מאמרים (283)
המדריך למרושת המתחיליותר ארגונים וחברות רוצים להכנס לתחום הרשתות החברתיות, אך לא כל כך יודעים איך להתחיל. לטובתם, הנה מדריך קצר למתחילים (ומי שמכיר את ארבעת ה- P של השיווק - Product, Price, Place, Promotion, בוודאי יבין את מקורות ההשראה)
|
|
בלוגים לטווח קצרבלוגים שנועדו למשימות מוגדרות ביותר בזירה העסקית/שיווקית של היום: סיוע בהשקת מוצר כלשהו, או בתגובה לפרשיה כלשהי/ בלוגים לטווח קצר זוכים ללא מעט פופולריות ובמיוחד בקרב יצרני תכנים ואו מוצרים החיים זמן מוגבל, דוגמת אולפני ומפיקי סרטים, משיקי גאדג'טים למיניהם, או לקראת אירועים גדולי היקף. בעצם, סביב כל אירוע תחום זמן ניתן להרים בלוג בעל נוכחות ועניין.
|
|
אוסישקין- אולם ומלואו
מאת:
תומר אשכנזי
הסיפור שלי הוא סיפור אמיתי המתחיל בשלהי שנות ה-80. כשהייתי בערך בן 10, הגעתי לחופשה אצל סבא וסבתא שלי שגרו ברמת גן. סבא שלי הבטיח לקחת אותי למשחק של הפועל תל אביב בכדורסל.
|