיתוגם.
בניית קו גראפי אחיד- לוגו, סלוגן, צבעים, פונטים.
אתר אינטרנט מתאים למוצר- וקידומו (תדמית? קטלוג/חנות? פורטל?)
כתיבה שיווקית.
מיתוג בתוך העסק- שילוט, כרזות, שלטי מדף, עזרים אחרים.
פרסום בערוצים המתאימים.
שיווק בערוצים המתאימים.
יעוץ עסקי וליווי של כל התהליך.
היתרון הבולט שלנו הוא ריכוז הנסיון והעסקים בראש אחד, תחת קורת גג אחת ובכך השגת סינכרון של התהליך שהוא האלמנט החשוב ביותר במיתוג נכון.
תכנות ופיתוח תוכנה
400 ₪ לשעה
iOS - iPhone, iPad, iPod - פיתוח אפליקציות לאייפון, אייפון
ישנן דרכים רבות לשווק אפליקציות לאייפון ואנדרואיד, לכל אפליקציה אופן השיווק שונה ומותאם לקהל היעד, מטרת האפליקציה והצורך שהיא עונה עליו.
אפליקציות לסלולאר, בשונה מאתרי אינטרנט, מצריכות עיצוב ייחודי, מושך ואטרקטיבי. על העיצוב להכניס כמה שיותר תוכן ואפשרויות לעמוד אחד אך עם זאת להשאיר את העמוד מרווח, מושך ולא מבלבל.
פיתוח אפליקציות מצריך ידע רב ומושך אליו יזמים רבים לתחום בעקבות החזון הכלכלי והאפשרויות הרבות העומדים מאחורי פיתוח אפליקציות לסלולאר. אנו באיי קדמא נלווה אתכם בכל התהליך, החל מהרעיון דרך העיצוב ועד להעלאת האפליקציה לחנות האפליקציות.
אפליקציות לסלולאר, בשונה מאתרי אינטרנט, מצריכות עיצוב ייחודי, מושך ואטרקטיבי. על העיצוב להכניס כמה שיותר תוכן ואפשרויות לעמוד אחד אך עם זאת להשאיר את העמוד מרווח, מושך ולא מבלבל.
פיתוח אפליקציות מצריך ידע רב ומושך אליו יזמים רבים לתחום בעקבות החזון הכלכלי והאפשרויות הרבות העומדים מאחורי פיתוח אפליקציות לסלולאר. אנו באיי קדמא נלווה אתכם בכל התהליך, החל מהרעיון דרך העיצוב ועד להעלאת האפליקציה לחנות האפליקציות.
עיצוב וגרפיקה
300 ₪ לשעה
עיצוב אתרים
עיצוב אתרים
לעיצוב האתר (לוגו, באנרים,דפי נחיתה) חשיבות מכרעת בהענקת חווית גלישה וקניה ללקוח הפוטנציאלי. כאשר חוש הראיה נותן את המשקל העיקרי ואת הרושם הראשוני- מאד חשוב להשקיע בעיצוב נכון שיתן את התוצאה הרצויה.
מעצבים גראפיים מומחים ומנוסים בוחנים את דרישות הלקוח ואת סוג המוצר והשירות, משקללים את כל הנתונים ומציעים ללקוח עיצוב אתר ברמה גבוהה ובהתאמה אישית. העיצוב כולל שימוש בצבעים וטקסטורות מתאימים, סוג וגודל הטקסטים, מבנה הדף ועוד.
עיצוב האתר יכול לשמש כפתיחה של קו גראפי שימשיך אל שאר מוצרי המיתוג הנדרשים- כרטיסי ביקור, מעטפות, פוסטרים ופלאיירים, שלטים ועוד. חשוב לשמור על קו גראפי אחיד על מנת לספק ללקוח שלכם המשכיות ואמינות.
עיצוב לוגו
לוגו (ובעברית תקנית: סָמְלִיל) הוא הפריט הגראפי הראשון שלקוח מבחין ורואה באתר שלכם או בחומרים אחרים- כרטיס ביקור, נייר מכתבים, פוסטרים ומודעות.
