
סיגלית קרסנר
נהריה, ישראל
פרילנסר
אודותינו
ניהול וקידום תהליכים ברמה גבוהה מול גורמים פנים וחוץ ארגונים.
עבודה ישירה מול לקוחות, פרטים עסקים מוסדים. תיאומי ציפיות / לו"ז / עלויות.
ראש גדול, יכולת למידה ועבודה עצמאית.
תודהת שרות ושימור לקוחות.
מחפשת קשרים עם עסקים שרוצים שגר ושכח עד קבלת תוצאה סופית רצוייה להם.
עבודה ישירה מול לקוחות, פרטים עסקים מוסדים. תיאומי ציפיות / לו"ז / עלויות.
ראש גדול, יכולת למידה ועבודה עצמאית.
תודהת שרות ושימור לקוחות.
מחפשת קשרים עם עסקים שרוצים שגר ושכח עד קבלת תוצאה סופית רצוייה להם.
שפות
עברית
שפת אם
אנגלית
שליטה טובה
תחומי התמחות
אדמיניסטרציה
55 ₪ לשעה
בק אופיס
תמיכה בצוותי מכירה, תאום מול לקוחות על זמני אספקה, אישור הזמנות, תאום קבלת סחורה, תאום פגישות, ניהול יומנים.
ניהול משרד
ניהול נוכחות עובדים.
ניהול תיקי לקוחות.
סגירת חוזי שכירות.
ניהול דו"חות נוכחות לצרכי שכר.
דרישות תשלום גביה חשבוניות.
ניהול יומנים.
ניהול תקציב
ניהול תיקי לקוחות.
סגירת חוזי שכירות.
ניהול דו"חות נוכחות לצרכי שכר.
דרישות תשלום גביה חשבוניות.
ניהול יומנים.
ניהול תקציב
מזכירה אישית
ניסיון רב סניהול אדמינסטרטיבי,
ניהול יומנים.
תאום פגישות
שרותית עם תודהת שימור ושרות לקוחות
ניהול יומנים.
תאום פגישות
שרותית עם תודהת שימור ושרות לקוחות
כללי, שונות
ניהול פרויקטים – הובלה וסנכרון תהליכים עם גורמי חוץ ופנים ארגונים, שימוש במערכתCRM.
תכנון ועמידה בלו"ז, ניהול יומנים ואופרציה מול לקוחות, ספקים וקבלנים.
רגולציה – עבודה מול גופים ממשלתים, נהלים ומכרזים.
ניהול לוגיסטי –סנכרון תהליכים מול מחלקת הנדסה, קבלנים וספקים, תאום וניהול לו"ז, מעקב ביצוע משימות-גורמים פנים וחוץ ארגונים.
ניהול כספי – ניהול ובקרה על תקציב פרויקט, מעקב עלויות והוצאות, שימור והגדלת רווחיות פרויקט, קבלת והגשת הצעות מחיר, גבייה.
ניהול קשרי לקוחות – תאום ציפיות, מענה ומתן פתרון לצרכי לקוח, שמירה על קשר ועדכון רציף על התקדמות פרויקט, שמירה על שביעות רצון לקוח.
מענה לתקלות ותלונות לקוח.
תכנון ועמידה בלו"ז, ניהול יומנים ואופרציה מול לקוחות, ספקים וקבלנים.
רגולציה – עבודה מול גופים ממשלתים, נהלים ומכרזים.
ניהול לוגיסטי –סנכרון תהליכים מול מחלקת הנדסה, קבלנים וספקים, תאום וניהול לו"ז, מעקב ביצוע משימות-גורמים פנים וחוץ ארגונים.
ניהול כספי – ניהול ובקרה על תקציב פרויקט, מעקב עלויות והוצאות, שימור והגדלת רווחיות פרויקט, קבלת והגשת הצעות מחיר, גבייה.
ניהול קשרי לקוחות – תאום ציפיות, מענה ומתן פתרון לצרכי לקוח, שמירה על קשר ועדכון רציף על התקדמות פרויקט, שמירה על שביעות רצון לקוח.
מענה לתקלות ותלונות לקוח.
שיווק ומכירות
70 ₪ לשעה
מכירות
מכירות טלפוניות לידים חמים וקרים.
מכירות פרונטליות.
שיווק ומכירות אינטרנטיות בעזרת רשתות חברתיות
מכירות פרונטליות.
שיווק ומכירות אינטרנטיות בעזרת רשתות חברתיות
שירות לקוחות, תמיכה, אדמיניסטרציה
ניהול תיקי לקוחות – שימוש במערכת CRM, תאום וניהול לו"ז, ניהול אופרטיבי,
שימור ושרות לקוחות – מענה לצרכי לקוח, מעקב על ביצוע תהליכים, מעקב וניתוח סקר שביעות רצון, טיפול בתלונות.
שימור ושרות לקוחות – מענה לצרכי לקוח, מעקב על ביצוע תהליכים, מעקב וניתוח סקר שביעות רצון, טיפול בתלונות.
כתיבה ועריכה
70 ₪ לשעה
כתיבת פוסטים בפייסבוק וטוויטר
ניהול שיווק בשתי המדיות לעסקי תיירות ורכב
טכנולוגיה
70 ₪ לשעה
ניהול פרויקטים, מנהל פרויקט
ניהול קשרי לקוחות – תאום ציפיות, מענה ומתן פתרון לצרכי לקוח, שמירה על קשר ועדכון רציף על התקדמות פרויקט, שמירה על שביעות רצון לקוח.
