
Noma
I help your brand expand Globally
London, בריטניה
פרילנסר
אודותינו
As a Director of Global Business Development E-commerce Division at Run Global Ltd.
My challenge & Success was guiding companies from their local markets to become large players in the international markets. I am passionate about business development & Marketing in the Global space.
I have 15+ years’ experience in Global Sales, Business Development, Marketing & sustainable growth planning, and 10+ years’ experience in Sourcing, structuring and closing vital brand partnerships and strategic deals to meet key growth initiatives.
Skills:
• Strong sales & presentation skills.
• Closing strategic deals with Global Vendors and e commerce retail brands for large e commerce online web sites.
• Proven ability to influence lead key business stakeholders, Distributors, Strategic Group and Key Accounts.
• Management of pipeline and revenue projections.
• Development of yearly, quarterly regional e-retail strategy by market by brand, by key account universe that includes KPI performance.
• Identifying commercial priorities by market and work with MMs to drive focus brands / programs through e-retail to drive profitable sales.
• Strong analytical skill set & highly data driven with the commercial outlook to turn data into actual sales.
Highly motivated, energetic and self-driven person with out of the box thinking and a Creative mind set.
My challenge & Success was guiding companies from their local markets to become large players in the international markets. I am passionate about business development & Marketing in the Global space.
I have 15+ years’ experience in Global Sales, Business Development, Marketing & sustainable growth planning, and 10+ years’ experience in Sourcing, structuring and closing vital brand partnerships and strategic deals to meet key growth initiatives.
Skills:
• Strong sales & presentation skills.
• Closing strategic deals with Global Vendors and e commerce retail brands for large e commerce online web sites.
• Proven ability to influence lead key business stakeholders, Distributors, Strategic Group and Key Accounts.
• Management of pipeline and revenue projections.
• Development of yearly, quarterly regional e-retail strategy by market by brand, by key account universe that includes KPI performance.
• Identifying commercial priorities by market and work with MMs to drive focus brands / programs through e-retail to drive profitable sales.
• Strong analytical skill set & highly data driven with the commercial outlook to turn data into actual sales.
Highly motivated, energetic and self-driven person with out of the box thinking and a Creative mind set.
שפות
אנגלית
שפת אם
עברית
שפת אם
תחומי התמחות
בכירים
250 ₪ לשעה
סמנכ"ל שיווק
15 שנות נסיון בשיווק ופיתוח עיסקי בינלאומי, בתכנון אסטרטגיה שיווקית לפרויקטים אשר קהל היעד שלהם הינו מחוץ לישראל, בהקמת רשתות מפיצים ושותפים בפריסה גלובאלית, ובניהול מו"מ וחתימת הסכמים עם חברות עולמיות מובילות, טכנולוגיות וקמעונאיות.
ניהול חוזים ומו"מ מול החברות : General Electric, Bosch, Siemens, ,
Vodafone, T-mobile, Doutche Post DHL
ניסיון גם בבניית תוכנית שיווק ומכירות דו שנתית לשווקים בינלאומיים תוך חדירה בהדרגה לשווקי האירופאי, האמריקאי והאסייתי.
תכנון והשתתפות בערוכות מקצועיות , קביעת פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומעקב אחר לידים. העברת מצגות עיסקיות באנגלית שוטפת בכנסים בינלאומיים.
ניסיון בניהול פרויקטים מרובים בו זמנית. יכולת לחשוב אסטרטגית ברמה גלובאלית. כישורי תקשורת חזקים בכתב ובעל פה ויכולת לעבוד בגמישות על פני אזורי זמן שונים.
נסיון מערכות פרסום וניהול:
WordPress, Magneto, Drupal, Joomla, Google Analytics, Google Adwords, Sales Force, Zoho, Infusion, Elementor, Facebook, Twitter, LinkedIn, MailChimp,,Outbrain, Taboola.
שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – שפת אם (אזרחות ישראלית ובריטית)
ניהול חוזים ומו"מ מול החברות : General Electric, Bosch, Siemens, ,
Vodafone, T-mobile, Doutche Post DHL
ניסיון גם בבניית תוכנית שיווק ומכירות דו שנתית לשווקים בינלאומיים תוך חדירה בהדרגה לשווקי האירופאי, האמריקאי והאסייתי.
תכנון והשתתפות בערוכות מקצועיות , קביעת פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומעקב אחר לידים. העברת מצגות עיסקיות באנגלית שוטפת בכנסים בינלאומיים.
