מאמרים (381)
Marketing = War?
מאת:
מאצ' מרקטינג בע"מ
Recently I am getting phone calls from companies that wants to talk to me about strategy, usually brand strategy or product strategy
|
|
Copy Is EVERYTHING
מאת:
מאצ' מרקטינג בע"מ
decided to try and shed some light on an important issue, an emotional world called marketing copy design, and what it is exactly?
|
|
SPAM … Phenomenon or a way of life?
מאת:
מאצ' מרקטינג בע"מ
You all probably read the last research published regarding the amounts of SPAM out there, it was on all the blogs, I just had the urge to say something about it :-D
|
|
Email Marketing – “The war of the worlds”
מאת:
מאצ' מרקטינג בע"מ
E-mail marketing – “War of the Worlds” is the first chapter in a series of posts i will write regarding email marketing.
|
|
Email Marketing – Lucky Number 7
מאת:
מאצ' מרקטינג בע"מ
For those who read my last post regarding e-mail marketing, well… this is the second out of 3 posts I am going to publish, hopefully it will shed some light upon this medium and help you guys…And girls reach your prospects.
|
|
E-mail work? Yes … how?
מאת:
מאצ' מרקטינג בע"מ
This is the third post out of 3 I planned on writing this week, I hope it will tie a few loose ends.
I must say I am an addict, I love numbers and I love making a decision based on empiric data and not emotional hunch (although emotions and instincts are a powerful tool and I do listen to it from time to time).
|
|
A Guru’s DREAM – Getting rich quick
מאת:
מאצ' מרקטינג בע"מ
Get-Rich-Quick Mentality – Scam Trap This is an emotional subject, the kind you can go on and on about
|
|
Owner / Online Distribution Channels Expert Consultant/Advisor at Online Marketing Strategies
מאת:
מאצ' מרקטינג בע"מ
שיווק באמצעות שותפים הוא "מטרייה" לכל שיטות השיווק הקיימות
מומחה בבניית ערוצי הפצה/מכירה אינטרנטיים.
|
|
איך מרימים CRM?
מאת:
טל הראל ייעוץ שיווקי
אתייחס כאן לארבע השאלות המרכזיות שאנשים שלחו וניגש ישר לעניינים:
1. אז איך באמת מתחילים?
שלב ראשון: הולכים לאמזון או כל אתר בינלאומי אחר למכירת ספרים ומחפשים ספר תחת קטגורית החיפוש "introduction to CRM"" או "CRM about".
|
|
על הקשר בין פרסום מקצועי בגוגל, לינקים לאתרים, שעונים ומקומות לשבת בחינם בקניוןאם הייתי מספר לך שכשאתה בונה דף פרסום מקצועי בגוגל אתה צריך להתייחס אליו כמו קניון מה היית חושב על כך? אם הייתי אומר שהדף הזה צריך להיות כמעט בלי קישורים מה היית אומר אז? מוזר? קרא עכשיו את המאמר ותבין את ההיגיון!
|
|
כיצד נותנים הנחה
מאת:
המרכז הישראלי לשיווק
מרצים רבים מתחום המכירות אומרים "אנשי מכירות טובים יודעים לסגור עסקה מבלי לתת הנחה" ואני אומר "אין דבר כזה, לא להוריד מחיר". אם לקוח מתעקש וזהו התנאי שלו לרכישה עדיף שנוריד מחיר בטקטיקה שניצור מצב של WIN WIN (שני הצדדים מרוויחים), מאשר נעבד את העסקה. להלן הטקטיקות להורדת המחיר :
|
|
השיווק הרזה והאפקטיבי
מאת:
המרכז הישראלי לשיווק
תקופת המיתון אינה מטיבה עם העסקים ויוצרת ירידה במחזור המכירות וברווחיות. בכתבות ובמאמרים רבים אני רואה המלצות להגביר את פעילות השיווק והפרסום דווקא בתקופה זו ואינני מבין מהו ההיגיון סביב המלצות אלו .
