קורין רפאלה

קורין רפאלה

מה דעתך על זמן פנוי למשימות פוקוס ומיקוד בעסק ולהשאיר לי את כאב הראש?

פ"ת, ישראל
פרילנסר
  צור קשר

אודותינו

שמי קורין, ואשמח לפנות לכם זמן למשימות מהן תוכלו להתפקס ולהתמקד בעסק שלכם או סתם לבלות יותר זמן עם המשפחה והחברים.
למה דווקא אני? כי מעבר לתכונות ומיומנויות שלי, הניסיון רב השנים שרכשתי, תחושת ה"אני בידיים טובות" היא בהחלט
תכונה המאפיינת אותי.

שפות

צרפתית
שפת אם
עברית
שליטה קרובה לשפת אם
אנגלית
שליטה טובה

תחומי התמחות

פיננסים

80 ₪ לשעה
הנהלת חשבונות, מנהלי חשבונות
מנהלת חשבונות סוג 1-2 בחברה ספרינט מחשבים במשך 6 שנים. פקודות יומן, התאמות בנקים, כ"א ועוד. הוצאת חשבוניות, קבלות, דוחות גביה, העברת החומר לרו"ח חיצוני.
תוכנות: חשבשבת, אופיס.

אדמיניסטרציה

80 ₪ לשעה
מזכירות
ניהול יומנים ותיאום פגישות, הכנת חומרים וסיכומי ישיבות, הכנת חדרי ישיבות, קבלת אורחים - הזמנת מלון, הסעה ודאגה להכרת הארץ (במידה והאורח מחו"ל), אירועים חברתיים לעובדי החברה, ליווי סוכני המכירות בכל צרכיהם המקצועיים, הכנת דוחות וניתוח נתוני מכירה, התנהלות מול כל ספקי החברה.
מזכירות בכירה
ניהול אדמיניסטרציה: ניהול ובקרה לפקידת החברה ולפקידת גבייה, הכנת חומרים לישיבות, סיכומי ישיבות, בקרה על משימות ולוח זמנים, תיעדוף משימות, ניהול יומנים,
מזכירות למנכ"ל
ניהול שוטף של המשרד: ניהול יומנים ותיאום פגישות למנכ"ל וסמנכ"ל סחר, הכנת חומרים וסיכומי ישיבות, הכנת חדרי ישיבות, קבלת אורחים - הזמנת מלון, הסעה ודאגה להכרת הארץ (במידה והאורח מחו"ל), אירועים חברתיים לעובדי החברה, ליווי סוכני המכירות בכל צרכיהם המקצועיים, הכנת דוחות וניתוח נתוני מכירה, התנהלות מול כל ספקי החברה.
עזרה אדמיניסטרטיבית
מזכירה במשך כמעט 7 שנים. תיאום פגישות למנכ"ל וסמנכ"ל, הצעות מחיר, אירוח אורחים מחו"ל ומהארץ, מעקב אחרי מיילים ומשימות עד לביצוען, ניהול משימות אישיות.
תוכנות: אופיס, חשבשבת דוס ו-ווינדוס, אאוטלוק.
מזכירה אישית
ניהול יומנים ותיאום פגישות למנכ"ל וסמנכ"ל סחר, הכנת חומרים וסיכומי ישיבות, הכנת חדרי
ישיבות, קבלת אורחים - הזמנת מלון, הסעה ודאגה להכרת הארץ (במידה והאורח מחו"ל), אירועים חברתיים לעובדי
החברה, ליווי סוכני המכירות בכל צרכיהם המקצועיים, הכנת דוחות וניתוח נתוני מכירה, התנהלות מול כל ספקי החברה.

שיווק ומכירות

80 ₪ לשעה
שיווק במייל
הכנה ושליחה של דיוור כמו ניוזלטר שבועי, העלאת תמונות, כתיבת תוכן והעלאת מאמרים.

כתיבה ועריכה

80 ₪ לשעה
כתיבה שיווקית
כתיבת תוכן שיווקי למוצרים אשר נמכרו באתר של מגבות ערד, בדגש על קידום SEO.
כתיבת תוכן לקטגוריות באתר הסחר.
כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט
כתיבת תוכן שיווקי למוצרים אשר נמכרו באתר של מגבות ערד, בדגש על קידום SEO.
כתיבת תוכן לקטגוריות באתר הסחר.

טכנולוגיה

80 ₪ לשעה
Priority, פריוריטי
הקלדת הזמנות, הפקת חשבוניות מס ועסקה, הפקת דוחות מכר ומלאי.

עיצוב וגרפיקה

200 ₪ לשעה
עיצוב דפי נחיתה
כחלק מעבודתי במגבות ערד, עיצבתי דפי נחיתה מתוך תבניות מוכנות. שתילת תמונות איכותיות הנוגעות בנושא הדף, בחירת גופן תואם לכל הקונספט של השיווק והאתר, כתיבת התוכן או הפנייה.

