מאמרים (817)
רשתות חברתיות 2.0
מאת:
DSP-IP
מה צופן העתיד של הרשתות החברתיות? אחרי שהתעייפנו מעמודים סטטיים והוספת חברים סיזיפית הגיעו פייסבוק וגוגל ופתחו API למפתחי אפליקציות. מה יהיה הדבר הבא?
כיצד ניתן לפתור את בעיית עודף החברים?
האם הגדרת חברות היא משתנה בינארי או משתנה בעל עוצמה משתנה?
|
|
להרוויח כסף מ - VoIP - האם זה עדיין אפשרי?
מאת:
DSP-IP
המאמר סוקר שיטות השונות של ספקי VoIP להרוויח כסף לאחר כשלון המודל של fixed-price. השיטות הם:
1) קישור למומחה
2) פרסומות VoIP
המאמר בוחן ספקים שונים של השרותים הנ"ל תוך התמקדות בחברות ישראליות וכן את היתרונות והחסרונות של כל שיטה.
|
|
איך לבחור חבילת אחסון אתר?
מאת:
OISNET
הרבה בעלי אתרים משקיעים באתר שלהם המון ומצפים להצלחתו אך למרבה הצער הם מניבים כשלון והכל כתוצאה מבריחת לקוחות או הוצאות רבות על חבילת האחסון.
לקוחות בורחים בגלל שהאתר איטי או לא זמין מדי פעם או חלק מהרכיבים והמודולים לא עובדים באתר! סיכוי גדול שזה כתוצאה מבעיות אצל ספק האחסון או חבילת האחסון לא מתאימה טכנולוגית לאתר וללקוחות ולא בגלל איטיות אצל הלקוח! את כל זה היה ניתן לחסוך לו הושקע קצת במסע ...
|
|
SAAS – תכנה כשרות – Software as a Service
מאת:
מאיר רז - ייעוץ
אין ספק שהחברה שדחפה את הנושא לשוק היא salesforce.com האמריקאית. כבר לפני כ-6 שנים החברה יצאה לעולם עם פתרון שרבים טענו שאין לו סיכוי מסיבות רבות: המידע על הלקוחות שלי יהיה בשרת עלום במקום כלשהוא בעולם?, מה יהיה כשלא תהיה לי תקשורת אינטרנט?
|
|
אתרי הפלאש המוצלחים של העשור- דודי אשכנזי
מאת:
sticklight
טכנולוגיית הפלאש להנפשה ועיצוב ציינה השנה עשור לקיומה. לרגל החגיגות, הציצו במבחר אתרי הפלאש המרשימים ביותר בכל שנה מאז 1996
הכתבה נכתבה עבור זמן דיגילי והתפרסמה ב- YNET.
|
|
הכנסת תכנים לרשת כשיודעים עלינו גם פונים אלינו
מאת:
סטודיו דף בית
אחרי שהשקענו בבניית אתר טוב מתחילה עבודת הנמלים. תוכן איכותי באתר טוב לשלב הראשון ואז מתחיל השלב השני
הכנסת קישורים לרשת. כיצד מבצעים הכנסת תכנים בצורה הכי נכונה, מה חשוב לזכור ואיפה עורך התוכן בכל זה.
|
|
אבולוציה של אתר אינטרנט
מאת:
ADICO פתרונות תוכנה
"אינטרנט" העסק של המחר, לכולנו החלום לפתוח אתר ולהצליח בגדול. זה מקושר איפשהוא ביחד עם הצלחה להקים עסק משגשג, לפעמים זה אף מתחיל בנאיביות יקומית שמובילה להצלחה בינלאומית.
|
|
יום ראשון בעבודה
מאת:
ADICO פתרונות תוכנה
מחפשים התרחבות עסקית, מקור ללקוחות חדשים או פרסום זול לטווח ארוך. בואו לדוג מספר עצות בתחום ולקבל תמונה כללית על תהליך פיתוח ושיווק אתרים באינטרנט.
|
|
כיצד תוכן נכון מסייע ליחס המרה באתר
מאת:
סטודיו דף בית
כל מי שבונה אתר מחפש להרחיב את יחס ההמרה וליצור פניות רבות יותר דרך האתר. אחת הדרכים להגדיל המרה היא באמצעות תוכן. במאמר זה אפרוס לפניכם מספר טיפים כיצד ניתן להשתמש בתוכן על מנת ליצור היענות גדולה יותר.
|
|
עיצוב תדמית באינטרנט
מאת:
yaniv dvir
הכל עניין של פרזנטציה
הדרך שבה תציגו את חברתכם או את עצמכם, כך יתייחסו אליכם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
התדמית אותה אתם מעוניינים ליצור צריכה להיות מותאמת לקהל היעד שלכם וכן לשקף את האופי והפעילות של חברתכם.
|
|
10 טעויות בבחירת חברה לבניית אתר שלך10 טעויות נפוצות שאפשר לעשות כאשר בוחרים חברה לבניית אתר האינטרנט כאשר הטעות הראשונה היא לבחור לפי עיצוב.
|
|
מדריך לתוכן מותאם גוגל
מאת:
סטודיו דף בית
בעזרת כתיבה נכונה של התכנים באתר ניתן לקדמו בצורה אורגנית. להלן מספר טיפים מסייעים שחשוב לקחת בחשבון כבר בשלב בניית האתר והכנת התכנים. מומלץ להיעזר באיש תוכן מקצועי
|
|
סווישמקס - פלאש - מי אמר שפלאש חייב להיות מסובך?סווישמקס מהווה אלטרנטיבה לתוכנת פלאש של אדובי. במאמר זה אסקור את התפתחות התוכנה ויתרונותיה ביצירת פלאש לכל מטרה.
פלאש לא חייב להיות עסק יקר ומסובך.
|
|
שיווק באמצעות תוכן המילים כחלק מתפיסה שיווקית
מאת:
סטודיו דף בית
תוכן דינמי באתר עושה את ההבדל בין פלקט חסר ערך למכונת שיווק שמניבה תוצאות. מאמרים,כתבות, עדכונים, סיפורים זה מה שהגולש מחפש ,תוכן דינמי זאת הדרך.
|
|
CSS - טכנולוגיה או שפה?
מאת:
octava
CSS היא לא טכנולוגיה שתהפוך את האתרים שלכם לנפלאים ונגישים כבמטה קסם או שיקוי פלא. CSS היא שפה שתהפוך את האתרים שלכם לנפלאים ונגישים אחרי שתלמדו איך להשתמש בה נכון.
|
|
איך לומדים CSS?
מאת:
octava
שאלה זו מקננת במוחם של רבים בתחום בניית האתרים ופיתוח האפליקציות באינטרנט, וישנו סיכוי טוב שאם אתם קוראים מאמר זה, אתם שייכים לפחות לאחד משני התחומים הנ"ל.
|
|
What makes a good logo?It’s all about creating clever Identity. A logo is not just a pretty picture or an image that company execs have decided upon.
|