מחפש פרילנסרים ב- שיווק באינטרנט?

מאמרים בתחום שיווק באינטרנט

החשיבות בעיצוב אתרי אינטרנט

באתר אינטרנט, הצבעוניות, הקומפוזיציה, הטיפוגרפיה (עיצוב הכתב), תמונות ואיורים – כל אלה ועוד – מרכיבים את ה-look and feel של האתר. מראה האתר מעביר מסרים. מסרים אלה יכולים לתמוך במסרים של האתר או להפריע להם. לכן חשוב לנו להגיע לעיצוב הנכון לכל אתר.

שירות מקצועי להזנת תוכן באתרי אינטרנט

מהיום אין צורך להדריך עובדים, או לבזבז זמן יקר ! אנחנו מזינים תכנים לאתר האינטרנט שלכם, במיומנות, בדייקנות, בזריזות ובמקצועיות. השירות ניתן מרחוק, או IN-HOUSE.

11 חוקי הזהב להצלחה באינטרנט

רשת האינטרנט הפכה כבר מזמן לכר המרעה החדש של עולם העסקים, בכל יום יותר ויותר בעלי עסקים מבינים כי קיימת חשיבות רבה להקמת אתר אינטרנט אשר ימצב אותם על המפה ועל אפשרות החיפוש הגדולה ביותר בעולם. מתוך היכרותי עם הנושא, החלטתי לחשוף במעט את 10כללי הזהב להקמת אתר אינטרנט מצליח: 1. לקוחות: שנים רבות אנו בעולם העסקים הלא וירטואלי מבינים כי ההתייחסות ללקוח הינה בראש סדרי העדיפויות של כל עסק, לכ...

פרסום באינטרנט - היתרונות גוברים על החסרונות

מאת: חמש פלוס
פרסום באינטרנט הוא תחום ההולך וגדל מיום ליום. כיום אי אפשר להתעלם מהיעילות של פרסום באינטרנט וכל בעל עסק או חברה מפרסמים את שירותיהם באתרי האינטרנט הרבים. באמצעות פרסום באינטרנט אפשר להגיע לקהלי יעד שונים, מגוונים וממוקדים. פרסום באינטרנט הוא הפרסום הזול ביותר.

שיווק בעל פני אנוש - כתבתו של סבר פלוצקר, העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות, על דרכי

מאת: code2hope
1. מדוע המושג קהל יעד מפספס את המטרה? 2. למה פיטר דרוקר- הגורו השיווקי, טען שלהמצאות הגדולות והקטנות בעולם לא היה קהל יעד? 3. איך אני מעורר את הקהלים בקופירייט ועיצוב?

יתרונות פייסבוק עבור העסק שלך

היתרונות הרבים שיש לקידום בפייסבוק מתחילים מכך שאנשים ספציפיים בוחרים להיות קשורים לעסק שלכם, על ידי "לייק", הצעת חברות ועוד. כך נעשה פילוח קהל יעד ממוקד ביותר. כי רק מי שרוצה לקבל פרסום ייחשף לפרסום, וכך לא מבזבזים אנרגיה על קהל יעד לא מתעניין + משקיעים בפרסום אינטנסיבי למעוניים.

יתרונות השיווק בפייסבוק לעסקים

היתרונות של השימוש ברשת ככלי שיווקי לעסקים רק הולכים ומתרבים ככל שהשימוש באתר הופך לחלק אינטגרלי בחיי היומיום, ככל שהמשתמשים הופכים לאקסיבציוניסטים יותר, לשיתופיים יותר ולרעבים יותר למידע זמין ומיידי.

הקמת אתר/בלוג ולא מצליח לקדם אותו ב"גוגל" - חבל על הזמן שאין לך

השקעת הרבה כסף וזמן בהקמת האתר, אבל אין לך זמן להזין תוכן לתוכם, כיוון שחייבים להשקיע גם בעסק? בנית בלוג ואין לך זמן לכתוב? ואולי עם כל הרצון הטוב אין לך כישרון בכתיבה? אין לך נסיון בכתיבה תדמיתית-שיווקית? באמת חבל על הזמן שאין לך!

שיווק online – כיצד מחלקים את העוגה, או לחליפין שאלת הסטריאו

כולנו יודעים שלחברה, כל חברה, יש תקציב שיווק מוגבל. וזה נכון עוד יותר לסטארט-אפ צעיר וזב חותם. אז איך נחלק את השקל וחצי שיש לנו בין פיתוח אתר, ביצוע SEO, SEM וגם פעילות חברתית? התשובה נמצאת למטה.

