פרסום כאמצעי להגדלת מכירות בעידן אינטרנטי מובהק

מאת חיים
בתאריך 7 פברואר, 2014

עד לפני כעשר או חמש עשרה שנה לאינטרנט לא היה תפקיד כה משמעותי בניהול יחסי ציבור של עסקים. לאט לאט נכנסו החברות הגדולות עם אתרים משלהן והיום גם לאינסטלטור השכונתי כבר יש אתר או לכל הפחות דף נחיתה. אך היום ניתן להצביע על מגמה אחרת שהינה כבר מבוססת ביותר והיא של פרסום וקידום דרך רשתות חברתיות.

פרסום כאמצעי להגדלת מכירות בעידן אינטרנטי מובהק

 

עד לפני כעשר או חמש עשרה שנה לאינטרנט לא היה תפקיד כה משמעותי בניהול יחסי ציבור של עסקים. לאט לאט נכנסו החברות הגדולות עם אתרים משלהן והיום גם לאינסטלטור השכונתי כבר יש אתר או לכל הפחות דף נחיתה. אך היום ניתן להצביע על מגמה אחרת שהינה כבר מבוססת ביותר והיא של פרסום וקידום דרך רשתות חברתיות.

 פרסום בערוץ 10 באופן המסורתי של טלוויזיה, רדיו, עיתון ושלטים עדיין לא עברו מן העולם חס וחלילה אך הם בהחלט מרגישים נגיסה מצד הרשתות החברתיות המציעות משהו מעט שונה.

רשתות חברתיות כאמצעי הרגעה להמונים

כיום אנו נחשפים בממוצע לכ- 80 מסרים פרסומיים ביום. מדובר בכמות גדולה מאוד של שיווק אשר הפך אותנו ליצורים חשדניים המרחרחים מסרים פרסומיים ויחסי ציבור ממרחק של קילומטר. עבור עסקים זוהי בעיה שכן השאיפה של כל עסק היא להעביר את המסר הפרסומי אל קהל היעד באווירה רגועה ונינוחה ותחושת אמון. זה בדיוק הפוטנציאל של הרשתות החברתיות

שימוש טיפוסי ברשתות חברתיות הינו כר פורה ליחסי ציבור

השימוש הטיפוסי שלנו ברשתות חברתיות הוא כדי לתקשר עם חברים ולכן כאשר אנו עושים זאת אנו נמצאים במצב רוח טוב יותר ופתוחים יותר לקבל מסרים מכל מיני סוגים, ובכלל זה גם מסרים שיווקיים ויחסי ציבור.

כאשר אנו נחשפים למסרים שיווקיים אנו עשויים לייחס להם משמעות של המלצה של חבר כמעט משום שהם הגיעו אל המרחב הפרטי שלנו וכנראה שהם מיועדים לנו. הם מרגישים אישיים יותר. ואם עושים אותם כמו שצריך הם גם ייהנו מיחס של איכות.

על כן ישנה כיום חשיבות עליונה לניצול כלי שיווקי ויחצ"ני כמו משרד רונן צור, זה אשר מספק את מה שכלים רבים וותיקים יותר כושלים מלהציע. עסקים שישכילו לעשות זאת ייהנו מהצלחה מחוזקת בעוד עסקים אשר יימנעו מכך עלולים לחוש את התוצאות בקרוב מאוד.

על כל זה ניתן להוסיף ולציין את העלות הזניחה מאוד של פעילות ברשתות החברתיות ההופכת אותן למשאב עוד יותר אטרקטיבי לעומת העלויות הגבוהות של מדיומים אחרים.

 

מאמרים נוספים...