הלוגו מייצג את המוצר, השירות, רוח הדברים, הייחודיות ותפקידו כפריט חזותי הוא לעורר אצל הלקוח הזדהות רגשית, אמפתיה ומשיכה למוצר. עליו להיות בעל נראות טובה, זכיר, בנוי בצבעים הנכונים, מבודל מהמתחרים ולהעביר בסופו של דבר את המסר הנכון.
חוש הראיה הוא החוש החשוב ביותר ולקוח שיזכור את הלוגו שלכם יחוש אהדה ורצון לשוב ולקנות.
עיצוב באנרים
צריך באנר לאתר שלך או לקמפיין חיצוני?
אנו מייצרים את כל סוגי הבאנרים, אם לפי קבצי גרפיקה שהלקוח מספק ואם רק על פי רעיון וחומרים. ייצור הבאנר כולל גרפיקה, מלל, משפטים המניעים לפעולה וכל פיצ’ר אחר הנדרש בבאנר.
ניתן לייצר באנר - פלאש בעל מספר שכבות או באנרים סטאטיים.
הבאנרים מעוצבים על ידי גרפיקאים מנוסים ומומחים להעברת המסר הנכון ללקוח.
לעיצוב האתר (לוגו, באנרים,דפי נחיתה) חשיבות מכרעת בהענקת חווית גלישה וקניה ללקוח הפוטנציאלי. כאשר חוש הראיה נותן את המשקל העיקרי ואת הרושם הראשוני- מאד חשוב להשקיע בעיצוב נכון שיתן את התוצאה הרצויה.
מעצבים גראפיים מומחים ומנוסים בוחנים את דרישות הלקוח ואת סוג המוצר והשירות, משקללים את כל הנתונים ומציעים ללקוח עיצוב אתר ברמה גבוהה ובהתאמה אישית. העיצוב כולל שימוש בצבעים וטקסטורות מתאימים, סוג וגודל הטקסטים, מבנה הדף ועוד.
עיצוב האתר יכול לשמש כפתיחה של קו גראפי שימשיך אל שאר מוצרי המיתוג הנדרשים- כרטיסי ביקור, מעטפות, פוסטרים ופלאיירים, שלטים ועוד. חשוב לשמור על קו גראפי אחיד על מנת לספק ללקוח שלכם המשכיות ואמינות.
עיצוב לוגו
לוגו (ובעברית תקנית: סָמְלִיל) הוא הפריט הגראפי הראשון שלקוח מבחין ורואה באתר שלכם או בחומרים אחרים- כרטיס ביקור, נייר מכתבים, פוסטרים ומודעות.
הלוגו מייצג את המוצר, השירות, רוח הדברים, הייחודיות ותפקידו כפריט חזותי הוא לעורר אצל הלקוח הזדהות רגשית, אמפתיה ומשיכה למוצר. עליו להיות בעל נראות טובה, זכיר, בנוי בצבעים הנכונים, מבודל מהמתחרים ולהעביר בסופו של דבר את המסר הנכון.
חוש הראיה הוא החוש החשוב ביותר ולקוח שיזכור את הלוגו שלכם יחוש אהדה ורצון לשוב ולקנות.
עיצוב באנרים
צריך באנר לאתר שלך או לקמפיין חיצוני?
אנו מייצרים את כל סוגי הבאנרים, אם לפי קבצי גרפיקה שהלקוח מספק ואם רק על פי רעיון וחומרים. ייצור הבאנר כולל גרפיקה, מלל, משפטים המניעים לפעולה וכל פיצ’ר אחר הנדרש בבאנר.
ניתן לייצר באנר - פלאש בעל מספר שכבות או באנרים סטאטיים.
הבאנרים מעוצבים על ידי גרפיקאים מנוסים ומומחים להעברת המסר הנכון ללקוח.
