Y.L solution
שירות אישי, פתרונות מקצועיים – כל לקוח, כל מכירה.
חולון, ישראל
פרילנסר
אודותינו
העסק שלי מתמקד במתן שירותים אדמיניסטרטיביים ומכירתיים לעסקים קטנים ובינוניים שמשרתים את הקהל הישראלי. אני מציעה מגוון שירותים שכוללים ניהול תיקי לקוחות, תיאום פגישות, סגירת עסקאות, ניהול הוצאות, גיוס עובדים, והכנת חומר להנהלת חשבונות. אני מחויבת לספק שירות מותאם אישית לכל לקוח, עם דגש על פתרונות מהירים ויעילים שמתאימים לצרכים הספציפיים של כל עסק.
הקשרים שאני מחפשת הם עם עסקים קטנים ובינוניים מכל הסוגים, אשר רוצים לשפר את היעילות של התהליכים האדמיניסטרטיביים והמכירתיים שלהם, ולהתמקד בצמיחה עסקית מבלי לדאוג לפן המנהלי. אני פועלת להציע פתרונות שמאפשרים לעסקים אלו לייעל את העבודה הפנימית ולתת שירות טוב יותר ללקוחותיהם.
הקשרים שאני מחפשת הם עם עסקים קטנים ובינוניים מכל הסוגים, אשר רוצים לשפר את היעילות של התהליכים האדמיניסטרטיביים והמכירתיים שלהם, ולהתמקד בצמיחה עסקית מבלי לדאוג לפן המנהלי. אני פועלת להציע פתרונות שמאפשרים לעסקים אלו לייעל את העבודה הפנימית ולתת שירות טוב יותר ללקוחותיהם.
תחומי התמחות
שיווק ומכירות
55 ₪ לשעה
מכירות
בעלת ניסיון עשיר בניהול תיקי לקוחות ובתהליך המכירה, הכולל בניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחות ויכולת לספק פתרונות מותאמים אישית שמביאים ערך ללקוחות ולחברה.
• ניהול תיקי לקוחות: יש לי יכולת לנהל את כל התהליך עם הלקוחות, להבין את הצרכים שלהם ולהתאים להם פתרונות ממוקדים. אני משקיעה במתן שירות מהיר, מקצועי ויעיל, תוך שמירה על קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות.
• הגדלת מכירות ושימור לקוחות: אני לא רק מצליחה לזהות הזדמנויות למכירה, אלא גם להגדיל את העסקאות עם לקוחות קיימים. היכולת שלי לשדרג את השירות ולספק הצעות ערך מגבירה את שיעור המכירות ושימור הלקוחות לאורך זמן.
• הבנה מעמיקה של שוק הלקוחות: יש לי את היכולת להבין את השוק וצרכי הלקוח, ולפיכך להציע את המוצרים והשירותים המתאימים ביותר לכל לקוח, מה שמוביל להצלחה בעסקאות ולמכירות מוצלחות.
• כישורי מכירה ושכנוע: אני מיומנת בשיווק, בשיחה נכונה ובמיקוד בניהול תהליך מכירה, תוך יכולת לשאול את השאלות הנכונות ולהוביל את הלקוח להסכמות שמועילות לשני הצדדים.
• מעקב אחרי עסקאות: יש לי ניסיון בניהול תהליך המכירה בצורה מסודרת, החל מהפגישה הראשונה ועד לסגירת העסקה. אני עוקבת אחרי כל שלב בתהליך, לא מפספסת הזדמנויות ומוודאת שכל עסקה מתבצעת בצורה חלקה.
• שירות לקוחות ברמה גבוהה: אני מספקת שירות מצוין וממוקד, תמיד עונה במהירות וביעילות לצרכים של הלקוחות, מה שמוביל לשימור ושביעות רצון גבוהה.
• שליטה במערכות CRM ומדידה: יש לי ניסיון בעבודה עם מערכות CRM לניהול תיקי לקוחות, ואני יודעת כיצד לנצל את הכלים הללו כדי לייעל את תהליך העבודה, לעקוב אחרי נתונים ולשפר את תהליך המכירה ושירות הלקוחות.
• הכשרה והנעת צוותי מכירות: במידה ויש לי ניסיון בניהול צוותים, אני יודעת להדריך ולהניע את הצוותים כדי להשיג תוצאות מצוינות, תוך שמירה על מוטיבציה גבוהה והכוונה לעמידה ביעדים.
