Shiran Cohen

Shiran Cohen

מנהלת אדמיניסטרציה אחראית ומנוסה

גני תקווה, ישראל
פרילנסר
  צור קשר

אודותינו

ניסיון כפקידת קבלה ופקידה אישית .
במסגרת תפקידי קבעתי פגישות מול לקוחות , קבלת קהל , תשלומים , ניהול קבצים והנפקת חשבוניות

שפות

עברית
שפת אם
אנגלית
שליטה בינונית

תחומי התמחות

אדמיניסטרציה

40 ₪ לשעה
בק אופיס
מזכירות
מרפאת עיניים – פקידת קבלה
התפקיד כלל קביעת תורים למרפאה , קבלת מטופלים , סדר ואירגון של המרפאה.
במסגרת התפקיד הייתי אחראית על קביעת תורים למרפאה , קבלת מטופלים וגביית תשלום
בגין הטיפול.
בנוסף לכך , התפקיד כלל עזרה למחלקת אופטיקה הכוללת עבודה מול ספקי המשקפיים
ועדשות המגע.
ניהול משרד
מרפאת עיניים – פקידת קבלה
התפקיד כלל קביעת תורים למרפאה , קבלת מטופלים , סדר ואירגון של המרפאה.
במסגרת התפקיד הייתי אחראית על קביעת תורים למרפאה , קבלת מטופלים וגביית תשלום
בגין הטיפול.
בנוסף לכך , התפקיד כלל עזרה למחלקת אופטיקה הכוללת עבודה מול ספקי המשקפיים
ועדשות המגע.
עזרה אדמיניסטרטיבית
מרפאת עיניים – פקידת קבלה
התפקיד כלל קביעת תורים למרפאה , קבלת מטופלים , סדר ואירגון של המרפאה.
במסגרת התפקיד הייתי אחראית על קביעת תורים למרפאה , קבלת מטופלים וגביית תשלום
בגין הטיפול.
בנוסף לכך , התפקיד כלל עזרה למחלקת אופטיקה הכוללת עבודה מול ספקי המשקפיים
ועדשות המגע.
מזכירה אישית
מרפאת עיניים – פקידת קבלה
התפקיד כלל קביעת תורים למרפאה , קבלת מטופלים , סדר ואירגון של המרפאה.
במסגרת התפקיד הייתי אחראית על קביעת תורים למרפאה , קבלת מטופלים וגביית תשלום
בגין הטיפול.
בנוסף לכך , התפקיד כלל עזרה למחלקת אופטיקה הכוללת עבודה מול ספקי המשקפיים
ועדשות המגע.
קלדנות
נציגי שירות לקוחות
: UNICELL פתרונות סלולאריים מתקדמים – נציגת שירות לקוחות
התפקיד כלל מענה טלפוני מול לקוחות , הסבר על חשבוניות מחברת הסלולר , הזנת זיכויים
ללקוחות , מתן מענה ללקוחות כנציגה בכירה והדרכת נציגות חדשות.
התפקיד דרש ממני סובלנות , אחריות , עבודה בצוות , עבודה תחת לחץ , תודעת שירות
כללי, שונות

תרגום

תרגום עברית

כתיבה ועריכה

קלדנות, תמלול, הזנת, הקלדת נתונים

חוות דעת

ajax loader