ניסיון בניהול פרויקטים מרובים בו זמנית. יכולת לחשוב אסטרטגית ברמה גלובאלית. כישורי תקשורת חזקים בכתב ובעל פה ויכולת לעבוד בגמישות על פני אזורי זמן שונים.
נסיון מערכות פרסום וניהול:
WordPress, Magneto, Drupal, Joomla, Google Analytics, Google Adwords, Sales Force, Zoho, Infusion, Elementor, Facebook, Twitter, LinkedIn, MailChimp,,Outbrain, Taboola.
שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – שפת אם (אזרחות ישראלית ובריטית)
מנהלי פיתוח עסקי בכירים
15 שנות נסיון בשיווק ופיתוח עיסקי בינלאומי, בתכנון אסטרטגיה שיווקית לפרויקטים אשר קהל היעד שלהם הינו מחוץ לישראל, בהקמת רשתות מפיצים ושותפים בפריסה גלובאלית, ובניהול מו"מ וחתימת הסכמים עם חברות עולמיות מובילות, טכנולוגיות וקמעונאיות.
ניהול חוזים ומו"מ מול החברות : General Electric, Bosch, Siemens, ,
Vodafone, T-mobile, Doutche Post DHL
ניסיון גם בבניית תוכנית שיווק ומכירות דו שנתית לשווקים בינלאומיים תוך חדירה בהדרגה לשווקי האירופאי, האמריקאי והאסייתי.
תכנון והשתתפות בערוכות מקצועיות , קביעת פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומעקב אחר לידים. העברת מצגות עיסקיות באנגלית שוטפת בכנסים בינלאומיים.
ניסיון בניהול פרויקטים מרובים בו זמנית. יכולת לחשוב אסטרטגית ברמה גלובאלית. כישורי תקשורת חזקים בכתב ובעל פה ויכולת לעבוד בגמישות על פני אזורי זמן שונים.
נסיון מערכות פרסום וניהול:
WordPress, Magneto, Drupal, Joomla, Google Analytics, Google Adwords, Sales Force, Zoho, Infusion, Elementor, Facebook, Twitter, LinkedIn, MailChimp,,Outbrain, Taboola.
שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – שפת אם (אזרחות ישראלית ובריטית)
ניהול חוזים ומו"מ מול החברות : General Electric, Bosch, Siemens, ,
Vodafone, T-mobile, Doutche Post DHL
ניסיון גם בבניית תוכנית שיווק ומכירות דו שנתית לשווקים בינלאומיים תוך חדירה בהדרגה לשווקי האירופאי, האמריקאי והאסייתי.
תכנון והשתתפות בערוכות מקצועיות , קביעת פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומעקב אחר לידים. העברת מצגות עיסקיות באנגלית שוטפת בכנסים בינלאומיים.
ניסיון בניהול פרויקטים מרובים בו זמנית. יכולת לחשוב אסטרטגית ברמה גלובאלית. כישורי תקשורת חזקים בכתב ובעל פה ויכולת לעבוד בגמישות על פני אזורי זמן שונים.
נסיון מערכות פרסום וניהול:
WordPress, Magneto, Drupal, Joomla, Google Analytics, Google Adwords, Sales Force, Zoho, Infusion, Elementor, Facebook, Twitter, LinkedIn, MailChimp,,Outbrain, Taboola.
שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – שפת אם (אזרחות ישראלית ובריטית)
מנהלי שיווק בכירים
15 שנות נסיון בשיווק ופיתוח עיסקי בינלאומי, בתכנון אסטרטגיה שיווקית לפרויקטים אשר קהל היעד שלהם הינו מחוץ לישראל, בהקמת רשתות מפיצים ושותפים בפריסה גלובאלית, ובניהול מו"מ וחתימת הסכמים עם חברות עולמיות מובילות, טכנולוגיות וקמעונאיות.
ניהול חוזים ומו"מ מול החברות : General Electric, Bosch, Siemens, ,
Vodafone, T-mobile, Doutche Post DHL
ניסיון גם בבניית תוכנית שיווק ומכירות דו שנתית לשווקים בינלאומיים תוך חדירה בהדרגה לשווקי האירופאי, האמריקאי והאסייתי.
תכנון והשתתפות בערוכות מקצועיות , קביעת פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומעקב אחר לידים. העברת מצגות עיסקיות באנגלית שוטפת בכנסים בינלאומיים.
ניסיון בניהול פרויקטים מרובים בו זמנית. יכולת לחשוב אסטרטגית ברמה גלובאלית. כישורי תקשורת חזקים בכתב ובעל פה ויכולת לעבוד בגמישות על פני אזורי זמן שונים.
