מאמרים (381)
מדוע אנו פונים לגרפולוג ?חוות דעת למעסיקים- הגרפולוגיה היא כלי עזר מצוין העוזרת לנו בבחירת העובד האולטימטיבי מאחר ואנו יכולים לראות תכונות אשר שחבויות באישיותנו
|
|
כיצד נוצר מבנה הדעת של המקצוע - גרפולוגיההראשון ש"יצר" את מקצוע הגרפולוגיה היה הכומר הצרפתי זאן היפוליט מישון (1806-1881). הוא קבע כי לכל סימן גרפי בכתב ידו של האדם יש משמעות פרשנית. לדוגמא- כתב גדול- מימדים מעיד על אישיות בעלת נוכחות בעולם, אדם שאוהב להציג את עצמו לראווה, בוטח בעצמו וכד', אך למעשה אמירה זו נכונה רק בחלקה כי לפעמים – אדם שכותב בכתב יד גדול, מנסה דווקא להראות עצמו כבעל חשיבות משום שהוא חסר ביטחון עצמי.
|
|
העם החליט - רק קפה עלית. מה ניתן ללמוד מכינוס המותגים של שטראוס?על מי משפיע כינוס מותגים? על הצרכן כמובן, אך לא רק. גם אנליסטים המסקרים את ניירות הערך של החברה למשל וכמובן המשקיעים יכולים לראות בכך צעד אמיץ. אני בטוח שבשטראוס גרופ חשבו על זה, ויודעים מה? הם לא היחידים... .
|
|
מיתוג חברה. זהות תאגידית
מאת:
loveit
המאמר מתאר את השלבים והתהליך של מיתוג חברה, מהם השאלות שאותם צריך לשאול בזמן מיתוג.
בנקודות אותם נעבור הם: היסודות שמהם מורכב מוצר. ערכים, חזון, קהל יעד, בחירת שם המותג, בנית שפה עיצובית ותפקידה. בהצלחה!
|
|
איך להשתמש בפייסבוק כדי לבנות את העסק שלכם
מאת:
ניר ב
פייסבוק (Facebook) הינה אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר, וכמות החברים בה גדלה בצורה מהירה ביותר. היא מהווה כלי מצוין ליצירת קשרים, אך כמו כלים ואתרים נוספים שקיימים, שהשיווק בהן או קידום יוצרים התנגדות ורוגז מצד המשתתפים.
אז היזהרו כאשר אתם משתמשים בפייסבוק, ועשו את כל הפעילויות השיווקיות מתחת ל"מסך הרדאר", או שאתם תפספסו כלי חזק מאוד לקדם את העסק שלכם.
במאמר זה אתן לכם מספר המלצות...
|
|
מה הלקוחות שלך יודעים עליך ? יחסי ציבור באינטרנטמה הלקוחות הפוטנציאלים שלך יודעים עליך?
אם אנשים לא יודעים מה אתה שווה, ובמה אתה טוב יותר מהמתחרים, רוב הסיכויים הם, שלא תתקדם הרבה במקצוע בו בחרת
|
|
דווקא בתקופת מיתון יש צורך והכרח לפתח מוצרים חדשים...
מאת:
Design Gezunt Studio
הדילמות הרבות הקיימות בתקופות משבר ומיתון, האם ללכת בעקבות החלום...לחכות? ואם כן, למה? מהם השיקולים והאם הם רלבנטים? או שמא יש לראות זאת כהזדמנות...
|
|
עושים סדר בתקציב השיווקאז מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? האמת, שדי הרבה, לפחות בכל הנוגע לתקציב השיווק שלנו.
כי אפקט "אחרי החגים" והדיאטה שהמיתון זימן לנו צפויים כנראה להמשיך.אבל כמו בכל דיאטה מה שחשוב זה להקפיד על המזון הנכון והבריא. וכשזה מגיע לתקציב השיווק, יש ברוך השם מספיק אלטרנטיבות יעילות ולא יקרות. אז לרגל הפסח, הנה מספר מתכונים...
|
|
חשיבות תהליך הגבייה לאור המשבר (חלק ב)בימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל מהתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי. בחלק א של המאמר סקרנו את שלבי ההתקשרות וההסכמים מול לקוח. בחלק זה נשכיל להבין כיצד מבצעים את תהליך הגבייה בפועל.
|
|
חשיבות תהליך הגבייה לאור המשבר - חלק אבימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל משלבי ההתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי.