ניהול פרויקטים – הובלה וסנכרון תהליכים עם גורמי חוץ ופנים ארגונים, שימוש במערכת Priority, מערכת Monday, תכנון ועמידה בלו"ז, ניהול אופרציה מול לקוחות וקבלנים, מעקב על ביצועים ואיכות
רגולציה – הכרה מקיפה של תהליכי העבודה מול חח"י, ניהול תהליכים מול חח"י החל מתחילת פרויקט ועד סיומו.
ניהול לוגיסטי –סנכרון תהליכים מול מחלקת הנדסה, קבלנים וספקים, תאום וניהול לו"ז, מעקב ביצוע משימות, ניהול אינטגרציה בין הגורמים השונים בתוך הארגון וקבלנים חיצונים.
ניהול כספי – ניהול ובקרה על תקציב פרויקט, מעקב עלויות והוצאות, שימור והגדלת רווחיות פרויקט, קבלת והגשת הצעות מחיר, גבייה.
ניהול פרויקטים – הובלה וסנכרון תהליכים עם גורמי חוץ ופנים ארגונים, שימוש במערכת Priority, מערכת Monday, תכנון ועמידה בלו"ז, ניהול אופרציה מול לקוחות וקבלנים, מעקב על ביצועים ואיכות
רגולציה – הכרה מקיפה של תהליכי העבודה מול חח"י, ניהול תהליכים מול חח"י החל מתחילת פרויקט ועד סיומו.
ניהול לוגיסטי –סנכרון תהליכים מול מחלקת הנדסה, קבלנים וספקים, תאום וניהול לו"ז, מעקב ביצוע משימות, ניהול אינטגרציה בין הגורמים השונים בתוך הארגון וקבלנים חיצונים.
ניהול כספי – ניהול ובקרה על תקציב פרויקט, מעקב עלויות והוצאות, שימור והגדלת רווחיות פרויקט, קבלת והגשת הצעות מחיר, גבייה.
נסיון תעסוקתי
מאי 2018
-
דצמבר 2023
קבוצת ח.י
קבוצת ח.י , כפר סבא- ניהול פרויקטים – הובלה וסנכרון תהליכים עם גורמי חוץ ופנים ארגונים, שימוש במערכת Priority, מערכת Monday, תכנון ועמידה בלו"ז, ניהול אופרציה מול לקוחות וקבלנים, מעקב על ביצועים ואיכות
- רגולציה – הכרה מקיפה של תהליכי העבודה מול חח"י, ניהול תהליכים מול חח"י החל מתחילת פרויקט ועד סיומו.
- ניהול לוגיסטי –סנכרון תהליכים מול מחלקת הנדסה, קבלנים וספקים, תאום וניהול לו"ז, מעקב ביצוע משימות, ניהול אינטגרציה בין הגורמים השונים בתוך הארגון וקבלנים חיצונים.
- ניהול כספי – ניהול ובקרה על תקציב פרויקט, מעקב עלויות והוצאות, שימור והגדלת רווחיות פרויקט, קבלת והגשת הצעות מחיר, גבייה.
- ניהול קשרי לקוחות – תאום ציפיות, מענה ומתן פתרון לצרכי לקוח, שמירה על קשר ועדכון רציף על התקדמות פרויקט, שמירה על שביעות רצון לקוח.
פברואר 2017
-
אפריל 2018
ניהול תיקי לקוחות
פרודרייב בע"מ , פתח תקווה- ניהול תיקי לקוחות – שימוש במערכת CRM, תאום וניהול לו"ז, ניהול אופרטיבי,
- תאום לוגיסטי – תאום ומעקב אחר לו"ז עם גורמים פנים ארגונים ועם לקוחות, מעקב ביצוע משימות.
- עלויות וגבייה – ניהול תקציב, הצעות מחיר, הגשת וקבלת גבייה, בקרת עלויות והוצאות.
- מכירות – זיהוי והתאמת מוצר על פי צרכי הלקוח, מענה ללקוחות עסקים ופרטים. מכירות מורכבות ושרות טלפוני.
- שימור ושרות לקוחות – מענה לצרכי לקוח, מעקב על ביצוע תהליכים, מעקב וניתוח סקר שביעות רצון, טיפול בתלונות.
2015
-
2017
מנהלת סניף
פאן באופן בע"מ , אתר ראש הנקרה- ניהול והקמת סניף החברה כיחידה עצמאית.
- בניית תוכנית עבודה – קביעת יעדים, משימות, לו"ז, תהליכים ונהלי עבודה, הפקת דוחות, ניהול ואינטגרציה עבודה מול הנהלת האתר, ניהול אופרציה מול קבוצות ונהלי האתר
- ניהול צוות עובדים – הגדרת תחומי אחריות, סדרי עדיפויות, ליווי והנחיה, בקרה על עמידה ביעדים.
- ניהול לוגיסטי – גיוס ועבודה מול ספקים, עבודה ותאום מול גורמי חוץ ופנים ארגונים, ניהול לו"ז, מעקב משימות.
- בקרה תקציבית –ניהול תקציב בקרת חשבונות מול ספקים והאתר, מעקב הוצאות והכנסות, הצעות מחיר, ניהול עלויות/
- ניהול אדמיניסטרטיבי – עבודה B2B, ומול הנהלת החברה, טיפול בביטוחים, ניהול רווחת העובדים.
- שרות לקוחות – פיתוח קשרי לקוחות פרטיים ועסקיים, דגש על איכות השרות, מתן פתרון מידי לתקלות.
תארים אקדמיים
אוקטובר 2001
-
יולי 2003
הנדסאית תעו"נ
מכללת גליל מערביפעילות התנדבותית
שירות צבאי
8 תחומי התמחות

70 ₪
ל- 250 מילים
כתיבה ועריכה
70 ₪
לשעה
טכנולוגיה
חוות דעת