בניית אתרים
250 ₪ לשעה
בניית אתרים דינמיים
אתר אינטרנט הוא ה"פנים" של העסק והוא האלמנט הראשון שבו נתקל לקוח פוטנציאלי. האתר חייב להתאים לשירות, למוצר ולעיסוק מבחינת עיצוב, מבנה ותכנים על מנת למלא נכון את מטרתו. על האתר ליצור רושם ראשוני ברור, מדויק, ייחודי וזכיר ואנו עושים זאת באמצעות תהליך עבודה מובנה ומסודר וכמובן בעבודה מקצועית ומדוייקת של כל הנוגעים בדבר.
בניית אתרים היא העיסוק הראשי והמרכזי של החברה. אנו בונים אתרים מכל סוג, היקף וגודל בהתאמה אישית מדוייקת לצרכיו של הלקוח. אתרי מסחר מקוון, פורטלים, אתרי תדמית, אתרים קהילתיים ויישוביים, אתרי משפחה ואתרים ייעודיים לכל צורך אחר.
מהבחינה הטכנית- בניית האתרים מתבצעת על ידי צוות מתכנתים מומחים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המאפשרות פעילות תקינה של האתר והתאמתו המיטבית למנועי החיפוש. אתר שבנוי נכון יתקבל בברכה על ידי גוגל ושאר מנועי החיפוש ובכך יעשה את הצעד הראשון הנכון ברחבי רשת האינטרנט.
בניית אתרים יעודיים
אנו בונים אתרים למטרות מיוחדות, החורגים מהתחומים המוכרים של בניית האתרים. יש לך רעיון אחר, שונה, מדהים, שטרם חשבו עליו? ראית אתר אינטרנט, דף נחיתה, מיניסייט שמצאו חן בעיניך מכל סיבה? צור קשר, נשב על הרעיון וניצור עבורך אתר משוכלל ומותאם ב- 100% לרעיון שלך.
בניית אתרי קטלוג
אתר קטלוג נועד להצגת מוצרים ושירותים, ללא מערכת סליקה. אתרים כאלו משמשים עסקים שאינם מוכרים בעצמם את המוצרים אלא משווקים לחנויות ולסוכנים וכן למי שמסתפק בהצגת המוצרים ואינו מעוניין לעסוק בסליקה, כרטיסי אשראי ושאר הכרוך בתשלום באינטרנט.
בניית אתרי פורטל
אתר פורטל משמש כ"שער" נושאי לתחומים שונים. אתרי החדשות הם פורטלים המציגים תחומי עניין ובהם כותרות של ידיעות וחדשות. באותו אופן קיימים גם אתרים נושאיים- חתונות, יופי, טיולים, רפואה ועוד. לאתרים כאלו מערכות מסועפות של קטגוריות נושאים, מערכות הצגת באנרים ואפליקציות נוספות המוטמעות בהם.
בניית אתרי מסחר
אתרי מסחר מקוון (אתרי חנות, חנות וירטואלית) משמשים למכירת מוצרים באינטרנט. אתר כזה הוא אתר בעל מספר דפי תוכן להסבר על נותן השירות, מיקומו והאג’נדה שלו, תקנון ועוד. בהמשך לכך מוצגות קטגוריות של המוצרים וכן המוצרים עצמם.
בניית אתר תדמית אישי ועסקי
אתר תדמית הוא האתר הבסיסי הנדרש לכל עסק קטן או בינוני. מדובר כאן בעיצוב התואם את הרעיון, עיסוק, המוצר או השירות וכן מספר דפי תוכן שרובם "קלאסיים" כגון- אודותינו, מי אנחנו, החזון, איך להגיע וכן דפים הנוגעים לקטגורית שמפרטות תחומי-משנה בתוך העסק הגדול. לא שכחנו את האפשרות להצגת תמונות וסרטונים.
בניית אתר יישובי
אתר ישובי/קהילתי נבנה עבור יישובים וקהילות הנעזרות בו לצורך שמירת קשר, העברת מידע ומטרות נוספות.
ישנם אתרים של מושבים, קיבוצים, יישובים קטנים אך גם כאלו של עיריות ושל מועצות מקומיות ואזוריות.