|
|
"הסוד" בעסקים ובדת היהודית
מאת:
המרכז הישראלי לשיווק
בקורסים למכירות של המרכז הישראלי לשיווק בין נושאי ההדרכה, אנו מלמדים את המשתתפים להשתמש בתת המודע כאלמנט נוסף בדרך להצלחה במכירות, שכן איש מכירות שלא מאמין ביכולות המכירה שלו, לא יצליח להגיע להישגים גדולים וישנה חשיבות רבה להכנה המנטאלית לפני תחילת העסקה על הצלחתה.
|
|
ניהול אפקטיבי של מערך המכירות חלק – א'
מאת:
המרכז הישראלי לשיווק
בחברות ובארגונים רבים, בחירת מנהל מכירות מקצוען, היא אחת ההחלטות הקשות ביותר ליזמים ומנהלים, הצלחת העסק והכנסותיו תלויות באופן ישיר בפונקציה זו.
|
|
המכירות באולם תצוגה
מאת:
המרכז הישראלי לשיווק
חברות, רשתות וארגונים, משלמים כסף רב לעיצוב וארגון אולם התצוגה כדי שיהיה מושך ובנוסף כדי להביא למקום לקוחות פוטנציאליים משקיעות חברות תקציבי ענק לפרסום בהנחה שהפעילות תגדיל את קצב כניסות המבקרים .
|
|
כיצד "להיכנס לראשו" של המשקיע במהלך גיוס ההון?
מאת:
יניב זייד
אתם בפגישה עם משקיע פוטנציאלי או לקראת פגישה עם משקיע פוטנציאלי. ברצונכם להציג בפניו את הרעיון ואת התכנית העסקית שלכם, על מנת לגייס כסף עבור המוצר, השירות או המיזם שלכם. כיצד להציג את התכנית בצורה אפקטיבית ואטרקטיבית? כיצד למקסם את הסיכוי לגייס כסף באותה פגישה או מאותו משקיע?
|
|
קידום אתרים - 10 טיפים
מאת:
ATP-LOGIC
טעות רווחת בציבור הינה האמונה כי מרגע שאתר אינטרנט מוזן למנועי החיפוש הוא צפוי לזרם גדול של מבקרים. חשוב להבין שקידום אתר עסקי בעולם הווירטואלי של האינטרנט אינו שונה באופן מהותי מקידום העסק בעולם האמיתי.
|
|
ברננקי פרק ב' - בזכות המיתוג האישי !כשאתה מתמודד מול צונאמי כלכלי והנעליים (או הסנפירים..) אליהן נכנסת ענקיות. לא כדאי לשחות נגד הזרם. בן ברננקי הבין את חוקי המשחק החדשים וביצע גם הוא קמפיין מיתוג אישי כדי לזכות בקדנציה נוספת.
|
|
ניהול עסקים נכון במשבר הנוכחיחלק גדול מהעסקים המוקמים מדי שנה, מתחילים את פעילותם ללא תכנון והכוונה מוקדמת. על פי הרשות לעסקים קטנים, המרכיב המכריע בנפילת העסקים הקטנים והבינוניים נעוץ בניהול לקוי. ההתנהלות הלקויה הינה בכל מרכיבי הניהול, אולם בעיקר בהתנהלות הפיננסית. אם כן, כיצד מנהל של עסק קטן או בינוני יכול להתנהל בצורה אופטימאלית. ראשית על מנת לשרוד, אך יחד עם זאת לצאת מהמשבר, מחוזק ובמצב טוב מהמתחרים בשוק?
|
|
אימון גרפולוגיכיצד אנחנו עומדים במטרות שהצבנו לעצמנו? עד כמה אנחנו מגשימים את החלומות שלנו? מה מעצים אותנו, ומה מחליש? מה הכיוון שלנו בחיים?טלי ירדני היא הגרפולוגית היחידה המשלבת בין אימון אישי וגרפולוגיה, והמעבירה אימון גרפולוגי, המעניק לכל אחד את הכלים לסייע לעצמו בפתרון בעיות
|