נסיון מערכות פרסום וניהול:
WordPress, Magneto, Drupal, Joomla, Google Analytics, Google Adwords, Sales Force, Zoho, Infusion, Elementor, Facebook, Twitter, LinkedIn, MailChimp,,Outbrain, Taboola.
שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – שפת אם (אזרחות ישראלית ובריטית)
ניהול חוזים ומו"מ מול החברות : General Electric, Bosch, Siemens, ,
Vodafone, T-mobile, Doutche Post DHL
ניסיון גם בבניית תוכנית שיווק ומכירות דו שנתית לשווקים בינלאומיים תוך חדירה בהדרגה לשווקי האירופאי, האמריקאי והאסייתי.
תכנון והשתתפות בערוכות מקצועיות , קביעת פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומעקב אחר לידים. העברת מצגות עיסקיות באנגלית שוטפת בכנסים בינלאומיים.
ניסיון בניהול פרויקטים מרובים בו זמנית. יכולת לחשוב אסטרטגית ברמה גלובאלית. כישורי תקשורת חזקים בכתב ובעל פה ויכולת לעבוד בגמישות על פני אזורי זמן שונים.
נסיון מערכות פרסום וניהול:
WordPress, Magneto, Drupal, Joomla, Google Analytics, Google Adwords, Sales Force, Zoho, Infusion, Elementor, Facebook, Twitter, LinkedIn, MailChimp,,Outbrain, Taboola.
שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – שפת אם (אזרחות ישראלית ובריטית)
שיווק ומכירות
250 ₪ לשעה
אסטרטגיה שיווקית
15 שנות נסיון בשיווק ופיתוח עיסקי בינלאומי, בתכנון אסטרטגיה שיווקית לפרויקטים אשר קהל היעד שלהם הינו מחוץ לישראל, בהקמת רשתות מפיצים ושותפים בפריסה גלובאלית, ובניהול מו"מ וחתימת הסכמים עם חברות עולמיות מובילות, טכנולוגיות וקמעונאיות.
ניהול חוזים ומו"מ מול החברות : General Electric, Bosch, Siemens,
Vodafone, T-mobile, Doutche Post DHL
ניסיון גם בבניית תוכנית שיווק ומכירות דו שנתית לשווקים בינלאומיים תוך חדירה בהדרגה לשווקי האירופאי, האמריקאי והאסייתי.
תכנון והשתתפות בערוכות מקצועיות , קביעת פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומעקב אחר לידים. העברת מצגות עיסקיות באנגלית שוטפת בכנסים בינלאומיים.
ניסיון בניהול פרויקטים מרובים בו זמנית. יכולת לחשוב אסטרטגית ברמה גלובאלית. כישורי תקשורת חזקים בכתב ובעל פה ויכולת לעבוד בגמישות על פני אזורי זמן שונים.
נסיון מערכות פרסום וניהול:
WordPress, Magneto, Drupal, Joomla, Google Analytics, Google Adwords, Sales Force, Zoho, Infusion, Elementor, Facebook, Twitter, LinkedIn, MailChimp,,Outbrain, Taboola.
שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – שפת אם (אזרחות ישראלית ובריטית)
ניהול חוזים ומו"מ מול החברות : General Electric, Bosch, Siemens,
Vodafone, T-mobile, Doutche Post DHL
ניסיון גם בבניית תוכנית שיווק ומכירות דו שנתית לשווקים בינלאומיים תוך חדירה בהדרגה לשווקי האירופאי, האמריקאי והאסייתי.
תכנון והשתתפות בערוכות מקצועיות , קביעת פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומעקב אחר לידים. העברת מצגות עיסקיות באנגלית שוטפת בכנסים בינלאומיים.
ניסיון בניהול פרויקטים מרובים בו זמנית. יכולת לחשוב אסטרטגית ברמה גלובאלית. כישורי תקשורת חזקים בכתב ובעל פה ויכולת לעבוד בגמישות על פני אזורי זמן שונים.
נסיון מערכות פרסום וניהול:
WordPress, Magneto, Drupal, Joomla, Google Analytics, Google Adwords, Sales Force, Zoho, Infusion, Elementor, Facebook, Twitter, LinkedIn, MailChimp,,Outbrain, Taboola.
שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – שפת אם (אזרחות ישראלית ובריטית)
שיווק תוכן - אאוטבריין, טבולה
אחד הדרכים המביאות לידים איכותיים ביותר הם פרסום תוכן ושימוש במערכות של אאוטבריין וטבולה. ברשותי נסיון רב בשימוש במערכות אלה ובהשגת לידים איכותיים באמצעותן.