אנו יושבים עם בעלי התפקידים הרלוונטיים ומאפיינים אתר שכזה- מידע כללי, מפות, ספרי טלפונים, הסטוריה של המקום, גלריית תמונות, מידע מהנהלת חשבונות ועוד ועוד. ניתן ליצור ממשק טכני קבוע בין תוכנות הנהלת החשבונות לאתר וכך יכול כל חבר להתעדכן במצב חשבונותיו, תשלום מיסי ארנונה, מים וכו’.
אנחנו בונים בשפות HTML5,c#,ASP,ASP.NET ותמיכה במסדי נתונים MYSQL,MSSQL microsoft access
בניית אתרים היא העיסוק הראשי והמרכזי של החברה. אנו בונים אתרים מכל סוג, היקף וגודל בהתאמה אישית מדוייקת לצרכיו של הלקוח. אתרי מסחר מקוון, פורטלים, אתרי תדמית, אתרים קהילתיים ויישוביים, אתרי משפחה ואתרים ייעודיים לכל צורך אחר.
מהבחינה הטכנית- בניית האתרים מתבצעת על ידי צוות מתכנתים מומחים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המאפשרות פעילות תקינה של האתר והתאמתו המיטבית למנועי החיפוש. אתר שבנוי נכון יתקבל בברכה על ידי גוגל ושאר מנועי החיפוש ובכך יעשה את הצעד הראשון הנכון ברחבי רשת האינטרנט.
בניית אתרים יעודיים
אנו בונים אתרים למטרות מיוחדות, החורגים מהתחומים המוכרים של בניית האתרים. יש לך רעיון אחר, שונה, מדהים, שטרם חשבו עליו? ראית אתר אינטרנט, דף נחיתה, מיניסייט שמצאו חן בעיניך מכל סיבה? צור קשר, נשב על הרעיון וניצור עבורך אתר משוכלל ומותאם ב- 100% לרעיון שלך.
בניית אתרי קטלוג
אתר קטלוג נועד להצגת מוצרים ושירותים, ללא מערכת סליקה. אתרים כאלו משמשים עסקים שאינם מוכרים בעצמם את המוצרים אלא משווקים לחנויות ולסוכנים וכן למי שמסתפק בהצגת המוצרים ואינו מעוניין לעסוק בסליקה, כרטיסי אשראי ושאר הכרוך בתשלום באינטרנט.
בניית אתרי פורטל
אתר פורטל משמש כ"שער" נושאי לתחומים שונים. אתרי החדשות הם פורטלים המציגים תחומי עניין ובהם כותרות של ידיעות וחדשות. באותו אופן קיימים גם אתרים נושאיים- חתונות, יופי, טיולים, רפואה ועוד. לאתרים כאלו מערכות מסועפות של קטגוריות נושאים, מערכות הצגת באנרים ואפליקציות נוספות המוטמעות בהם.
בניית אתרי מסחר
אתרי מסחר מקוון (אתרי חנות, חנות וירטואלית) משמשים למכירת מוצרים באינטרנט. אתר כזה הוא אתר בעל מספר דפי תוכן להסבר על נותן השירות, מיקומו והאג’נדה שלו, תקנון ועוד. בהמשך לכך מוצגות קטגוריות של המוצרים וכן המוצרים עצמם.
בניית אתר תדמית אישי ועסקי
אתר תדמית הוא האתר הבסיסי הנדרש לכל עסק קטן או בינוני. מדובר כאן בעיצוב התואם את הרעיון, עיסוק, המוצר או השירות וכן מספר דפי תוכן שרובם "קלאסיים" כגון- אודותינו, מי אנחנו, החזון, איך להגיע וכן דפים הנוגעים לקטגורית שמפרטות תחומי-משנה בתוך העסק הגדול. לא שכחנו את האפשרות להצגת תמונות וסרטונים.
בניית אתר יישובי
אתר ישובי/קהילתי נבנה עבור יישובים וקהילות הנעזרות בו לצורך שמירת קשר, העברת מידע ומטרות נוספות.
ישנם אתרים של מושבים, קיבוצים, יישובים קטנים אך גם כאלו של עיריות ושל מועצות מקומיות ואזוריות.
