מחפש פרילנסרים ב- שיווק ומכירות?
מאמרים בתחום שיווק ומכירות
פרילנסרים לשיווק ו/או מכירות יכולים להגדיל לכם את מעגל הלקוחות בעסק או בחברה שלכם. זקוקים לפרילנסרים בתחום השיווק והמכירות? אתר XPlace הינו זירת הפרילנסרים הגדולה בישראל, בו תוכלו למצוא פרילנסרים מקצועיים למכירות ו/או שיווק!
מאמרים (1770)
אפשר לעובדים להמשיך לעבוד כאשר הם רחוקים מהמשרד
מאת:
Microsoft Israel
טכנולוגיות של 'קישוריות מרחוק' מאפשרות לעובדים שנמצאים מחוץ למשרד לשמור על פרודוקטיביות.
עסק קטן ששואף בכל מאודו לשמור על האנשים הטובים ביותר שלו עשוי לגלות שדרך מצוינת ליצירת נאמנות יכולה להיות על-ידי מתן הזדמנות לאנשים אלה לעבוד מדי פעם מהבית.
|
|
מה CRM יכול לעשות למען העסק שלך
מאת:
Microsoft Israel
תמצית העסק הקטן הייתה תמיד ועודנה קשרי לקוחות - הכרת השמות, הכרת העדפות הלקוח והיכולת להציע שירות ידידותי שיבטיח את חזרת הלקוחות לעסק.
|
|
מצא את הדרכים הטובות ביותר לשיתוף מידע
מאת:
Microsoft Israel
יש לך מסמך, תמונה, גיליון נתונים או סתם מחשבה שברצונך לשתף עם לקוחות או עמיתים לעבודה? למד חמש דרכים קלות לשתף מידע ואת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.
|
|
שישה צעדים ליצירת שינוי אמיתי וקבוע בחיים.
מאת:
אפרת ארבלי
להלן ששת עקרונות הברזל אשר אם תפעל לפיהם תיצור את השינוי המיוחל בחייך-
שינוי אמיתי ומוצק שיהפוך לחלק ממך.
|
|
הודעה לעיתונות 2.0כבר אפשר לדבר על "הדור הבא של ההודעות לעיתונות". הודעות המותאמות לעידן הרשתות החברתיות. איך עושים את זה נכון ואפקטיבי? הפרטים במאמר.
|
|
מיתוסים ביחסי ציבור
מאת:
יעל לוטן
יחסי ציבור בעידן החדש מחייבים את כולנו להיות יצירתיים יותר, מקצועיים יותר ומעודכנים כל דקה.
כמו בהרבה תחומים בחיים גם לגבי תחום יחסי הציבור ישנם מיתוסים שחשוב להפריך ולספק את הנתונים האמיתיים לגביהם.
|
|
שכפול אתרים
מאת:
OISNET
קיימת היום בתחום בנייה ועיצוב אתרים תופעה שנקראת "שכפול אתרים", תופעה זו מזיקה כי היא פוגעת בתדמית של בוני האתרים מצד אחד ובלקוחות מצד שני ולכן תופעה זו צריכה להטריד אותנו ולהיבדק!
|
|
איך ליצור קמפיין פרסומי עובד
מאת:
סטודיו דף בית
לפני כשבועיים הייתי בהרצאה שניתנה על ידי גוף הרזייה כלשהו. "בואו לגלות איך אפשר לעשות את זה אחרת" צעק הפלייר המושקע עם הכיתובים המסולסלים והתמונות הגדולות של לפני ואחרי
ואני, שמחפשת (כמו כל אישה) את נוסחת הקסם המנצחת, השתוקקתי לגלות מה זה אחרת
|
|
עובד, לא עובדאם אתה משרד יחסי ציבור, קל, כך נראה, להחזיק בגישה שיחסי ציבור נכשלים בגלל שהלקוח חסר סבלנות, בור, או סתם אהבל. לטובת אותם יחצ"נים, בודק הכותב, איך יכולה להיראות התמונה מצידו השני של המטבע
|
|
הגדלת המכירות – חלום או מציעות ? חלק ב' – ניהול יעיל של צוות המכירות
מאת:
דרור כהן
ניהול יעיל של מערך מכירות מחייב את העומד בראשו להיות מקצוען בניהול אנשים ומומחה במכירות המוצר/שירות . ניהול אנשי מכירות שונה משמעותית מניהול אנשי מקצוע אחר, היות וה"דלק" המניע את איש המכירות הינו האמונה בהצלחה היוצרת את המוטיבציה והתוצאות בהתאם . כדי לספק למערך המכירות את האמונה ביכולות האישיות ואת המוטיבציה הדרושה לביצוע התפקיד, מוגשות לפניכם שיטות לניהול ולהפעלה יעילה של המערך .