בניית אתרים

80 ₪ לשעה
וורדפרס - WordPress
העלאת מוצרים, כתיבת תוכן שיווקי, הקפדה על ה-SEO, הכנה והעלאת מבצעים בהתאם לגאנט. העלאת באנרים, העלאת מאמרים תואמי SEO. הפקת דוחות מכירה, לקוחות, ניתוח והסקת מסקנות.
וובמאסטר, מנהל אתר
ניהול אתר איקומרס של מגבות ערד בשנים האחרונות. העלאת מוצרים, כתיבת תוכן שיווקי, הקפדה על ה-SEO, עיצוב דפי נחיתה, דיוור כמו ניוזלטר וסמס, הכנה והעלאת מבצעים בהתאם לגאנט. העלאת באנרים, העלאת מאמרים תואמי SEO. הפקת דוחות מכירה, לקוחות, ניתוח והסקת מסקנות.
תוכנות: וורדפרס, סמוב, קנבה, PP, אקסל, פריוריטי.
WooCommerce
העלאת מוצרים, כתיבת תוכן שיווקי, הקפדה על ה-SEO, הכנה והעלאת מבצעים בהתאם לגאנט. העלאת באנרים, העלאת מאמרים תואמי SEO. הפקת דוחות מכירה, לקוחות, ניתוח והסקת מסקנות.

נסיון תעסוקתי

מרץ 2019 - דצמבר 2022

ניהול אתר סחר ושיווק דיגיטלי

מגבות ערד , נס ציונה
  • תכנון והובלת פרויקטים חדשים כמו הקמת אתר סחר חדש. העלאת מוצרים, תוכן שיווקי, מאמרים וכתבות תואמי SEO. הכנת מבצעים והעלאתם, העלאת באנרים ראשיים וקטגוריות, הפקת דוחות ביניהם מכר, לקוחות ועוד: ניתוח והסקת מסקנות. יצירת שת"פים עם קהילות ברשתות החברתיות ומשפיענים.
  • עבודה מול כל ספקי האתר, הנחייה וליווי עד לתוצר המוגמר כמו משרד פרסום, תוכן דיגיטלי, משרד סושיאל ועוד.
  • ניהול צוות שירות הלקוחות: תמיכה ומציאת פתרונות, חלוקת משימות ויעדים.
  • בניית דפי נחיתה, דיוור כמו ניוזלטר וסמס.
יולי 2013 - פברואר 2019

מזכירת מנכ"ל וסמנכ"ל ושיווק

אור-סאן , ראש העין
  • ניהול שוטף של המשרד: ניהול יומנים ותיאום פגישות למנכ"ל וסמנכ"ל סחר, הכנת חומרים וסיכומי ישיבות, הכנת חדרי
  • ישיבות, קבלת אורחים - הזמנת מלון, הסעה ודאגה להכרת הארץ (במידה והאורח מחו"ל), אירועים חברתיים לעובדי
  • החברה, ליווי סוכני המכירות בכל צרכיהם המקצועיים, הכנת דוחות וניתוח נתוני מכירה, התנהלות מול כל ספקי החברה.
  • הצעות מחיר, ניהול מבצעים ברשתות כמו משביר, אייס ועוד. התנהלות מול קניינים של הרשתות. בדיקת מלאי מוצרים והכנת דוחות להזמנות רכש.
2007 - 2013

מנהלת משרד והנחה"ש

ספרינט מחשבים , פתח תקווה
  • ניהול אדמיניסטרציה: ניהול ובקרה לפקידת החברה ולפקידת גבייה, הכנת חומרים לישיבות, סיכומי ישיבות, בקרה על משימות ולוח זמנים, תיעדוף משימות, ניהול יומנים,
  • הנהלת חשבונות: פקודות יומן, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, הכנת דוחות גבייה, הכנת החומר החשבונאי למנהלת חשבונות הראשית של החברה.

קורסים, הסמכות, לימודי תעודה

2019

שיווק דיגיטלי

DUKE
  • אסטרטגיה בעולם הדיגיטלי, בניית קמפיינים, ניתוח נתונים ואופטימיזציה.
ינואר 2013

הנהלת חשבונות סוג 1-2

המכללה קריית אונו
  • רישום פקודות יומן, התאמות עם גורמי חוץ, מסמכים חשבונאיים

תארים אקדמיים

1997 - 1999

חינוך ואנגלית

אוניברסיטת בן גוריון
  • למדתי במשך שנתיים לימודים לתואר ראשון בחינוך ואנגלית. לא סיימתי עקב מעבר למרכז הארץ.

שירות צבאי

יולי 1989 - יולי 1991

פקידת לשכה

קשר
  • פקידת לשכה לשני מפקדי הבסיס. מענה לשיחות, קביעת פגישות, הדפסת מסמכים, סיכומי ישיבות ועוד.

חוות דעת

ajax loader