אנו יושבים עם בעלי התפקידים הרלוונטיים ומאפיינים אתר שכזה- מידע כללי, מפות, ספרי טלפונים, הסטוריה של המקום, גלריית תמונות, מידע מהנהלת חשבונות ועוד ועוד. ניתן ליצור ממשק טכני קבוע בין תוכנות הנהלת החשבונות לאתר וכך יכול כל חבר להתעדכן במצב חשבונותיו, תשלום מיסי ארנונה, מים וכו’.
אנחנו בונים בשפות HTML5,c#,ASP,ASP.NET ותמיכה במסדי נתונים MYSQL,MSSQL microsoft access
בניית אתרים פשוטים, עמודי נחיתה
בניית דפי נחיתה ואתרים סטטיים
דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט עצמאי העומד בפני עצמו מבחינת התכנות והעיצוב ונמצא (מאוחסן) על גבי שרת כלשהו. דף נחיתה מיועד למבצעים חד פעמיים (עונתיים,דחיפת מוצר או שירות,אירועים מיוחדים) ואין לו קשר לאתר האינטרנט של העסק, אם יש כזה.
אתר סטטי הוא דף אתר משוכלל יותר, עם עמוד פתיחה וכפתורי הפנייה לדפי תוכן נוספים.
בדף נחיתה אפשר לשלב קישורים לכתובות חיצוניות, לאתר החברה, למידע נוסף וכן שילוב של שדות להשארת פרטים של לקוח מתעניין. הפרטים (ליד, Lead, מוביל) משודרים לכתובת דוא"ל שהוגדרה מראש ובעל העסק יכול לנהל את הלידים כרצונו. במקרים מסויימים ועל פי צורך אנו מספקים את דף הנחיתה או את המיניסייט עם מערכת לניהול הלידים המתקבלים, יחד עם אפשרויות ניתוח וסטטיסטיקות שונות.
לדף נחיתה ואתרי סטטים אין מערכת ניהול ופעם שנבנו- אין אפשרות לשנות את העיצוב והתוכן, אלא על ידי מתכנת.
אנו בונים דפי נחיתה ואתרים סטטיים, אם לפי עיצוב והגדרות מדוייקות של הלקוח ולחילופין- בניה מא’ עד ת’, כולל העיצוב והתכנים השיווקיים.
דפי הנחיתה ואתרים סטטיים מאוחסנים על גבי שרתים שלנו או מסופקים כקובץ ללקוח, לאחסון אצלו.
דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט עצמאי העומד בפני עצמו מבחינת התכנות והעיצוב ונמצא (מאוחסן) על גבי שרת כלשהו. דף נחיתה מיועד למבצעים חד פעמיים (עונתיים,דחיפת מוצר או שירות,אירועים מיוחדים) ואין לו קשר לאתר האינטרנט של העסק, אם יש כזה.
אתר סטטי הוא דף אתר משוכלל יותר, עם עמוד פתיחה וכפתורי הפנייה לדפי תוכן נוספים.
בדף נחיתה אפשר לשלב קישורים לכתובות חיצוניות, לאתר החברה, למידע נוסף וכן שילוב של שדות להשארת פרטים של לקוח מתעניין. הפרטים (ליד, Lead, מוביל) משודרים לכתובת דוא"ל שהוגדרה מראש ובעל העסק יכול לנהל את הלידים כרצונו. במקרים מסויימים ועל פי צורך אנו מספקים את דף הנחיתה או את המיניסייט עם מערכת לניהול הלידים המתקבלים, יחד עם אפשרויות ניתוח וסטטיסטיקות שונות.
לדף נחיתה ואתרי סטטים אין מערכת ניהול ופעם שנבנו- אין אפשרות לשנות את העיצוב והתוכן, אלא על ידי מתכנת.
אנו בונים דפי נחיתה ואתרים סטטיים, אם לפי עיצוב והגדרות מדוייקות של הלקוח ולחילופין- בניה מא’ עד ת’, כולל העיצוב והתכנים השיווקיים.
דפי הנחיתה ואתרים סטטיים מאוחסנים על גבי שרתים שלנו או מסופקים כקובץ ללקוח, לאחסון אצלו.