|
|
שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי
מאת:
דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה .
|
|
הגדלת המכירות – חלום או מציעות ? חלק א' – תכנון הצלחת המכירות
מאת:
דרור כהן
הגדלת המכירות מהווה חלומו של כל מנהל עסק, חברה או עמותה גם במצבי הצלחה ורווחיות . מנהלים רבים חוקרים ומחפשים תשובות לשאלה מה צריך לעשות כדי להגדיל מכירות ? וישנם כאלו שמעבירים את האחריות ישירות לעובדיהם, שצריך להגדיל את היעדים ובהתאם את הביצועים .
|
|
המדריך המלא לאקטיביות הארגוניתבניית ותחזוקת מאגרי נתונים מרכזיים בהחלט תורמים את חלקם להליך קבלת ההחלטות בארגון, אך זהו רק השלב הראשון במסלול. כעת אתם חייבים לאמץ מספר גישות ומונחי יסוד חדשים: בינה תפעולית ובינה ארגונית אקטיבית
|
|
יתרון התכנוןהסוד שמאחורי הקדמת היריב, כך אומר הכותב, הוא פשוט: תכנון טקטי
|
|
הכנסת תכנים לרשת כשיודעים עלינו גם פונים אלינו
מאת:
סטודיו דף בית
אחרי שהשקענו בבניית אתר טוב מתחילה עבודת הנמלים. תוכן איכותי באתר טוב לשלב הראשון ואז מתחיל השלב השני
הכנסת קישורים לרשת. כיצד מבצעים הכנסת תכנים בצורה הכי נכונה, מה חשוב לזכור ואיפה עורך התוכן בכל זה.
|
|
עידן השקיפות היחצ"ניתמהפיכת האינטרנט היתה - ועודנה - החמצה מבחינת משרדי יחסי הציבור. עידן הווב 2.0 הביא עימו את הפוטנציאל לשינוי האמיתי, אך גם שקיפות מלאה, אינטימיות עם קהלי היעד, זיהוי מובילי דעת קהל חדשים לגמרי, וכן, גם עור של פיל
|
|
הרושם הראשוןחברות העוסקות בתחומי ההיי-טק בכלל וטכנולוגיית המידע בפרט, נתקלות בבעייה כאשר נדרש מהן ומהדובר שלהן להסביר מה החברה עושה - באופן בו כולם יבינו... להלן הטיפים כיצד להתגבר על הבעיה
|
|
אבולוציה של אתר אינטרנט
מאת:
ADICO פתרונות תוכנה
"אינטרנט" העסק של המחר, לכולנו החלום לפתוח אתר ולהצליח בגדול. זה מקושר איפשהוא ביחד עם הצלחה להקים עסק משגשג, לפעמים זה אף מתחיל בנאיביות יקומית שמובילה להצלחה בינלאומית.
|
|
מי מנהל את המועדון שלכם??
מאת:
וובסטיק
ארגונים רבים מחליטים להעביר את ניהול מועדון הלקוחות שלהם למיקור חוץ (הוצאת פעילות/תהליך המבוצעים ע"י עובדים פנימיים של הארגון לספק חיצוני) וישנם כאלו הבוחרים לנהל זאת בעצמם. מה עדיף ולמי? איך מעבירים את לקוחותיכם למיקור-חוץ מבלי לאבד שליטה? האם עדיף לנהל את מועדון הלקוחות שלכם לבד ובאילו מקרים? שלבים בקבלת החלטות. שי סקנדרני
|
|
יום ראשון בעבודה
מאת:
ADICO פתרונות תוכנה
מחפשים התרחבות עסקית, מקור ללקוחות חדשים או פרסום זול לטווח ארוך. בואו לדוג מספר עצות בתחום ולקבל תמונה כללית על תהליך פיתוח ושיווק אתרים באינטרנט.
|