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות: אני יודעת לעבוד בצורה עצמאית ויעילה, אך גם מבינה את החשיבות של עבודה בצוות ושיתוף פעולה עם מחלקות אחרות להשגת מטרות משותפות.
• ניהול תיקי לקוחות: יש לי יכולת לנהל את כל התהליך עם הלקוחות, להבין את הצרכים שלהם ולהתאים להם פתרונות ממוקדים. אני משקיעה במתן שירות מהיר, מקצועי ויעיל, תוך שמירה על קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות.
• הגדלת מכירות ושימור לקוחות: אני לא רק מצליחה לזהות הזדמנויות למכירה, אלא גם להגדיל את העסקאות עם לקוחות קיימים. היכולת שלי לשדרג את השירות ולספק הצעות ערך מגבירה את שיעור המכירות ושימור הלקוחות לאורך זמן.
• הבנה מעמיקה של שוק הלקוחות: יש לי את היכולת להבין את השוק וצרכי הלקוח, ולפיכך להציע את המוצרים והשירותים המתאימים ביותר לכל לקוח, מה שמוביל להצלחה בעסקאות ולמכירות מוצלחות.
• כישורי מכירה ושכנוע: אני מיומנת בשיווק, בשיחה נכונה ובמיקוד בניהול תהליך מכירה, תוך יכולת לשאול את השאלות הנכונות ולהוביל את הלקוח להסכמות שמועילות לשני הצדדים.
• מעקב אחרי עסקאות: יש לי ניסיון בניהול תהליך המכירה בצורה מסודרת, החל מהפגישה הראשונה ועד לסגירת העסקה. אני עוקבת אחרי כל שלב בתהליך, לא מפספסת הזדמנויות ומוודאת שכל עסקה מתבצעת בצורה חלקה.
• שירות לקוחות ברמה גבוהה: אני מספקת שירות מצוין וממוקד, תמיד עונה במהירות וביעילות לצרכים של הלקוחות, מה שמוביל לשימור ושביעות רצון גבוהה.
• שליטה במערכות CRM ומדידה: יש לי ניסיון בעבודה עם מערכות CRM לניהול תיקי לקוחות, ואני יודעת כיצד לנצל את הכלים הללו כדי לייעל את תהליך העבודה, לעקוב אחרי נתונים ולשפר את תהליך המכירה ושירות הלקוחות.
• הכשרה והנעת צוותי מכירות: במידה ויש לי ניסיון בניהול צוותים, אני יודעת להדריך ולהניע את הצוותים כדי להשיג תוצאות מצוינות, תוך שמירה על מוטיבציה גבוהה והכוונה לעמידה ביעדים.
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות: אני יודעת לעבוד בצורה עצמאית ויעילה, אך גם מבינה את החשיבות של עבודה בצוות ושיתוף פעולה עם מחלקות אחרות להשגת מטרות משותפות.
שירות לקוחות, תמיכה, אדמיניסטרציה
בעלת ניסיון ותיק ועשיר בניהול אדמיניסטרטיבי הכולל מגוון תחומים, בהם ניהול זמן מדויק ויעיל, סידור פגישות מרובות משתתפים, ויכולת גבוהה לתכנון ולביצוע מטלות תחת לחץ.
• קביעת פגישות מרובות משתתפים: ניסיון רב בקביעת פגישות מסונכרנות עם צוותים גדולים ולקוחות, תוך שמירה על סדר ודיוק.
• סגירת טיסות ובתי מלון בכל העולם: בעלת ניסיון בניהול מערך הנסיעות של צוותים מנהליים, כולל הזמנת טיסות, מלונות והסעות בכל רחבי הגלובוס.
• ניהול הוצאות והכנת חומר להנהלת חשבונות: אחריות על מעקב הוצאות, הפקת דוחות פיננסיים ויכולת לעבוד מול צוותי הנהלת חשבונות בצורה שוטפת.
• גיוס עובדים: ניסיון בגיוס עובדים, כולל תיאום ראיונות, עבודה עם מערכות ניהול גיוס והשמת עובדים למשרות מגוונות.
• תשלומים: ניהול תשלומים והעברות כספים עבור ספקים, עובדים ולקוחות, תוך שמירה על דיוק ובקרה.
• שירות מהיר ויעיל: גישה שירותית, עם דגש על מתן מענה מקצועי מהיר ופתרון בעיות, תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של לקוחות.
• שליטה מלאה בתוכנות אופיס וניהול זמן: יכולת לעבוד עם כל תוכנות ה-Office, כולל Excel, Word, Outlook, PowerPoint, תוך ניצול הטכנולוגיה לשיפור ניהול הזמן ותיאום המשימות.
