מחפש פרילנסרים ב- שיווק ומכירות?

מאמרים בתחום שיווק ומכירות

פרילנסרים לשיווק ו/או מכירות יכולים להגדיל לכם את מעגל הלקוחות בעסק או בחברה שלכם. זקוקים לפרילנסרים בתחום השיווק והמכירות? אתר XPlace הינו זירת הפרילנסרים הגדולה בישראל, בו תוכלו למצוא פרילנסרים מקצועיים למכירות ו/או שיווק!

Marketing = War?

Recently I am getting phone calls from companies that wants to talk to me about strategy, usually brand strategy or product strategy

Copy Is EVERYTHING

decided to try and shed some light on an important issue, an emotional world called marketing copy design, and what it is exactly?

SPAM … Phenomenon or a way of life?

You all probably read the last research published regarding the amounts of SPAM out there, it was on all the blogs, I just had the urge to say something about it :-D

Email Marketing – “The war of the worlds”

E-mail marketing – “War of the Worlds” is the first chapter in a series of posts i will write regarding email marketing.

Email Marketing – Lucky Number 7

For those who read my last post regarding e-mail marketing, well… this is the second out of 3 posts I am going to publish, hopefully it will shed some light upon this medium and help you guys…And girls reach your prospects.

E-mail work? Yes … how?

This is the third post out of 3 I planned on writing this week, I hope it will tie a few loose ends. I must say I am an addict, I love numbers and I love making a decision based on empiric data and not emotional hunch (although emotions and instincts are a powerful tool and I do listen to it from time to time).

A Guru’s DREAM – Getting rich quick

Get-Rich-Quick Mentality – Scam Trap This is an emotional subject, the kind you can go on and on about

Owner / Online Distribution Channels Expert Consultant/Advisor at Online Marketing Strategies

שיווק באמצעות שותפים הוא "מטרייה" לכל שיטות השיווק הקיימות מומחה בבניית ערוצי הפצה/מכירה אינטרנטיים.

איך מרימים CRM?

אתייחס כאן לארבע השאלות המרכזיות שאנשים שלחו וניגש ישר לעניינים: 1. אז איך באמת מתחילים? שלב ראשון: הולכים לאמזון או כל אתר בינלאומי אחר למכירת ספרים ומחפשים ספר תחת קטגורית החיפוש "introduction to CRM"" או "CRM about".

הגדילו ושפרו את איכות הלידים - חלק ב'

בפוסט הקודם סיפקתי שתי עצות בסיסיות להגדלת ושיפור איכות הלידים: להקים מערכת לניהול הלידים, ולהקים מחלקה שתייצר את הלידים. עכשיו באמת מתחיל שלב הטיפים.

הגדילו ושפרו את איכות הלידים - חלק א'

זו באמת שאלת המיליון דולר. כל בעל עסק רוצה להגדיל את כמות הלידים ולשפר את איכותם. בייחוד בתקופה זו חשוב שהיחס בין לידים לסגירות יהיה מינימלי כדי לחסוך השקעה מיותרת בלידים שלא מתפתחים ללקוחות.

אז איך ניגשים לעשות SEO?

(או איך אני, סטארט-אפ קטן, יכול לעשות SEO בלי לשלם מאות ואלפי שקלים בחודש?) בשני הפוסטים הקודמים סקרנו בקצרה מה זה SEO ומדוע זה חשוב ליהודים. עכשיו הגענו לתכלס – איך עושים את זה? אז נתחיל בכך שהרוב המוחלט שעושה SEO אלו חברות B2C גדולות הנעזרות בחברות המתמחות בכך. האם גם אתם צריכים לעשות זאת? על כך נענה בהמשך הפוסט.

אז מה זה בעצם SEO?

בשביל זה אנחנו צריכים שיעור קצר בהיסטוריה של מנועי חיפוש, או ליתר דיוק היסטוריית המאבק הבלתי פוסק בין "החתול", כלומר גוגל, לבין "העכברים" – אותם אנשים המנסים לתת לאתרים דירוג גבוה באופן מלאכותי.

הצעת שיווק: בצעו SEO

ואו נתחיל במשפט המחץ: אין כמעט תחומי אינטרנט בהם קיימת בורות לגבי נושא כל-כך חשוב, והדבר נכון במיוחד לחברות B2B. למעשה אין ממש טעם לבנות אתר אינטרנט ללא SEO, זה אופטימיזציית אתר. למה הדבר משול? למי שטורח ומשקיע ופותח חנות מהממת לבגדים – בלי חלון ראווה. על כך ארחיב בהמשך, וכעת ניגש לעניינים:

על הקשר בין פרסום מקצועי בגוגל, לינקים לאתרים, שעונים ומקומות לשבת בחינם בקניון

אם הייתי מספר לך שכשאתה בונה דף פרסום מקצועי בגוגל אתה צריך להתייחס אליו כמו קניון מה היית חושב על כך? אם הייתי אומר שהדף הזה צריך להיות כמעט בלי קישורים מה היית אומר אז? מוזר? קרא עכשיו את המאמר ותבין את ההיגיון!

מעצבים ממאדים לקוחות מנגה

על מעצבים, לקוחות - ומה שבינהם... קרן שני חיים, יועצת עסקית המתמחה בייצוג אישי והשמת מעצבים בכמה תובונות על האתגר שביחסי המעצבים והלקוחות.

כיצד נותנים הנחה

מרצים רבים מתחום המכירות אומרים "אנשי מכירות טובים יודעים לסגור עסקה מבלי לתת הנחה" ואני אומר "אין דבר כזה, לא להוריד מחיר". אם לקוח מתעקש וזהו התנאי שלו לרכישה עדיף שנוריד מחיר בטקטיקה שניצור מצב של WIN WIN (שני הצדדים מרוויחים), מאשר נעבד את העסקה. להלן הטקטיקות להורדת המחיר :

השיווק הרזה והאפקטיבי

תקופת המיתון אינה מטיבה עם העסקים ויוצרת ירידה במחזור המכירות וברווחיות. בכתבות ובמאמרים רבים אני רואה המלצות להגביר את פעילות השיווק והפרסום דווקא בתקופה זו ואינני מבין מהו ההיגיון סביב המלצות אלו .

"הסוד" בעסקים ובדת היהודית

בקורסים למכירות של המרכז הישראלי לשיווק בין נושאי ההדרכה, אנו מלמדים את המשתתפים להשתמש בתת המודע כאלמנט נוסף בדרך להצלחה במכירות, שכן איש מכירות שלא מאמין ביכולות המכירה שלו, לא יצליח להגיע להישגים גדולים וישנה חשיבות רבה להכנה המנטאלית לפני תחילת העסקה על הצלחתה.

ניהול אפקטיבי של מערך המכירות חלק – א'

בחברות ובארגונים רבים, בחירת מנהל מכירות מקצוען, היא אחת ההחלטות הקשות ביותר ליזמים ומנהלים, הצלחת העסק והכנסותיו תלויות באופן ישיר בפונקציה זו.
תוצאות 1441 - 1460
« לעמוד הקודם 1 2 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 88 89 לעמוד הבא »