אירוח אתרים, שרתים
אחסון אחזקה ותמיכה לאתרים
אנו מאחסנים את האתרים שלנו על שרתי ענן משוכללים ומאובטחים, בישראל. השרתים מוגנים בפני פריצות ותקיפות. אנו מציעים שירותי אחסנה ואחזקה גם ללקוחות בעלי אתרים עצמאיים המחפשים חבילת אחסנה ותחזוקה טובה, אמינה וחסכונית.
אחסנת אתרים:
אחסנת האתרים בשרתי החברה, תעבורה לאתרי תדמית ללא הגבלת שטח ונפח גלישה. אתרים גדולים יקבלו הצעת מחיר לאחר בחינת היקף פעילותם.
אחזקת אתרים:
אבטחה עדכנית ומשוכללת של השרתים והאתר, מערכת ניטור והתראה 24/7 נגד נפילות, פריצות ותקיפות אפשריות, גיבוי דו-יומי של תכני האתר.
אנו מאחסנים את האתרים שלנו על שרתי ענן משוכללים ומאובטחים, בישראל. השרתים מוגנים בפני פריצות ותקיפות. אנו מציעים שירותי אחסנה ואחזקה גם ללקוחות בעלי אתרים עצמאיים המחפשים חבילת אחסנה ותחזוקה טובה, אמינה וחסכונית.
אחסנת אתרים:
אחסנת האתרים בשרתי החברה, תעבורה לאתרי תדמית ללא הגבלת שטח ונפח גלישה. אתרים גדולים יקבלו הצעת מחיר לאחר בחינת היקף פעילותם.
אחזקת אתרים:
אבטחה עדכנית ומשוכללת של השרתים והאתר, מערכת ניטור והתראה 24/7 נגד נפילות, פריצות ותקיפות אפשריות, גיבוי דו-יומי של תכני האתר.
בניית אתרים רספונסיביים, פיתוח רספונסיבי
פיתוח רספונסיבי, בניית אתרים רספונסיביים
הטלפונים החכמים חוללו מהפכה בעולם האינטרנט כאשר למעשה הניחו מחשב ביד או בכיס של הגולשים, שנמצא איתם בכל מקום וזמן. רוב השימוש במחשבים ומנועי חיפוש נעשה כיום מסמארטפונים והפער לטובתם רק הולך וגדל. מקובל כיום לחשוב כי יותר משליש השימוש הפרטי באינטרנט מתבצע כיום בסמארטפונים. גלישה, צריכת תכנים, מוצרים ושירותים מתבצעת בכף ידו של הגולש בכל מקום בו הוא נמצא.
לסמארטפונים ולטאבלטים יש תכונות שמאפשרות גלישה וניווט יותר נוחים באתרי האינטרנט- כמו "גלגלים" לבחירת אופציות, חיצים מחליקים וזזים, GPS מובנה ושירותי מיקום, כפתורים להתקשרות ולשליחת דוא"ל, שיתופי תמונות וקבצים, תשלומים ועוד פיתוחים רבים וחדשים.
בשל פיתוחים אלו יוצא שאתר "רגיל" המוצג בסמארטפון נראה מיושן וקשה לתפעול באופן שאף מביא לנטישת האתר והעדפת אתרים מתחרים. הצפי הוא שהדורות הבאים לא יכנסו כלל לאתר שאינו סלולרי.
גולש בסמארטפון יכול להכנס לאתר "רגיל" ולנווט בו כאילו ישב מול האתר בביתו, במחשב שולחני. אך מחקרים מראים כי גולשים בסמארטפון מעדיפים את האתר הסלולרי ("אתר מובייל") כאשר מוצגת בפניהם האפשרות ("גלוש באתר מותאם/עבור לאתר סלולרי/השאר באתר הרגיל") וגרוע מכך- יש נטיה לנטוש ולא לבצע פעולות וקניות באתר שאינו מותאם.
מגמה זו הולכת וגוברת גם בין הגולשים ה"רגילים" ובאופן מוחלט וגורף אצל הדור הצעיר שנולד כבר עם הסמארטפון ביד.