ניהול פרויקטים: ניסיון בניהול ותיאום פרויקטים רוחביים, כולל תכנון, ביצוע ומעקב אחרי משימות. יכולת לעמוד בזמנים ולנהל פרויקטים במספר תחומים בו-זמנית.
• ניהול תקשורת בין-מחלקתית: תיאום בין צוותים שונים (שיווק, מכירות, פיננסים, שירות לקוחות) תוך שמירה על זרימה תקשורתית אפקטיבית ואחידה.
• הפקת דוחות והצגת נתונים: ניסיון בהכנת דוחות תקופתיים להנהלה, כולל הצגת נתונים וניתוחים המאפשרים קבלת החלטות מדויקת ומבוססת.
• אחסון מידע ומסמכים דיגיטליים: ניהול מערכות מידע דיגיטליות, כולל ארגון והצפנה של מסמכים רגישים ושמירה על מערכת אחסון מסודרת.
• תמיכה טכנית בסיסית: הכרות עם כלים טכנולוגיים לניהול המשימות והפגישות, פתרון בעיות טכניות בסיסיות עבור עובדים או לקוחות.
• ניהול תקציב: מעקב ובקרה על תקציבי מחלקות או פרויקטים, תוך שמירה על עמידה בתקציב ובחינת תכניות תקציביות עתידיות.
• קביעת פגישות מרובות משתתפים: ניסיון רב בקביעת פגישות מסונכרנות עם צוותים גדולים ולקוחות, תוך שמירה על סדר ודיוק.
• סגירת טיסות ובתי מלון בכל העולם: בעלת ניסיון בניהול מערך הנסיעות של צוותים מנהליים, כולל הזמנת טיסות, מלונות והסעות בכל רחבי הגלובוס.
• ניהול הוצאות והכנת חומר להנהלת חשבונות: אחריות על מעקב הוצאות, הפקת דוחות פיננסיים ויכולת לעבוד מול צוותי הנהלת חשבונות בצורה שוטפת.
• גיוס עובדים: ניסיון בגיוס עובדים, כולל תיאום ראיונות, עבודה עם מערכות ניהול גיוס והשמת עובדים למשרות מגוונות.
• תשלומים: ניהול תשלומים והעברות כספים עבור ספקים, עובדים ולקוחות, תוך שמירה על דיוק ובקרה.
• שירות מהיר ויעיל: גישה שירותית, עם דגש על מתן מענה מקצועי מהיר ופתרון בעיות, תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של לקוחות.
• שליטה מלאה בתוכנות אופיס וניהול זמן: יכולת לעבוד עם כל תוכנות ה-Office, כולל Excel, Word, Outlook, PowerPoint, תוך ניצול הטכנולוגיה לשיפור ניהול הזמן ותיאום המשימות.
ניהול פרויקטים: ניסיון בניהול ותיאום פרויקטים רוחביים, כולל תכנון, ביצוע ומעקב אחרי משימות. יכולת לעמוד בזמנים ולנהל פרויקטים במספר תחומים בו-זמנית.
• ניהול תקשורת בין-מחלקתית: תיאום בין צוותים שונים (שיווק, מכירות, פיננסים, שירות לקוחות) תוך שמירה על זרימה תקשורתית אפקטיבית ואחידה.
• הפקת דוחות והצגת נתונים: ניסיון בהכנת דוחות תקופתיים להנהלה, כולל הצגת נתונים וניתוחים המאפשרים קבלת החלטות מדויקת ומבוססת.
• אחסון מידע ומסמכים דיגיטליים: ניהול מערכות מידע דיגיטליות, כולל ארגון והצפנה של מסמכים רגישים ושמירה על מערכת אחסון מסודרת.
• תמיכה טכנית בסיסית: הכרות עם כלים טכנולוגיים לניהול המשימות והפגישות, פתרון בעיות טכניות בסיסיות עבור עובדים או לקוחות.
• ניהול תקציב: מעקב ובקרה על תקציבי מחלקות או פרויקטים, תוך שמירה על עמידה בתקציב ובחינת תכניות תקציביות עתידיות.
2 תחומי התמחות

מבקרים גם צפו ב...
שיילה חיים
אהבה היא כוח מחבר, אחדות היא דרך לצמיחה ונתינה היא הדרך שבה אנחנו עושים את העולם טוב יותר!
Samaraa Kassem
Virtual Assistant
Sharon Novema Fogel
Administrative + Customer support
מרים קרין גדגי
לתת איכות .
חוות דעת