5 דרכים להגדלת אחוז ההמרה בדפי נחיתה

מאת: ®Wise Way
דפי נחיתה הם המילה החמה בהגדלת תוצאות בפעילות עסקית / שיווקית באינטרנט בימים אלו. לעיתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו משקיעים רבות בתכנון האתר, בהכנסת תכנים מעניינים, בבחירת מילות החיפוש המתאימות, ביצירת פרסומות ובהבאת תנועה לאתר, בין אם בתשלום או בדרכים אורגניות. אך, על פי רוב הזמן המושקע באתר הוא כה רב, לעומת אחוזי ההמרה הנמוכים שאנו משיגים. אחוז ההמרה משמעותו – הפיכת מבקר אקראי באתר ללקוח פ...

COPYWRITING - the Secret to ONLINE SUCCESS

מאת: ®Wise Way
I have attended at the Revenue Seminar this week in Tel-Aviv, which was organized by the Israeli Guru ITAY PAZ, and this is an opportunity for applause! It was the first Internet Marketing Seminar in such a scale. About 600 people from the internet marketing industry participated, from all over the country, and even a lady came all the way from Denmark to hear the Top Internet Marketers let...

דברים שעליי לסכור

מאת: חיים
שלום רב, שמי מרטין בוקסדורף, אני בן 29 כבר ארבע וחצי שנים בתחום קידום אתרים. קידמתי מאות אתרים בכל התחומים ובכל הרמות. ברשותי מגוון רחב של אתרים המיועדים להחלפות קישורים ואני כותב מאמרים סופר מקצועיים לקידום האתרים שלי. מתוך הבנה לצורכי לקוחותיי, אני מתחייב בחוזה שאם לא אגיע ליעד הרצוי- אחזיר את הכסף. מצרף רשימה חלקית של אתרים מהתקופה האחרונה, אשמח מאוד לשוחח ולדון בכל דבר. אשמח גם להדריך...

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא הבייבי שלי. עם השנים למדתי שלבחירת המילים יש השפעה מכרעת על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח , במיוחד כשמדובר במילה הכתובה !

8 טיפים - כתיבה שיווקית מקוונת - לאתרי אינטרנט, פורטלים, בלוגים ורשתות חברתיות -

מאת: master-writer
מאמר זה מתמקד במספר עקרונות ושיקולים בכתיבת טקסט תדמיתי-שיווקי באינטרנט, המכוון לגולשים בעיתונים מקוונים, פורטלים אינפורמטיביים, אתרים ורשתות חברתיות ברשת. מטרתו של כל טקסט תדמיתי-שיווקי מקוון באינטרנט, היא ליצור ולהגביר את השיווק הנכנס לעסק (חלומו הרטוב של כל איש עסקים...) ולתמוך בפעולות השיווק היוצא של העסק או הרעיון שברצוננו לקדם. הבהרה: הטקסט נכתב בלשון זכר אך מכוון לכל המינים.

הכנת עמוד Like בפייסבוק

מאת: אלעד כהן
הסבר על עמודים חדשים באתר פייסבוק, הלשוניות המופיעות בעמודים ויצירת לשונית חדשה מסוג FBML כדי ליצור תוכן שיוצג לגולשים שביצעו Like לעמוד ומנגד יצירת תוכן שיוצג לגולשים שעדיין לא ביצעו Like לעמוד.

Affiliate programs – Acquisition

As we have already learned, the world of affiliates is an especially complex one. Unlike other marketing methods it demands a complex relationship that requires experience and specialization.

Affiliate Software

In my previous post, I tried to described who our partners or affiliates are, and I hope I was able to briefly explain how they operate. In this post I will attempt to shine some light on the technological aspects before we eventually cover marketing (that will be in the next post, which I promise will be long and full of surprises.)

Affiliate programs – What is it?

Affiliate programs are a relatively new concept. In effect, we’re talking about a known marketing method which has been implemented for quite some time (Amazon and ebay were pioneers in this field), not only online. Even before there was even a medium called the Internet, many companies realized that in order to create an online presence, they would need to activate more distribution channels.

Affiliate programs – Friends For Ever

In the last post I covered how to acquire new partners/affiliates, and from my post before that, we learned about who is facing us on the other side of an affiliate deal

Marketing = War?

Recently I am getting phone calls from companies that wants to talk to me about strategy, usually brand strategy or product strategy
תוצאות 321 - 340
« לעמוד הקודם 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 לעמוד הבא »