|
|
חשיבות תהליך הגבייה לאור המשבר (חלק א)בימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל משלבי ההתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי.
|
|
חיזוק הקשר עם הלקוח – בניית אמון
מאת:
המרכז הישראלי לשיווק
בניה וחיזוק הקשר עם הלקוח הינו מרכיב חשוב ביותר, בתהליך המכירה ובהמשך, בניהול ושימור הלקוחות לאורך זמן. מקצועני מכירות יודעים שבניית הקשר עם הלקוח נעשית בשניות הראשונות של פגישת העסקים הראשונה, כבר בלחיצת היד אנו יוצרים וודאות ומעבירים ללקוח ביטחון ורוגע שניתן לסמוך עלינו.
|
|
חשבון נפש עסקיתקופת החגים היא גם זמן לחשבון נפש עסקי. בתקופה כזו עלינו לעצור ולשאול את עצמנו אם עמדנו ביעדים שלנו בשנה החולפת? האם פעלנו נכון? האם קידמנו את העסק? האם הרווחנו במידה שרצינו? ובהתאם לקבל החלטות חיוביות או קשות
|
|
מודל האאוטסורסינג בתחום הכספיםמזה כעשור, תפישת האאוטסורסינג תופסת תאוצה בתחומים שונים - בעיקר בחברות בינוניות וגדולות. אחד הטיעונים המשכנעים לביצוע אאוטסורסינג, הינו מתן האפשרות לחברה להתמקד בליבת העסקים שלה.. אולם, מה לגבי אאוטסורסינג של רו"ח, חשבים וכלכלנים לחברות בינוניות וגדולות שיש בהן תחום כספים וסמנכ"ל כספים? האם יש לכך הצדקה?
|
|
מדוע נופלים עסקים קטנים ובינוניים?המרכיב המכריע בנפילת עסקים הקטנים והבינוניים נעוץ בניהול לקוי. ההתנהלות הלקויה הינה בכל מרכיבי הניהול, אולם בעיקר בהתנהלות הפיננסית. אילו פעולות כדאי לבצע כדי למנוע את הנפילה?
|
|
איך לשרוד בג'ונגל העסקי בארץ - טיפים לניהול תזרים מזומניםסיכוייה של חברה חדשה לשרוד בשוק, בישראל 2007, הינם לא גבוהים בלשון המעטה. אולם למרות התחרות הקשה בכל השווקים וההתמודדות עם חברות גדולות ועתירות משאבים כמו גם עם חברות קטנות מתחרות, למעלה מ 70 אחוז מהעסקים נופלים או נסגרים בשל התנהלות פיננסית לוקה, בעיקר בתחום ניהול תזרים המזומנים.
|
|
כיצד נאתר מבעוד מועד עובד בעייתי?איתור בשלב הראיונות של מועמדים בעייתים יחסוך לחברה עוגמת נפש והוצאות בשלב ההעסקה. במאמר זה נציג מספר נקודות ה"מחשידות" את המועמדים הפוטנציאלים.
|
|
פנסיה לכל עובדעסקים קטנים ובינוניים מתחבטים היום באופן ההתמודדות עם הסכם "פנסיה לכל עובד", אשר תחילת יישומו ב-1.1.08 על כל השכירים במשק בהתאם לצו הרחבה עליו חתם השר אלי ישי) 30.12.07, מעריב NRG) ואשר יישומו המלא יושלם בשנת 2012. רצוי שההתמודדות עם הנושא תתבצע באופן מושכל ולהלן שלבים להתמודדות עם השינוי הצפוי
|
|
ELP - קמפיין סלולארי, לספר סיפור טוב
מאת:
ELP
פרסום ושיווק סלולארי, בעולם משקיעים על זה מיליארדים ומה איתנו?
ניתוח השוק כיום ולאן כל זה הולך
דרכי עבודה עם המדייה הזו וגם כמה טיפים
|
|
ליסינג לעסקים - המדריך המלאנושא הליסינג לכלי רכב עלה לכותרות בעוצמה בהקשר של הגדלת שווי המס על כלי רכב הניתנים על ידי המעסיק לעובד. עפ"י הפרסומים, ישנם למעלה מ-250 אלף כלי רכב אשר נחכרו בליסינג, ברובם המכריע ע"י חברות בעבור עובדיהן. הליסינג לעסקים מפותח מאד בעולם וגם בישראל בעיקר בחברות גדולות ובהיי-טק. להלן מספר שאלות עקרוניות שצצות בהקשר של ליסינג לעסקים ותשובות בצידן.
|