אנו בונים דפי נחיתה ואתרים סלולריים, אם מ-אפס ואם על בסיס מבנה ועיצוב האתר הרגיל שלכם. האתר משתכלל ומתאים את העסק להצגה סלולרית המשפרת את חווית הגלישה, הניווט והנגישות, השיתופים וכמובן- את זיקת הלקוח ונכונותו לפנות אליכם. אתר סלולרי הוא העתיד- אל תשארו מאחור !!!
דוגמה- אתר סלולרי של "קדמא גליל- סיפורי השמן והזית" בטכנולוגית HTML5. (הגרסה הסלולרית מוצגת אוטומטית בסמארטפונים ובטאבלטים)
הטלפונים החכמים חוללו מהפכה בעולם האינטרנט כאשר למעשה הניחו מחשב ביד או בכיס של הגולשים, שנמצא איתם בכל מקום וזמן. רוב השימוש במחשבים ומנועי חיפוש נעשה כיום מסמארטפונים והפער לטובתם רק הולך וגדל. מקובל כיום לחשוב כי יותר משליש השימוש הפרטי באינטרנט מתבצע כיום בסמארטפונים. גלישה, צריכת תכנים, מוצרים ושירותים מתבצעת בכף ידו של הגולש בכל מקום בו הוא נמצא.
לסמארטפונים ולטאבלטים יש תכונות שמאפשרות גלישה וניווט יותר נוחים באתרי האינטרנט- כמו "גלגלים" לבחירת אופציות, חיצים מחליקים וזזים, GPS מובנה ושירותי מיקום, כפתורים להתקשרות ולשליחת דוא"ל, שיתופי תמונות וקבצים, תשלומים ועוד פיתוחים רבים וחדשים.
בשל פיתוחים אלו יוצא שאתר "רגיל" המוצג בסמארטפון נראה מיושן וקשה לתפעול באופן שאף מביא לנטישת האתר והעדפת אתרים מתחרים. הצפי הוא שהדורות הבאים לא יכנסו כלל לאתר שאינו סלולרי.
גולש בסמארטפון יכול להכנס לאתר "רגיל" ולנווט בו כאילו ישב מול האתר בביתו, במחשב שולחני. אך מחקרים מראים כי גולשים בסמארטפון מעדיפים את האתר הסלולרי ("אתר מובייל") כאשר מוצגת בפניהם האפשרות ("גלוש באתר מותאם/עבור לאתר סלולרי/השאר באתר הרגיל") וגרוע מכך- יש נטיה לנטוש ולא לבצע פעולות וקניות באתר שאינו מותאם.
מגמה זו הולכת וגוברת גם בין הגולשים ה"רגילים" ובאופן מוחלט וגורף אצל הדור הצעיר שנולד כבר עם הסמארטפון ביד.
אנו בונים דפי נחיתה ואתרים סלולריים, אם מ-אפס ואם על בסיס מבנה ועיצוב האתר הרגיל שלכם. האתר משתכלל ומתאים את העסק להצגה סלולרית המשפרת את חווית הגלישה, הניווט והנגישות, השיתופים וכמובן- את זיקת הלקוח ונכונותו לפנות אליכם. אתר סלולרי הוא העתיד- אל תשארו מאחור !!!
דוגמה- אתר סלולרי של "קדמא גליל- סיפורי השמן והזית" בטכנולוגית HTML5. (הגרסה הסלולרית מוצגת אוטומטית בסמארטפונים ובטאבלטים)
בניית אתרים לסלולאר, התאמת אתרים לסלולר
נסיון רב בבניית אתרים ישירות לסלולאר או התאמת אתרים קיימים. כיום אנו כוללים את אספקת אתר מותאם מובייל בתוך עסקת בניית כל אתר.
קישורים
10 תחומי התמחות

300 ₪
לשעה
עיצוב וגרפיקה
אנשים דומים ל- איי-קדמא

WildWeb
ניהול דיגיטל באאוטסורסינג, בניית אתרים ויעוץ אסטרטגי דיגיטלי
נטע אופטובסקי
מעצבת UX/UI | מתמחה בבניית אתרי וורדפרס | low-code
חוות דעת