נסיון תעסוקתי
2014
-
דצמבר 2017
Director of Global Business Development E-commerce Division
Run Global- • Creating a visual brand experience that reflects the brand and increases traffic and
- • Conversion with proven ROI.
- • Implementation of a strategic digital brand marketing program with focus on growth in revenue across all channels.
- • Responsibility for all key marketing channels including: ATL, BTL, CRM database, SEO, paid search, affiliate marketing, email marketing, comparison shopping engines, and data feeds,
- • Managing all media campaigns, A/B testing, Google Ad Words, content advertising, social marketing and mobile marketing.
- • Collaborating with cross-functional partners to manage all aspects of the business including business planning, content strategy and development, promotional campaigns, website design, customer service, web analytics and web technologies.
- • Collaborate with internal teams (business development team, legal team, creative team, studio, merchandising department, and copywriters) to develop and test new strategies of numerous new projects
- • Management of E commerce sites including affiliates, Publishers, Media Buying, UX, UI teams, worked with following CMS systems, Joomla, WordPress, and Magneto.
- • Managed PPC, SEO, social Media and Content teams.
2012
-
2014
VP Marketing and Business Development EMEA (B2B E commerce)
Run Global- • Working with large retailers defining their business strategy and maximizing sales and profitability via reviews and in-depth analysis of stores/e-commerce. Creating a visual brand experience that reflects the brand and increases traffic and conversion.
- • Implementation of a strategic, integrated international digital brand marketing program with focus on growth in revenue and ROI across all channels
- • Delivering high level of interaction and engagement online, increasing transactions and profit for the business, regularly analyzing campaign performance across all digital channels. Responsibility for the growth and optimization of all key marketing channels including: customer database, SEO, paid search, affiliate marketing, email marketing, comparison shopping engines, data feeds, social media & external partnerships.
- • Collaborating with cross-functional partners to manage all aspects of the E-Commerce business including, business planning, content strategy and development, promotional campaigns, website design, customer service, web analytics and web technologies.
- • Plan and executing all acquisition and retention activities as well as content strategy.
- • Collaborate with internal teams (business development team, legal team, creative team, studio, merchandising department, and copywriters) to develop new capabilities and to test new strategies in order to ensure the successful implementation of numerous projects internationally, including managing and developing a marketing team.
2007
-
2012
VP Sales & Marketing
Servision- • Planning Digital Strategy Marketing plan focusing on increasing pipeline and acquiring new customers
- • Managing company’s global sales teams in Europe, USA and South America.
- • B2B marketing management to SMBs and enterprises, lead generation optimizing campaigns performance across digital channels: SEO, paid search, affiliate & email marketing, social media, YouTube, etc.
- • Content marketing, Digital PR and Web sites management. Working with web CMS systems
- • Personally closing sales agreements with world’s largest Telecommunication and Security companies. (GE, SIEMENS, Vodafone, BT, Telcell, AT&T, etc.)
- • Identify market opportunities by understanding target segments, Square value propositions, unmet needs and competitions
- • Presenting at international trade shows, presenting Marketing presentations at global events.
2005
-
2007
International Marketing Manager
Africa Israel Group- • Sales of the luxury real estate residential complexes built by the company.
- • Building and presenting investment presentations in front of potential investors.
- • Branding new real estate projects from scratch.
- • Designing and copy writing marketing newsletters on a quarterly basis.
- • Initiating and managing third party partnerships with Credit card companies, Banks, accountancy companies, Law companies and Media agents.
- • Organizing booth, pre/post show activity management at international fairs.
- • Building new websites for each new project producing brochures and videos etc.
- • Planning online campaigns including; PPC, AdWords, Email Marketing, social Marketing, Content Marketing, YouTube, CRM Management etc.
- This position included traveling to many countries for presentations, exhibitions and business meetings.
- http://www.afigroup-global.com/
2003
-
2005
VP Marketing B2B SAAS Devision
Top Media Security- • Working with wide partnerships at a national and international level.
- • Managing Media Buying, Affiliation Management and building vendors list.
- • Managing Marcum, Customer Service and sales team.
- • Managing all media campaigns ATL, BTL, and Online.
- • Monitoring weekly sales VS budget and plan to implement actions when needed.
- • Regularly monitoring business procedures in order to achieve optimal E-Commerce sales.
תארים אקדמיים
B.A
London Business Schoolפעילות התנדבותית
2015
-
היום
Director of Fundraising
Notnim kohach- Fundraising' PR and Marketing Activity.
5 תחומי התמחות

חוות דעת
